خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

مشکلات ناشی از نوشیدن آب آشامیدنی با سطح کیفی پایین باعث شده تا خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اهمیت زیادی داشته باشد. دستگاه های تصفیه آب خانگی با داشتن فیلترهای ممبران RO توانایی فیلتراسیون آب را با دقت بالای 99 درصد دارند. با کمی جستجو برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی حتما متوجه می شوید که این سیستم ها دارای تنوع بالایی بر اساس تعداد و فیلترها، نحوه فیلتراسیون و... می باشند. 

یکی از مهم ترین پارامترهایی که عده زیادی از افراد برای خرید محصولات تصفیه آب آن را به عنوان یک اولویت در نظر می گیرند برند و کشور تولید کننده آن است. افراد زیادی هستند که تصور می کنند دستگاه های تصفیه آب تایوانی بالاترین سطح کیفی را دارند و خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را به عنوان مهم ترین پارامتر در نظر می گیرند. 

به نظر شما دستگاه های تصفیه آب تایوانی بالاترین سطح کیفی را دارند؟ چطور می توان متوجه تایوانی بودن دستگاه تصفیه آب شد؟ دستگاه تصفیه آب تایوانی از کجا بخرم؟

در ادامه به بررسی مهم ترین نکاتی می پردازیم که توجه به آنها برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی تا حد زیادی حاوئز اهمیت می باشد. 


بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی


سطح کیفی دستگاه های تصفیه آب خانگی با توجه به برخی پارامترها قابل تغییر است. دستگاه های تصفیه آب تایوانی با قطعاتی از برندهای تایوانی تولید می شوند. مونتاژ و ساخت نهایی دستگاه های تصفیه آب تایوانی در ایران انجام می شود. دستگاه های تصفیه آب تایوانی معمولا دارای سطح کیفی مطلوبی هستند و در ساختار آنها از فیلترهایی بر پایه مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود. برخی از مهم ترین نکاتی را که در صورت تمایل برای خرید دستگاه های تصفیه آب تایوانی باید به آنها توجه کنید شامل موارد زیر می شوند:

1- در ساختار دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل معمولا از قطعاتی که دارای حک تایوان هستند استفاده می شود. برای اطمینان می توانید قطعات را قبل از خرید بررسی کنید. برای این کار باید به هوزینگ ها، پمپ و سایر قطعات دستگاه توجه کنید. 

2- بررسی کنید که مخزن تعبیه شده در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی باید تایوانی و سطح کیفی بالایی داشته باشد. 

3- در ساختار دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل باید از فیلترهای تایوانی استفاده شود. 

4- در کنار تمام مواردی که گفته شد از آن جایی که دستگاه های تصفیه آب تایوانی در ایران مونتاژ می شوند، توجه به خرید کالا از شرکت و فروشگاه معتبر اهمیت زیادی دارد. این موضوع می تواند به شما اطمینان دهد که محصول خریداری شده سطح کیفی بالایی دارد و در ساختار آن از قطعات با بالاترین سطح کیفی استفاده شده است. 


بهترین دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل


دستگاه های تصفیه آب تایوانی با برندهای مختلفی طراحی و تولید می شوند و بر همین اساس توجه به برند آنها برای خرید اهمیت زیادی دارد. در ادامه بهترین برندهای دستگاه های تصفیه آب تایوانی را بررسی می کنیم.


دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا (CCK)


در ساختار دستگاه های تصفیه آب سی سی کا از فیلترهایی با بالاترین سطح کیفی استفاده می شود و از پر فروش ترین سیستم های تصفیه آب هستند. اساس کار دستگاه های تصفیه آب خانگی سی سی کا بر اساس روش اسمز معکوس است که در این صورت دارای دقت بالایی برای فیلتراسیون هستند. 

دستگاه های تصفیه آب خانگی سی سی کا از نوع سیستم های تصفیه آب زیر سینکی هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. یکی از بارزترین ویژگی های دستگاه های تصفیه آب سی سی کا (CCK) استفاده از قطعات و پمپ های تصفیه آب تایوانی و با بالاترین سطح کیفی می باشد. 

برخی از بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب سی سی کا را در ادامه بررسی می کنیم:

1- دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل RO-GOLD 2019
2- دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل RO-GOLD 2020
3- دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل RO-GOLD 2020 PRO


دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین (Aqua Line)


یکی از بهترین برندهای دستگاه های تصفیه آب تایوانی هستند، که در ساختار آنها از قطعات و فیلترهایی با بالاترین سطح کیفی استفاده می شود. روش فیلتراسیون در ساختار دستگاه های تصفیه آب آکوا لاین معمولا اسمز معکوس است و با توجه به این موضوع دارای دقت بسیار بالایی برای حذف آلاینده های آب می باشند. 

یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا لاین این است که دارای فیلترهای کربنی بر پایه گیاهی هستند. استفاده از فیلتر کربنی بر پایه مواد اولیه گیاهی باعث می شود تا در کنار عملکرد مطلوب برای تصفیه آب هیچ نوع آلایندگی را به دنبال نداشته باشند. 

یکی از بهترین و پر فروش ترین مدل های دستگاه های تصفیه آب با این برند، دستگاه تصفیه آب آکوا لاین (Aqua Line) مدل RO-LINE800 می باشد. در ساختار این دستگاه برای جلوگیری از ورود ذرات و آلاینده های فیزیکی از فیلتر محافظ ممبران استفاده می شود. در کنار این دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-LINE800 دارای فیلتر قلیایی برای افزایش سطح کیفی آب می باشد. 


دستگاه تصفیه آب خانگی تانک پک (TankPack)


یکی دیگر از بهترین برندهای تایوانی هستند که در ساختار آنها از قطعات با سطح کیفی بالا و بر پایه مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است. در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی تانک پک از فیلترهای ممبران با سطح کیفی بسیار بالایی استفاده می شود و دارای اتصالات فیتینگی برای راحت تر شدن مراحل تعویض و نصب فیلترهای تصفیه آب هستند. 

دستگاه تصفیه آب خانگی تانک پک مدل S7 یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی با این برند می باشد. 


«فروشگاه آبین با داشتن سال ها تجربه در زمینه فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی، امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان تصفیه آب به وب سایت abin.ir مراجعه کنید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر