ممبران های فیلمتک قاچاق با طعم تقلبی

ممبران های فیلمتک قاچاق با طعم تقلبی

ممبران های فیلمتک قاچاق با طعم تقلبی، عنوانی جذاب برای تولید کنندگان، وارد کنندگان و حتی مصرف کنندگان و کلیه افرادی است که به گونه ای با صنعت تصفیه آب و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی در مقیاس های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در ارتباط هستند.

معضل مهم و بحرانی که هم اکنون دامن گیر کلیه مشاغل فعال در حوزه تصفیه آب در ایران است، تهیه و فروش ممبران های اصل و با کیفیت به مشتریان است. یکی از برندهای معروف تولید ممبران در جهان فیلمتک می باشد، اما دخالت و تقلب افراد سود جو در این میان موجب سلب اعتماد مشتریان نسبت به اصل بودن ممبران های شرکت DOW در ایران شده است.


این افراد سودجو که منظور نظر ما در این مقاله شرکت مشخصی است، که در بندر امام فعالیت می کند و دفتر مرکزی آن در تهران است، اقدام به وارد کردن ممبران های قاچاق تقلبی به نام برند فیلمتک کرده اند. این ممبران ها بسیار ارزان تر از ممبران های تولید شده توسط شرکت سازنده یعنی شرکت DOW می باشند، اما در عین حال کیفیت بسیار پایینی دارند. استفاده از ممبران های قاچاق و تقلبی وارد شده در سیستم های تصفیه آب تاکنون باعث وارد آوردن خسارات بسیار زیادی به افراد و مشاغل مرتبط با تصفیه آب شده است. 


شایع شدن این مسئله و بازخورد زیاد از همکاران در زمینه واردات ممبران های قاچاق و تقلبی ما را بر آن داشت تا در این زمینه نکاتی را به مخاطبان، همکاران و مشتریان خود توضیح دهیم. هدف ما در این مقاله، شفاف سازی در رابطه با یک تامین کننده مشخص ایرانی است، که در بندر امام خمینی اقدام به واردات ممبران های فیلمتک تقلبی و قاچاق کرده و دفتر مرکزی آن نیز در تهران است.

نکته بسیار مهم در رابطه با این وارد کننده، قیمت های بسیار پایین ممبران های وارداتی می باشد، که حتی از قیمت ارائه شده توسط کارخانه DOW نیز کمتر می باشد. در ادامه این مطلب از سری مقالات مرتبط با محصولات اورجینال صنعتی آبین، در رابطه با این شرکت وارد کننده ممبران های تقلبی فیلمتک مطالبی را ارائه می کنیم.


مشکل وجود ممبران های تقلبی به نظارت بسیاری از دستگاه های داخلی مربوطه از جمله دستگاه تعزیرات حکومتی و اداره مبارزه با کالاهای قاچاق در این زمینه بر می گردد. نحوه طراحی و ساخت بسیاری از ممبران های فیلمتک تقلبی به گونه ای است که حتی افراد کارشناس نیز به سختی می توانند آن را از ممبران های اصل فیلمتک تشخیص دهند.


این موضوع باعث شده است حتی سایت ها و واردکنندگان معتبری که کالاهای اصل و با کیفیت را برای فروش به مشتری ارائه می دهند، در آشفته بازار ممبران های تقلبی و قاچاق دچار ضرر و زیان هایی شوند؛ زیرا به دلیل فعالیت افراد و شرکت های غیر حرفه ای، جلب اعتماد مردم و حتی همکاران صنف تصفیه آب بسیار سخت شده است.


بازار آنلاین تصفیه آب آبین که محلی برای فعالیت معتبرترین وارد کنندگان و تامین کنندگان حوزه تصفیه آب است، همواره در تلاش برای ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت به مشتریان خود بوده و هست. کارشناسان مجموعه ما در دادن مشاوره به مشتریان برای انتخابی متناسب با نیازشان، با این سوال مکررا برخورد کرده اند:


"آیا ممبران فیلمتک موجود در سایت شما اصل است؟"


پاسخ به این سوال ما را بر این داشت تا در مقاله ای مفصل این بحث را برای مشتریان عزیزی که آبین را برای خرید محصولات و تجهیزات تصفیه آب انتخاب می کنند، باز کرده و اولین گام در شفاف سازی این موضوع را برداریم. بنابر این پیشنهاد می کنیم در ادامه این بحث با ما همراه باشید، شاید بسیاری از موارد بیان شده، پاسخگوی سوالات ذهنی شما در این زمینه باشد.


سایت آبین ارائه دهنده ممبران های فیلمتک اورجینال


متاسفانه همان طور که گفته شد، تشخیص ممبران های فیلمتک اصل از تقلبی کار بسیار دشواری است و شاید حتی افراد کارشناس در این زمینه هم نتوانند این موضوع را تشخیص دهند. مشکل اساسی نیز همین جا مطرح می شود. 


طراحان و تولید کنندگان دستگاه های تصفیه آب، تا کنون با بهترین برند ممبران موجود در جهان و بازار ایران، دستگاه های خود را به مشتریان ارائه می کرده اند. اکنون و با وضع موجود در بازار که تشخیص ممبران های فیلمتک اصل از تقلبی قاچاق را تقریبا غیر ممکن کرده است، باید سراغ چه راه حلی رفت؟
آیا استفاده از ممبران های سایر برندهای موجود در بازار به حل این موضوع و تولید دستگاه های تصفیه آبی با همان کیفیت قبل کمک خواهد کرد؟

 سایت آبین ارائه دهنده ممبران های فیلمتک اورجینال


تجربه چندین و چند ساله ما در زمینه طراحی، تولید و نگهداری از دستگاه های تصفیه آب صنعتی، نشان دهنده این موضوع است که استفاده از ممبران های دیگر برندها نیز باعث حل این مشکل نشده است. علت این است، که ممبران های دیگر برندهای موجود در بازار به اندازه برند فیلمتک دارای کیفیت و مرغوبیت نمی باشند؛ همین موضوع باعث کاهش طول عمر ممبران و افزایش هزینه های نگهداری از دستگاه تصفیه آب خواهد شد.

از طرفی تقریبا تمامی شرکت های طراحی سیستم های تصفیه آب، از ممبران های فیلمتک در طراحی و ساخت اولیه دستگاه استفاده کرده اند؛ بنابر این در صورت نیاز به تعویض هر یک از ممبران های دستگاه، قطعا باید از همان برند فیلمتک استفاده کرد و استفاده از برندهای دیگر ممبران باعث کاهش عملکرد دستگاه و نارضایتی مشتری خواهد شد.


در نتیجه تنها راه حل برای تهیه ممبران های فیلمتک اصل، خرید از فروشگاه ها، سایت ها یا تامین کنندگان معتبر و شناخته شده است. مجموعه آبین برای روشن شدن این موضوع در تلاش است که در این مقاله و مقاله های بعدی نسبت به معرفی برخی از افراد سودجو که اقدام به واردات ممبران های فیلمتک قاچاق و غیر اصل به کشور کرده اند اقدام کند. شاید این کار گامی هر چند کوچک برای ممانعت از فعالیت این افراد در صنعت تصفیه آب شود.


وارد کنندگان ممبران های قاچاق تقلبی فیلمتک در بازار ایران


قطعا هدف از ارائه این اطلاعات تنها شفاف سازی در رابطه با مسئله کالاهای قاچاق و ممبران های فیلمتک غیر اصل وارد شده به ایران می باشد. ارائه مشخصات فرد یا شرکت مشخصی در این زمینه نیز در صورت لزوم و با پیگیری از مراجع قانونی از طرف مجموعه آبین در آینده امکان پذیر می باشد.


از جمله شرکت هایی که اقدام به واردات ممبران های تقلبی و قاچاق فیلمتک به بازار ایران کرده اند؛ می توان به شرکتی در بندر امام اشاره کرد که دفتر مرکزی آن در تهران است. ممبران های وارد شده توسط این شرکت، از طریق لنچ و با روش های غیر اصولی به کشور وارد می شوند. حتی در مواردی که به علت نا آگاهی از قضیه تقلبی بودن ممبران ها، توسط برخی از همکاران از این شرکت مشخص خرید انجام شده است؛ بعد از پیگیری برای دریافت فاکتور رسمی، شرکت مورد نظر از ارائه فاکتور رسمی و دیگر مدارک سرباز زده است.


نکته قابل توجه که متاسفانه بسیاری از همکاران فعال در حوزه تصفیه آب نیز به آن توجه نمی کنند، قیمت بسیار پایین این محصول است. قیمت ارائه شده توسط این شرکت ایرانی، حتی از قیمتی که طی مکاتبات انجام شده با شرکت DOW ارائه شده است نیز کمتر می باشد. این موضوع خود دلیلی واضح بر تقلبی و قاچاق بودن ممبران های وارد شده توسط این وارد کننده ایرانی است.


اگر شما نیز از فعالان حوزه تصفیه آب در ایران هستید و با مواردی از این قبیل برخورد داشته اید، می توانید مدارک و اطلاعات خود را برای روشن شدن هر چه بیش تر این موضوع و جلوگیری از فعالیت این افراد سودجو با ما به اشتراک بگذارید. قطعا در صورت لزوم و ادامه فعالیت این گونه شرکت ها، پیگیری از مراجع قانونی و دستگاه های مرتبط، می تواند گامی موثر در پایان دادن به فعالیت آنها و سر و سامان دادن اوضاع باشد.

منبع:
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 11
سردبیر
نویسنده یا مترجم: سردبیر
نظرات (11)
نرگس
نرگس
ممنون که به فکر ما هستید و اطلاعات در اختیارمون میزارین که دیگه هیچ وقت تو کار فریب شرکت های تقلبی رو نخوریم.
هادی صادقی
هادی صادقی
واقعا از قدیم میگن که هر ارزونی بی دلیل نیست بنابراین اگر جایی فیلتر یا دستگاه با قیمت پایین دیدین فکر نکنید برد کردین باور کنید بعدا صدبرابر باید خرجش کنید
منصور ذراسوند
منصور ذراسوند
من قبلاً فیلتر از جایی تهیه کردم که باید بگم انقدر طعم آب بد بود و کدر بود که حد نداشت اصلا انگار آب لوله مصرف میکردم حتما از جای معتبر تهیه کنید
فاضل فیروزی
فاضل فیروزی
این سری از این سایت فیلتر هامو سفارش دادم واقعا از کیفیت شون راضی بودم بسیار طعم آب خوب بود و اصلا انگار آبی که می‌خوردیم سبک بود
مهسا قانون
مهسا قانون
از اونجایی که آب شرب بسیار روی سلامت بدن موثر هست بنابراین خیلی مهمه که آب شرب خوب تصفیه شده باشه تا کمترین آلودگی وارد بدن بشه
سروش عزیزی
سروش عزیزی
بسیار اتفاق افتاده که بخاطر جنس ارزون جنس بی کیفیت به ما انداختن و بعدها مجدد مجبور شدیم که مجدد هزینه کنیم بخاطر همین باید خیلی توی این موارد دقت کرد
کیان مرادی
کیان مرادی
اول که خواستم فیلتر و‌ ممبران تهیه کنم یکی و دو تا تهیه کردم از این سایت تا از کیفیتش مطمئن بشم و بعد که اطمینان پیدا کردم در تعداد بالا برای اطرافیانم سفارش دادم و به بقیه هم پیشنهاد دادم
رضا زارعی
رضا زارعی
بنده قبلاً از جایی فیلتر تصفیه آب تهیه کردم که به اسم جنس باکیفیت و قیمت مناسب بهم دادند ولی متاسفانه به قدری بی کیفیت بودن که فقط میتونم بگم پولم رو ریختم دور ....
علی فدایی
علی فدایی
چیزی که مهمه اینه چون با توجه به شرایط اقتصادی همه تمایل دارند جنس مصرفی رو با قیمت پایین تهیه کنند بنابراین متاسفانه از این روش برای گول زدن افراد استفاده میکنند تا جنس های درجه سه و چهار رو غالب کنند
طاهر ذراسوند
طاهر ذراسوند
شاید واقعا متوجه نشیم که چقدر ممبران فیک و تقلبی میتونه خسارت به بار بیاره و ضرر برسونه و کاش کیفیت رو فدای قیمت نکنیم
قادر جلیلی
قادر جلیلی
باتوجه به مطالبی که خوندم تصمیم گرفتم که حتما از سایت خودتون سفارش بدم چون دستگاهمم که از خودتون گرفتم تا الان مثل روز اولش هست
ارسال نظر