تصفیه آب را ایرانی بخریم یا تایوانی؟

تصفیه آب را ایرانی بخریم یا تایوانی؟

بسیاری از افراد در صنعت تصفیه آب معتقدند که بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی، تایوانی هستند. البته این موضوع تنها به دستگاه های تصفیه آب خانگی محدود نمی شود و مربوط به تمام محصولات تصفیه آب مثل فیلترهای الیافی و مواردی از این قبیل می باشد. پرسش هایی که در این زمینه مطرح می شود شامل موارد زیر می باشند:

1- دستگاه های تصفیه آب ایرانی و تایوانی چه تفاوت هایی دارند؟
2- بهترین فیلترهای تصفیه آب ایرانی و تایوانی کدام اند؟
3- با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب ایرانی و تایوانی کدام اند؟

پاسخ به پرسش هایی که در رابطه با محصولات تصفیه آب ایرانی و تایوانی مطرح شد، می تواند به شما در زمینه انتخاب بهترین محصول برای کاربرد مورد نظر خود کمک کند. در ادامه مطلب به بررسی مهم ترین عواملی که باعث تفاوت محصولات تصفیه آب ایرانی و تایوانی می شوند می پردازیم. 

«وب سایت www.abin.ir ارائه دهنده دستگاه های تصفیه آب خانگی با برندهای مختلف می باشد و فرصت دریافت مشاوره رایگان را برای شما فراهم کرده است. در صورت تمایل برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و نیاز به دریافت مشاوره، از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.»


مهم ترین تفاوت های محصولات تصفیه آب ایرانی و تایوانی

مهم ترین تفاوت های محصولات تصفیه آب ایرانی و تایوانی


پیش از این، بسیاری از افراد و حتی کارشناسان تصفیه آب بر این باور بودند که فقط دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی عمکلرد مطلوبی برای فیلتراسیون آب دارند. با این حال، در حال حاضر دستگاه های تصفیه آب ایرانی با سطح کیفی بسیار بالایی تولید می شوند. 

برای درک بهتر این موضوع توجه به چند نکته حائز اهمیت می باشد. نوسانات قیمت ارز و مشکلات اقتصادی، وارد کردن محصولات تصفیه آب را با مشکلات زیادی روبرو می کند. با توجه به این بسیاری از دستگاه های تصفیه آب خانگی که با عنوان تایوانی در بازار تصفیه آب به فروش می رسند، تنها ساخته شده از قطعات تایوانی هستند و در ایران مونتاژ می شوند. 

دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی با مونتاژ ایران، معمولا سطح کیفی مطلوبی دارند. در کنار این محصولات تصفیه آب ایرانی هم معمولا دارای سطح کیفی بالایی می باشند و می توانند عملکرد مشابهی برای فیلتراسیون داشته باشند. 

با توجه به مواردی که گفته شد، مهم ترین تفاوت دستگاه تصفیه آب ایرانی و تایوانی در نوع قطعات به کار رفته در ساختار آن می باشد. بعد از مطالعه مواردی که عنوان شد، شاید تصور کنید که انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب دشوار است، در این زمینه باید گفت که بهترین راهکار توجه به برند دستگاه برای خرید می باشد.

برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی باید به برخی نکات و پارامترها مثل ویژگی های محصول به صورت ویژه ای توجه داشته باشید. 


بهترین دستگاه تصفیه آب ایرانی و تایوانی

بهترین دستگاه تصفیه آب ایرانی و تایوانی


برخی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب ایرانی و تایوانی شامل موارد زیر می شوند:


1- دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا (CCK)


یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برند سی سی کا می باشد. قطعات به کار رفته در ساختار دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا، تایوانی است و سطح کیفی بالایی دارد. 

سطح کیفی فیلترهای به کار رفته در دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا (CCK) به صورتی است که باعث فیلتراسیون دقیق آب می شود. محصولات این برند دارای انواع مختلفی با توجه به تعداد و نوع فیلترهای تعبیه شده هستند. 


2- دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین (Aqua Line)


دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین توانایی فیلتراسیون آب را با تکنولوژی اسمز معکوس دارد و با توجه به این می تواند آلاینده های آب را با دقت بالایی از بین ببرد. این دستگاه دارای استانداردهای NSF، CE و Water Quality می باشد و عملکرد مطلوبی برای تصفیه آب آشامیدنی دارد. 

شاسی به کار رفته در ساختار دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین، از نوع فلزی است که باعث می شود مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشد. 


3- دستگاه تصفیه آب خانگی تانک پک (Tank Pac)


دستگاه تصفیه آب خانگی Tank Pac دارای ویژگی هایی می باشد که باعث می شود بسیاری از افراد خرید و استفاده از دستگاه را نسبت به سایر برندها ترجیح دهند. فیلترهای به کار رفته در ساختار این دستگاه، دارای استانداردهای بین المللی می باشند و با توجه به این موضوع دقت بالایی برای از بین بردن آلاینده های آب دارند. 

مخزن به کار رفته در ساختار دستگاه تصفیه آب خانگی Tank Pac، کیفیت بالایی دارد، ذخیره آب در این مخزن ها هیچ نوع آلاینده ای را به آب وارد نکرده و دارای طول عمر بسیار مطلوبی می باشد. 


4- دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ (Aqua Spring)


یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی، آکوا اسپرینگ می باشد. محصولات این برند، با کیفیت بسیار بالایی تولید شده و دارای عملکرد مشابهی در مقایسه با دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی هستند. 

دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ دارای تنوع بالایی بر اساس پارامترهای مختلف مثل نوع و تعداد فیلتر می باشند، به همین دلیل توجه به مشخصات و ویژگی های محصول برای خرید اهمیت زیادی دارد. 

علاوه بر دستگاه های تصفیه آب خانگی، فیلترهای الیافی هم دارای دو نوع ایرانی و خارجی هستند. در مقاله "فیلتر الیافی ایرانی یا خارجی" به بررسی ویژگی های فیلترهای الیافی ایرانی و خارجی پرداخته شده است، در صورت تمایل برای خرید فیلتر الیافی، مطالعه این مقاله توصیه می شود.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
راضیه
راضیه
سلام . حقیقتا دستگاه های تصفیه آبی که معرفی کردین همشون خیلی عالی هستن و از نظر کیفیت هیچ کم و کاستی ندارن.
ارسال نظر