لایف استرو، فیلتر تصفیه آب سفری به شکل نی

لایف استرو، فیلتر تصفیه آب سفری به شکل نی

آیا تا به حال پیش آمده است که در سفرهای طولانی مدت به طبیعت با مشکل کمبود آب مواجه شوید؟ یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که در صورت سفر به طبیعت و کمپینگ برای افراد بسیاری رخ می‌دهد، کمبود آب است. حمل کردن آب در مسیرهای طولانی که نیاز به کوهنوردی یا پیاده‌روی است، کار بسیار دشواری می‌باشد.

در این حالت حتما تصور می‌کنید که بهترین راهکار، نوشیدن آب روخانه و چشمه است. با این حال، حتما می‌دانید که کیفیت آب رودخانه به اندازه‌ای نیست که بتواند به عنوان آب آشامیدنی مورد استفاده قرار بگیرد. لایف استرو، یک فیلتر تصفیه آب سفری است که در شرایطی که گفته شد به کمک شما می‌آید.

با داشتن تصفیه آب سفری لایف استرو، می‌توانید با خیال راحت به طبیعت سفر کرده و از آب رودخانه‌ها به عنوان آب آشامیدنی استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این تصفیه آب سفری، آسان بودن حمل آن و تاثیر بسیار مطلوب برای افزایش سطح کیفی آب می‌باشد. 

حتما داشتن اطلاعاتی در مورد ساختار این تصفیه آب سفری، برای شما جالب است، در ادامه این مطلب، به بررسی ساختار و نحوه فیلتراسیون آب، با تصفیه آب سفری لایف استرو می‌پردازیم. 


ویژگی‌های تصفیه آب سفری لایف استرو


لایف استرو، نام یک برند تولید فیلتر تصفیه آب سفری است. با این حال، بسیاری از افراد نی تصفیه آب را در که در سفر استفاده می‌شود، با لایف استرو می‌شناسند. این فیلتر تصفیه آب دارای ویژگی‌هایی است که برخی از آنها شامل موارد زیر می‌شوند:

1- دقت تصفیه آب بالا: بعد از دیدن لایف استرو، ممکن است تصور کنید که حتی در صورتی که توانایی فیلتراسیون آب را داشته باشد، نمی‌تواند تصفیه آب را با دقت بالایی انجام دهد. اما باید بدانید که دقت تصفیه آب لایف استرو بسیار بالا است و کاملا مناسب برای استفاده در کمپینگ می‌باشد. 

2- سرعت بالا: با کمی جستجو در وب سایت‌های مختلف، می‌توانید متوجه شوید که این تصفیه آب سفری، به شکل نی تولید شده و با توجه به این موضوع سرعت بالایی برای تصفیه آب دارد. 

ویژگی‌های تصفیه آب سفری لایف استرو

3- حمل بسیار راحت: یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این تصفیه آب سفری، راحت بودن حمل و استفاده از آن می‌باشد. لایف استرو وزن بسیار کمی دارد و حمل آن اصلا مشکل نیست. با توجه به این به جای حمل آب که می‌تواند در مسیرهای طولانی دشوار باشد، استفاده از لایف استرو راهکار بهتری است. 

4- قابل استفاده در شرایط ضروری: آیا می‌دانستید که لایف استرو، در سیل سال 2010 در پاکستان و 2011 در تایلند، بین مردم توزیع شد. استفاده از این فیلتر توانست در شرایط اضطراری از شیوع بیماری‌های عفونی بین مردم جلوگیری کند. این موضوع اثربخشی این محصول را در این شرایط توجیه می‌کند. 

5- طول عمر بالا: در صورتی که با فیلترهای تصفیه آب آشنا باشید باید بدانید که تقریبا تمام فیلترها دارای طول عمر محدودی هستند. فیلتر تصفیه آب سفری لایف استرو، دارای طول عمری به اندازه 1 سال است. در واقع از این فیلتر می‌توان برای تصفیه 1000 لیتر آب استفاده کرد. بعد از آن هم می‌توان فیلتر تعبیه شده در ساختار آن را تعویض کرد. 

6- دارای بند برای حمل راحت: این فیلتر تصفیه آب، دارای یک بند است تا بتوانید به راحت‌ترین حالت آن را حمل کنید. 


ساختار فیلتر تصفیه آب سفری لایف استرو


در ساختار فیلتر لایف استرو، از یک نوع فیلتر غشایی با دقت 0.2 میکرون استفاده شده است. به کارگیری این فیلتر، می‌تواند کیفیت آب را به اندازه زیادی افزایش دهد. پوسته خارجی این فیلتر، یک نوع پلاستیک مقاوم و با دوام می‌باشد، که باعث می‌شود در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت بالایی داشته باشد. 

در کنار این، لایف استرو بر اساس ساختار، وزن بسیار کمی دارد که آن را به یک نوع فیلتر تصفیه آب سفری عالی تبدیل می‌کند. 

ساختار فیلتر تصفیه آب لایف استرو

عملکرد فیلتر لایف استرو طوری است که از هیچ نوع مواد شیمیایی برای تصفیه آب استفاده نمی‌کند. یکی دیگر از نکاتی که در مورد ساختار این فیلتر قابل ذکر می‌باشد، این است که لایف استرو به باتری و یا شارژ کردن نیازی ندارد. 

*** فیلتر تصفیه آب لایف استرو، نمی‌‌تواند آلاینده‌هایی مثل ویروس ها را از بین ببرد. به صورت کلی، از بین بردن آلاینده‌هایی مثل ویروس نیاز به استفاده از روش‌هایی مثل تزریق مواد شیمیایی یا فیلتر UV می‌باشد. 


نحوه استفاده از لایف استرو (life straw)


برای استفاده از لایف استرو، باید این فیلتر را به صورت مستقیم به منبع آب وارد کنید و آب را درست مانند یک نی معمولی بنوشید. 

به این موضوع توجه داشته باشید که بعد از هر بار استفاده از این فیلتر تصفیه آب سفری نیاز به تمیز کردن آن می‌باشد. روش تمیز کردن محصول به نوع برند آن بستگی دارد. با این حال معمولا با فوت کردن آن می‌توان نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید. 


«سایت abin.ir با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه ارائه محصولات تصفیه آب صنعتی و مواد شیمیایی مثل رزین پرولایت، فرصت دریافت مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره، با شماره تلفن 02122228116 تماس بگیرید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
سینا
سینا
فیلتر‌های آب سفری خیلی کاربرد دارند. من این محصول رو نداشتم الان که دیدم چقدر مزایا داره حتما می‌خوام بخرمش واقعا آدم موقع سفر که راحته.
ارسال نظر