راهنمای خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی

راهنمای خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی

فیلترهای ممبران نیمه صنعتی، نوعی از ممبران های تصفیه آب با ظرفیت 400 و 100 گالن می باشند. برای از بین بردن برخی آلاینده های آب مثل نیترات، نیتریت، آرسنیک و بسیاری از آلاینده های دیگر در صنایع مختلف از فیلتر ممبران استفاده می شود. ممبران نیمه صنعتی 100 و 400 گالن در ساختار دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و در مواردی مثل کارگاه ها، رستوران، بیمارستان ها، ساختمان های اداری و غیره به کار می رود. 

ممبران نیمه صنعتی در مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی قرار می گیرد. ممبران مهم ترین بخش در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی RO است که باعث افزایش سطح کیفی آب به میزان قابل توجهی می شود. 

در این مقاله به بررسی راهنمای خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی می پردازیم تا بتوانید بهترین نوع ممبران نیمه صنعتی را برای کاربرد مورد نظر خود انتخاب کنید. 


قیمت فیلتر ممبران نیمه صنعتی


قیمت فیلتر ممبران نیمه صنعتی به دلیل وارداتی بودن و البته نوسانات قیمت ارز مشخص شده نیست. این موضوع باعث شده تا برای دریافت قیمت فیلتر ممبران نیمه صنعتی، نیاز به تماس با کارشناسان فروش باشد. با این حال در وب سایت های تصفیه آب هم می توانید قیمت ممبران نیمه صنعتی را مشاهده کنید. وب سایت های فروش ممبران نیمه صنعتی، فیلترهای ممبران را با تنوع بسیار بالایی ارائه می کنند. 

در مقاله "راهنمای خرید فیلتر ممبران صنعتی" مهم ترین نکاتی که برای خرید ممبران های صنعتی باید در نظر داشته باشید بررسی شده است، در صورت تمایل مطالعه این مقاله می تواند اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. 


خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی

خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی


نکات بسیار مهمی به عنوان راهنمای خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی وجود دارد که بررسی آنها توصیه می شود. فیلترهای ممبران نیمه صنعتی دارای انواع مختلفی با توجه به برند و ظرفیت هستند، این موضوع باعث شده تا توجه به برخی نکات برای خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی حائز اهمیت باشد. موارد زیر از مهم ترین نکاتی هستند که برای خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی باید در نظر داشته باشید:

1- برند: فیلتر ممبران نیمه صنعتی دارای تنوع بالایی بر اساس برند است. سطح کیفی برندهای مختلف فیلتر ممبران نیمه صنعتی می تواند با هم متفاوت باشد، به همین دلیل برای خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی باید برند را در نظر بگیرید. 

2- ظرفیت: همان طور که گفته شد فیلتر ممبران نیمه صنعتی دارای ظرفیت 100 و 400 گالن می باشد. 

3- مشخصات فنی: تمام پارامترهای موثر در عملکرد ممبران های نیمه صنعتی در مشخصات فنی عنوان شده است. بنابراین توجه به مشخصات فنی برای خرید ممبران اهمیت زیادی دارد. 

مطمئن ترین راهکار به عنوان راهنمای خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی، دریافت مشاوره از افراد متخصص و کارشناسان می باشد. توجه به این نکته می تواند از بروز اشتباه برای خرید ممبران جلوگیری کنید.


بهترین مدل های ممبران نیمه صنعتی

بهترین مدل های ممبران نیمه صنعتی


یکی از مهم ترین عوامل به عنوان راهنمای خرید فیلتر ممبران نیمه صنعتی، توجه به برند و نوع محصول است. ممبران نیمه صنعتی با توجه به مشخصات فنی و برند دارای ویژگی های متفاوتی می باشد، که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:


1- ممبران فیلمتک (Filmtec) مدل TW30-1812-100


یکی از پر کاربرد ترین ممبران های نیمه صنعتی، فیلتر ممبران فیلمتک TW30-1812-100 می باشد. این ممبران توانایی از بین بردن آلاینده های آب را با دقت بسیار بالایی دارد و سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. فیلتر ممبران فیلمتک مدل TW30-1812-100 توانایی از بین بردن آلاینده های آب را با ظرفیت 400 لیتر در 24 ساعت دارد. 

فیلتر ممبران فیلمتک مدل TW30-1812-100 قابل استفاده در تمام دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های ممبران فیلمتک داشتن مقاومت بالا در برابر آب های قلیایی و اسیدی است. ممبران نیمه صنعتی 100 گالن فیلمتک دارای طول عمر بسیار مطلوبی هم می باشد. 


2- ممبران فیلمتک (Filmtec) 400 گالن


فیلتر ممبران فیلمتک 400 گالن دارای عملکرد مطلوبی برای از بین بردن آلاینده هایی مثل نیترات، نیتریت، آرسنیک، املاح مضر و ... می باشد. این ممبران در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 800 و 1600 گالن مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع برای ظرفیت های بالاتر کاربرد دارد. 

یکی از مهم ترین مزیت های فیلتر ممبران فیلمتک (Filmtec) 400 گالن داشتن طول عمر بسیار بالا می باشد و برای TDS بالای 2000 مناسب است. 


3- فیلتر ممبران Blue مدل 400-3013


ممبران Blue مدل 400-3013 دارای عملکرد بهینه ای برای از بین بردن آلاینده های آب می باشد و طول عمر بسیار مطلوبی دارد. این موضوع می تواند در کاهش هزینه های نگهداری و عملیاتی سیستم به میزان قابل توجهی تاثیر گذار باشد. 

از آن جایی که فیلتر ممبران Blue 400-3013 ظرفیت بالایی برای از بین بردن آلاینده های آب دارد، در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی 800 و 1200 گالن مورد استفاده قرار می گیرد. 


«سایت آبین ارائه دهنده محصولات تصفیه آب صنعتی با برندهای مختلف می باشد و فرصت دریافت مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره در زمینه خرید کالا از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر