همه چیز درباره شرکت پرولایت

همه چیز درباره شرکت پرولایت

کمپانی پرولایت، یکی از بزرگ ترین تولید کننده های رزین های تبادل یونی در سطح جهانی می باشد که برای جداسازی و حذف برخی یون ها در آب به کار می روند. این کمپانی توانایی تولید و ارائه بیش از 1000 محصول را دارد. محصولات تولید شده توسط کمپانی پرولایت در مواردی مثل سیستم های تصفیه آب آشامیدنی، صنایع غذایی و نوشیدنی، انرژی هسته ای و ... مورد استفاده قرار می گیرند. به کارگیری رزین پرولایت به شما این امکان را می دهد که سختی آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. 

محصولات شرکت پرولایت، برای طیف وسیعی از کاربردها می توانند به کار بروند و این ماده شیمیایی کاربرد بالایی در صنایع مختلف دارد. رزین های پرولایت در زمینه تایید کیفیت دارای استاندارد بین المللی FDA هستند و با انجام صدها آزمایش مورد بررسی قرار می گیرند. 

شرکت پرولایت برای تولید محصولات از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده می کند که باعث تولید رزین های پرولایت با بالاترین سطح کیفی و بهترین عملکرد شده است. به کارگیری بزرگ ترین گروه تحقیق و توسعه (R & D) برای پیشرفت و دستیابی به هدف ها، یکی از مهم ترین ویژگی های این کمپانی می باشد. 


نگاه کلی به تاریخچه شرکت پرولایت

 

نگاه کلی به تاریخچه شرکت پرولایت


در ادامه به بررسی کلی تاریخچه شرکت پرولایت می پردازیم:


1- سال 1980: ایده ساخت رزین های پرولایت در این سال آغاز شد، زمانی که برادران استیو و دان برودی فرصتی را در صنعت برای تولید محصولات تبادل یونی فراهم دیدند. 
2- سال 1986: گواهی دارویی برای ورود به بازار تولید محصولات دارویی، توسط کمپانی پرولایت دریافت شد. 
3- سال 1991: دفتر فروش محصولات پرولایت در کانادا تاسیس شد تا این کمپانی فعالیت خود را در کانادا شروع کند.
2- سال 2010: نوآوری در ساخت محصولات و بازگشایی کمپانی در روسیه و ایالات متحده کلید خورد. 
3- سال 2011: آزمایشگاه و دفتر فروش در روسیه افتتاح شد. 
4- سال 2012: آزمایشگاه پرولایت در رومانیایی برای تولید محصولات و بخش LifeTech برای تمرکز بر کاربردهای بیوتکنولوژی تاسیس شد. پرولایت از لوگو و هویت برند جدید خود رونمایی کرد. 
5- سال 2013: افتتاح آزمایشگاه برزیل در این سال اتفاق افتاد. 
6- سال 2014: بخش جدیدی از تولید محصولات پرلایت در رومانی ایجاد شد. 
7- سال 2018: تاسیسات agarose در ولز انگلستان افتتاح شد و کمپانی پرولایت را به دومین تولید کننده بزرگ agarose در جهان تبدیل کرد. 
8- سال 2019: دفتر مرکزی از آمریکا به روسیه منتقل و یک محیط کاری مشترک با پیشرفته ترین فناوری ها ایجاد شد. 
9- سال 2020: راه اندازی بخش جدید NGL COVID-19 Spike affinity Resin که در تولید رزین ترکیبی جدید و خالص سازی واکسن های COVID-19 به کار می رود. 


مهم ترین ویژگی های کمپانی پرولایت

مهم ترین ویژگی های شرکت پرولایت


موارد زیر از مهم ترین ویژگی هایی هستند که پرولایت را به یکی از بهترین کمپانی ها در سطح جهانی تبدیل کرده است:


1- تولید بهترین محصولات: کیفیت محصولات به عنوان یک اصل اساسی برای این کمپانی محسوب می شود. برای تولید محصولات پرولایت، کیفیت آنها به دقت کنترل می شود تا تمام معیارهای مورد نظر برآورده شوند.

2- خدمات قابل اعتماد: همیشه تلاش شده است تا در این مجموعه از متخصصان و کارشناسان با دانش کافی کمک گرفته شود. کمپانی پرولایت توانایی مطلوبی برای حفظ سیستم ها در حالت عملکرد یکنواخت و مطلوب دارد. 

3- راه حل های نوآورانه: سرمایه گذاری مستمر پرولایت در تحقیق و توسعه به این معنی است که این کمپانی همیشه در حال تکمیل و کشف کاربردهای نوآورانه برای ساخت رزین های تبادل یونی می باشد. پرولایت تلاش می کند تا غیر ممکن ها را ممکن کند. 


معرفی برخی از پر کاربردترین محصولات شرکت پرولایت


موارد زیر از محصولاتی هستند که توسط کمپانی پرولایت تولید می شوند:


1- رزین تبادل یونی کاتیونی اسید قوی: از این رزین ها برای کاهش سختی آب به صورت خانگی و صنعتی استفاده می شود. این نوع رزین دارای گروه عاملی سولفونیک می باشد و ظرفیت بسیار بالایی دارد. طبق اطلاعات کمپانی پرولایت از این نوع رزین باید در کاربردهای معمولی استفاده شود. برخی از مدل های رزین های تبادل یونی کاتیونی اسید قوی شامل C100E، C100، C100X10، C150 و C160 می شوند. 

2- رزین تبادل یونی کاتیونی اسید ضعیف: این رزین ها هم عملکرد مطلوبی برای کاهش سختی آب دارند و در مواردی مثل تصفیه آب آشامیدنی و تصفیه فاضلاب به کار می روند. در کنار این از رزین های کاتیونی اسید ضعیف می توان در کاربردهای دارویی و بیولوژیکی استفاده کرد. گروه عاملی این رزین ها کربوکسیلیک می باشد. برخی از مدل های این رزین شامل C104Plus، C106، C107E و C115E می شوند. 

3- رزین تبادل یونی آنیونی اسید قوی: این رزین ها با گروه عاملی پلی اکرلیک ساخته می شوند. رزین های تبادل یونی آنیونی اسید قوی دارای دو نوع 1 و 2 هستند. رزین های آنیونی نوع 1 توانایی حذف سیلیس بالاتر را دارند و از نظر حرارتی پایدار تر هستند. با این حال رزین های آنیونی نوع 2 دارای ظرفیت عملیاتی بالاتری می باشند. A400، A444، A600 و A500Plus برخی از مدل های این نوع رزین هستند. 

4- رزین تبادل یونی آنیونی اسید ضعیف: این نوع رزین بر پایه اکلریک تولید شده و از نوع شیمیایی پایدارتر از آنیون های باز قوی می باشد. برخی از مدل های این نوع رزین شامل A100Plus، A133، A111، A110 و A848 می شوند. 


«سایت آبین ارائه دهنده مدل های مختلف رزین های پرولایت اصل می باشد و امکان دریافت مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
کامیاب
کامیاب
یکی از بهترین خوبی هایی که سایت آبین داره اینکه که اولش کلی توضیح در خصوص محصول میده بعد بهترین و با کیفیت ترین محصول رو هم در سایت ارائه میده.
ارسال نظر