ممبران فیلمتک

ممبران فیلمتک

از پر فروش ترین برندهای ممبران های تصفیه آب در ایران، فیلمتک است. فیلترهای ممبران فیلمتک به سبب داشتن سطح کیفی بالا و عملکرد مطلوب در از بین بردن آلاینده های آب نه تنها در ایران بلکه به صورت گسترده ای در سطح جهان مورد استفاده قرار می گیرند. فیلترهای ممبران فیلمتک دارای طول عمر بسیار بالایی هم هستند، بر این اساس مدت زمان تعویض فیلتر با به کارگیری ممبران های این برند افزایش می یابد.

فیلترهای ممبران فیلمتک (Filmtec) در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. هر کدام از انواع ممبران های فیلمتک دارای کاربرد ویژه ای هستند که، باعث شده توجه به نوع و ویژگی محصول برای خرید اهمیت زیادی داشته باشد. تنوع بالای ممبران های فیلمتک گاهی باعث دشوار شدن انتخاب ممبران مناسب با توجه به سیستم می شود. برای این که بتوانید بهترین عملکرد را برای انتخاب ممبران فیلمتک داشته باشید، در ادامه خلاصه ای از ویژگی های انواع فیلترهای ممبران فیلمتک* را بررسی می کنیم.

* در ادامه تنها به بررسی سری های مختلف فیلترهای ممبران فیلمتک می پردازیم و ویژگی های کلی را بررسی می کنیم. در صورتی که به اطلاع از جزئیات بیشتر و البته مطالعه اطلاعات هر کدام از مدل های ممبران های فیلمتک نیاز دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت آبین ویژگی هر کدام از مدل های فیلتر ممبران فیلمتک را بررسی کنید. 


ویژگی های انواع فیلترهای ممبران فیلمتک 


موارد زیر از مهم ترین و اصلی ترین عواملی هستند که، در مورد انواع فیلترهای ممبران فیلمتک باید بدانید:


1- فیلترهای ممبران فیلمتک سری BW


سری BW ممبران های فیلمتک برای فیلتراسیون آب چاه و آب لب شور مناسب هستند. در واقع BW مخفف شده عبارت Brakish Water به معنی آب لب شور است. معمولا از فیلترهای ممبران فیلمتک (Filmtec) سری BW برای تامین آب در صنایع کشاورزی، داروسازی، نساجی و ... استفاده می شود. مدل های مختلف فیلترهای ممبران فیلمتک BW بر اساس مشخصات فنی و نوع تکنولوژی متفاوت هستند. برای مثال برخی از مدل های فیلترهای ممبران فیلمتک (Filmtec) BW برای فیلتراسیون آب با فشار پایین می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.


2- فیلترهای ممبران فیلمتک سری SW


ممبران های فیلمتک سری SW برای تصفیه آب دریا مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این ممبران ها توانایی مطلوبی برای فیلتراسیون آب با سختی بالا دارند. محدودیت منابع آب آشامیدنی باعث شده تا در بسیاری از مناطق به فیلتراسیون آب دریا یا آب های زیر زمینی نیاز باشد. این موضوع باعث شده تا استفاده از دستگاه های تصفیه آب دریا کاربرد گسترده ای در سطح جهانی داشته باشد. فیلترهای ممبران سری SW فیلمتک (Filmtec) طوری تولید شده اند که، آب خروجی از ممبران مورد تایید سازمان بهداشت جهانی می باشد. 


3- فیلترهای ممبران فیلمتک سری TW


ساختار و جنس بدنه فیلترهای ممبران فیلمتک (Filmtec) سری TW به صورتی است که، برای فیلتراسیون آب شهری یا Tap Water به کار می روند. ممبران های TW فیلمتک بر اساس ساختار، در دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید فیلترهای ممبران فیلمتک حتما اصالت کالا را مورد توجه قرار دهید تا ممبران خریداری شده عملکرد مطلوبی برای فیلتراسیون آب داشته باشد. تنها فیلترهای ممبران فیلمتک اصل عملکرد مطلوبی برای فیلتراسیون آب دارند و باعث افزایش سطح کیفی آب می شوند. 


«وب سایت abin.ir ارائه دهنده فیلترهای ممبران فیلمتک اصل با مدل های مختلف می باشد و فرصت دریافت مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر