مزیت های فیلتر اکسیژن ساز (اینفرارد)

مزیت های فیلتر اکسیژن ساز (اینفرارد)


دستگاه های تصفیه آب خانگی اسمز معکوس معمولاً دارای 6 مرحله فیلتراسیون هستند. اما برخی از دستگاه های تصفیه آب از مراحل بیشتر جهت افزایش کیفیت آب خروجی استفاده می کنند. استفاده از فیلتر اکسیژن ساز سبب بهبود کیفیت آب تصفیه شده می شود و مزیت های استفاده از آن از نظر پزشکی به اثبات رسیده است. به جرات می توان گفت که استفاده از فیلتر اکسیژن ساز هیچ گونه ضرری برای سلامتی ندارد و می توان با اطمینان کامل از فواید آن در دستگاه تصفیه آب بهره مند شد. در این مقاله تصمیم داریم که اطلاعاتی کاملی از عملکرد و فواید فیلتر اکسیژن ساز در دستگاه تصفیه آب برای شما ارائه دهیم.


فیلتر اکسیژن ساز چه مزایایی دارد؟ 

 

فیلتر اکسیژن ساز (Infrared) از جمله فیلترهای مهم تصفیه آب است، که استفاده از آن در فرآیند تصفیه آب در دستگاه خانگی دارای مزیت های زیادی است. از جمله فواید مهم فیلتر اکسیژن ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:


•    بهبود فرآیند اکسیژن رسانی در بدن
•    افزایش سوخت و ساز بدن
•    کمک به کاهش وزن و چربی سوزی بیشتر
•    تنظیم ضربان قلب و کارکرد بهتر آن
•    بهبود عملکرد سیستم عصبی و ایمنی
•    بهبود فرآیند رشد در بدن
•    کمک به سلامت پوست و مو با جذب اکسیژن بیشتر
•    تقویت عضلات بدن

 

عملکرد فیلتر اکسیژن ساز (اینفرارد)

 

فیلتر اکسیژن ساز (انرژی زا) در واقع نوعی فیلتر مکمل در دستگاه های تصفیه آب خانگی است، که موجب افزایش سطح اکسیژن در آب آشامیدنی می شود. این فیلتر تصفیه آب حاوی مواد بیوسرامیکی هستند، که قادر به شکستن ساختار مولکولی آب و رها سازی اکسیژن بیشتر در آب می شود. این اکسیژن اضافی می تواند توسط بدن جذب شده و سبب افزایش سوخت و ساز بدن و شادابی بیشتر شود. زیرا همان طور که می دانیم اکسیژن سازی بیشتر به سلول های بدن اثر فوق العاده ای در عملکرد سیستم عصبی و سایر ارگان های بدن دارد. استفاده از دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز می تواند در افرادی که از ورزش و رژیم غذایی مناسبی استفاده می کنند، می توان به منظور کاهش وزن خود و حذف چربی های اضافه از بدن بسیار کمک دهنده باشد.

برخلاف تصورات اشتباهی که در مورد کارکرد فیلتر اکسیژن ساز در مورد عدم تاثیر آن بر کیفیت آب وجود دارد، این فیلتر تصفیه آب دارای مواد بیو سرامیکی است، که اثرات مفید آن بر سلامتی انسان به اثبات رسیده است. عمر متوسط فیلتر اکسیژن ساز 12 تا 15 ماه است و پس از آن به منظور افزایش بازده و عملکرد این فیلتر باید آن را تعویض کرد. باید دقت داشته که فیلتر اکسیژن ساز به موقع تعویض نشود، این فیلتر خود می تواند محیط مناسبی برای رشد عوامل میکروبی در آب باشد. یکی از مزیت های مهم این فیلتر این است که به آسانی می توان آن را به دستگاه اضافه کرده و دستگاه تصفیه آب خانگی خود را ارتقا بخشید. قیمت فیلتر اکسیژن ساز نسبت به فیلترهای مکمل نظیر فیلتر UV پایین تر است. اما افزودن آن به فرایند تصفیه آب در دستگاه خانگی می توان خیال شما را از  بالاترین سطح اکسیژن در آب راحت کند.

مجموعه تصفیه آب آبین بزرگترین عرضه کننده انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی اکسیژن ساز و فیلترهای تصفیه آب در بازار ایران است و برای مشتریان خود بالاترین سطح گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می دهد. اگر قصد خرید فیلتر اکسیژن ساز برای دستگاه تصفیه آب خانگی خود را دارید، با کارشناسان فروش تیم ما تماس برقرار کنید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر