پر تکرار ترین پرسش ها در مورد کربن اکتیو

پر تکرار ترین پرسش ها در مورد کربن اکتیو

کربن اکتیو دارای تخلخل بالایی است که موجب شده قدرت جذب بسیار مطلوبی داشته باشد. این ماده شیمیایی با داشتن ویژگی های منحصر بفرد به صورت گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال قدرت جذب بالای کربن اکتیو باعث می شود تا از آن به عنوان یک عامل بسیار مهم در صنعت تصفیه آب استفاده شود، کربن اکتیو می تواند آلاینده هایی را مثل کلر از بین ببرد. خرید کربن اکتیو برای استفاده در بسیاری از صنایع لازم است، با این حال قبل از خرید باید از تمام اطلاعات لازم در این زمینه آگاهی داشته باشید. 

عدم داشتن اطلاعات کافی درباره کربن اکتیو، باعث می شود تا در هنگام خرید پرسش های زیادی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که حتما برای پیدا کردن پاسخ این پرسش ها جستجو کنید. در این رابطه بسیاری از افراد تصمیم به دریافت مشاوره می گیرند، کارشناسان سایت آبین از طریق تماس تلفنی با این افراد در ارتباط هستند. معمولا در مورد خرید کربن اکتیو پرسش های مشابهی پرسیده می شود که در ادامه به بررسی پر تکرار ترین آنها می پردازیم.

مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا آگاهی لازم را نسبت به مهم ترین مواردی که برای خرید کربن اکتیو باید بدانید داشته باشید. در واقع بعد از خواندن این مقاله می توانید بهترین نوع کربن اکتیو را برای کاربرد مورد نظر خود انتخاب کنید. 


انواع کربن اکتیو کدام اند؟


تصور کنید که برای فیلتراسیون آب در کاربردی نیاز به خرید کربن اکتیو می باشد، اما آیا تمام انواع کربن اکتیوها می توانند در این کاربرد مورد استفاده قرار بگیرند؟ کربن اکتیوها بر اساس نوع در موارد مختلفی به کار می روند. نوع کربن اکتیو می تواند مشخص کننده موارد استفاده از آن باشد. با توجه به این قبل از خرید کربن اکتیو حتما باید نوع و مشخصات آن را در نظر بگیرید. انواع کربن اکتیوها بر اساس ساختار شامل موارد زیر می شوند:


1- کربن اکتیو گرانول: کربن اکتیو گرانول، با اندازه 0.2 تا 5 میلی متر تولید می شود. این نوع کربن تاثیر بسیار مطلوبی برای از بین بردن بو و طعم نامطلوب آب دارد. از کربن اکتیو گرانول در صنعت تصفیه آب به صورت گسترده ای استفاده می شود، به این دلیل که کربن اکتیو گرانول دارای جذب سطحی بالایی می باشد. 

2- کربن اکتیو میله ای: این کربن اکتیو به صورت استوانه و همان طور که مشخص است میله ای تولید می شود. کربن اکتیو میله ای با توجه به ساختار دارای قدرت مکانیکی بالا، فشار پایین و مقدار غبار پایین می باشد. کربن اکتیو میله ای را می توانید برای رنگ بری و بو زدایی مورد استفاده قرار دهید. 

3- کربن اکتیو پودری: کربن اکتیو پودری با سطح فعال بسیار زیادی تولید شده و دارای قدرت جذب بالایی می باشد. از کربن اکتیو پودری در مواردی مثل تصفیه آب، صنایع غذایی، بهداشتی و زیبایی استفاده می شود. 


کربن اکتیو از کجا بخرم؟


خرید کربن اکتیو از فروشگاه معتبر، یکی از مهم ترین عواملی است که حتما باید در نظر داشته باشید. اصالت کالا برای خرید کربن اکتیو با هر برندی که باشد تا حد زیادی حائز اهمیت است. به این دلیل که تنها کربن اکتیو اصل می تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد. مهم ترین راهکاری که برای خرید کربن اکتیو اصل می توانید از آن کمک بگیرید، خرید کربن اکتیو از فروشگاه معتبر می باشد. 

در کنار این بسیاری از فروشگاه های معتبر فرصت دریافت مشاوره را هم در اختیار شما قرار می دهند. بهتر است کربن را از فروشگاهی خریداری کنید که بتوانید با کارشناسان آن در ارتباط باشید. 

کربن اکتیو از کجا بخرم؟


بهترین برندهای کربن اکتیو کدام اند؟


کربن اکتیو با برندهای مختلفی در ایران ارائه می شود. سطح کیفی این برندها متفاوت است و با توجه به این موضوع حتما باید برای خرید کربن اکتیو به نوع برند توجه داشته باشید. یکی از بهترین و پر فروش ترین برندهای کربن اکتیو، جاکوبی است. کربن اکتیو جاکوبی سطح کیفی بسیار مطلوبی دارد و در انواع مختلفی تولید می شود. داشتن سطح کیفی و عملکرد مطلوب، از مهم ترین عواملی است که باعث شده کربن اکتیو جاکوبی کاربرد گسترده ای در سطح جهانی داشته باشد. 

از دیگر برندهای با کیفیت کربن اکتیو که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند، پریمیوم، نوریت و ادلر هستند. برای این که بتوانید کربن اکتیو با برند مورد نظر را خریداری کنید، بهتر است ویژگی های برندهای مختلف کربن اکتیو را مورد بررسی قرار داده و در ادامه نسبت به خرید آن اقدام کنید. 


کربن اکتیو چه کاربردهایی دارد؟


همان طور که گفته شد کربن اکتیو دارای کاربرد بالایی در صنایع مختلف می باشد، مهم ترین کاربردهای کربن اکتیو شامل موارد زیر می شوند:


•    صنعت تصفیه آب و فاضلاب
•    کشاورزی
•    تصفیه هوا و گاز 
•    تولید ماسک
•    صنایع غذایی و داروسازی
•    رنگ زدایی قند و شکر و محلول های تولید کننده گلوکز و نشاسته


چرا قیمت کربن اکتیو مشخص شده نیست؟


از آن جایی که اکثر برندهای کربن اکتیو وارداتی هستند، قیمت آنها مشخص شده نیست. نوسانات قیمت ارز و وارداتی بودن کربن اکتیو موجب شده تا برای اطلاع از قیمت کربن اکتیو نیاز به تماس با کارشناسان فروش باشد. کارشناسان می توانند قیمت کربن اکتیو را به صورت روزانه در اختیار شما قرار دهند. 

چره قیمت کربن اکتیو مشخص شده نیست؟


مش کربن اکتیو چیست؟


مش، استانداردی است که برای بیان اندازه و دانه بندی کربن اکتیو مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین با استفاده از مش می توان اندازه دانه های کربن اکتیو و در مواردی سطح کیفی آن را مشخص کرد. مش کربن اکتیو را می توان در بخش مشخصات فنی محصول مشاهده کرد. 

«در این مقاله تعدادی از پر تکرار ترین پرسش ها در مورد خرید کربن اکتیو عنوان شد، با این حال ممکن است برای خرید کربن نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره از طریق تماس تلفنی با کارشناسان وب سایت آبین در ارتباط باشید.» 

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
موسوی
موسوی
منم تصمیم گرفتم از طریق سایت آبین انواع کربن فعال و وسایلی که برای دستگاه تصفیه آب لازم هستش رو خریداری کنم.
ارسال نظر