قیمت پمپ تزریق آنتی اسکالانت

قیمت پمپ تزریق آنتی اسکالانت

پمپ تزریق آنتی اسکالانت برای پمپاژ دوز مشخص شده ای از آنتی اسکالانت در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی به کار می رود. آنتی اسکالانت ماده شیمیایی است که، در ساختار سیستم های تصفیه آب صنعتی، موجب جلوگیری از ایجاد رسوب در فیلترهای ممبران می شود. رسوب در فیلترهای ممبران می تواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد، بر این اساس تزریق آنتی اسکالانت در سیستم تا حد زیادی حائز اهمیت می باشد. با توجه به این موضوع در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی از پمپ تزریق برای پمپاژ سیال با دوز تعیین شده استفاده می شود. 

اکثر برندهای با کیفیت دوزینگ پمپ آنتی اسکالانت، وارداتی هستند، با توجه به این قیمت پمپ تزریق آنتی اسکالانت مشخص شده نیست. پارامترهای زیادی هستند که، در تعیین قیمت پمپ تزریق آنتی اسکالانت تاثیر گذار می باشند که مهم ترین آنها شامل جنس بدنه، نوع پمپ، ساختار، برند و ... می شوند. در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت پمپ تزریق آنتی اسکالانت بهتر است از طریق تماس تلفنی با افراد متخصص و کارشناسان در ارتباط باشید.


عوامل تاثیر گذار در قیمت آنتی اسکالانت


یکی دیگر از مهم ترین عواملی که برای طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی باید در نظر گرفته شود، قیمت آنتی اسکالانت می باشد. به این دلیل که آنتی اسکالانت از مواد شیمیایی می باشد که باید در تمام مدت فعالیت سیستم تصفیه آب صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. درست مانند پمپ های تزریق آنتی اسکالانت، برای اطلاع از قیمت آنتی اسکالانت هم باید از طریق تماس تلفنی با افراد متخصص و کارشناسان تماس در ارتباط باشید. 

پارامترهای زیادی در تعیین قیمت آنتی اسکالانت تاثیر گذار هستند، با این حال مهم ترین عوامل شامل نوع آنتی اسکالانت، مشخصات فنی و برند محصول می شوند. هر چقدر سطح کیفی آنتی اسکالانت بالاتر باشد، قیمت بیشتری هم دارد. 

عوامل تاثیر گذار در قیمت آنتی اسکالانت


برای خرید آنتی اسکالانت باید به چه نکاتی توجه کنم؟


برای خرید آنتی اسکالانت باید به عواملی مثل موارد زیر به صورت ویژه ای توجه داشته باشید:


1- مشخصات فنی: در مشخصات فنی آنتی اسکالانت ها، عوامل موثر در عملکرد آنها عنوان می شود. با توجه به این موضوع باید مشخصات فنی را برای خرید به صورت ویژه ای بررسی کنید. مشخصات فنی می تواند تعیین کننده کاربرد محصول هم باشد. 

2- نوع آنتی اسکالانت: آنتی اسکالانت ها دارای انواع مختلفی هستند، برای خرید آنتی اسکالانت حتما نوع آن را مورد توجه قرار دهید و مطمئن شوید برای سیستم مورد نظر شما مناسب است. 

3- برند و سطح کیفی: هر چقدر برند آنتی اسکالانت بهتر باشد، عملکرد بهتری هم با استفاده در سیستم های تصفیه آب صنعتی دارد. توجه به برند و سطح کیفی آنتی اسکالانت برای خرید اهمیت زیادی دارد. توجه داشته باشید که، علاوه بر بررسی برند آنتی اسکالانت باید اصالت آن هم را مورد نظر قرار بگیرد. اصالت کالا می تواند نشان دهنده سطح کیفی و عملکرد آن باشد. 

4- خرید آنتی اسکالانت از فروشگاه معتبر: فروشگاه های معتبر ارائه دهنده محصولات با سطح کیفی مطلوب هستند، این موضوع موجب شده تا توجه به خرید آنتی اسکالانت از فروشگاه معتبر هم تا حد زیادی حائز اهمیت باشد. 

5- دریافت مشاوره برای خرید آنتی اسکالانت: یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که برای خرید آنتی اسکالانت باید به آن توجه داشته باشید، دریافت مشاوره از افراد متخصص و کارشناسان می باشد. به این دلیل که کارشناسان می توانند بهترین نوع آنتی اسکالانت را بر اساس کاربرد مورد نظر شما معرفی کنند. 

برای خرید آنتی اسکالانت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


نکات مهم برای خرید پمپ تزریق آنتی اسکالانت


نکات مهم برای خرید پمپ تزریق آنتی اسکالانت شامل موارد زیر می باشند:


•    به این موضوع توجه کنید که مواد شیمیایی استفاده شده در سیستم با پمپ تزریق استفاده شده سازگاری داشته باشد. به کارگیری پمپ تزریق مقاوم در برابر شرایط محیطی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. 
•    اطلاعات پمپ تزریق را مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید با سیستم مورد نظر شما مطابقت دارد. عدم تطابق اطلاعات پمپ با سیستم می تواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد. 
•    علاوه بر مواردی که گفته شد باید به برند پمپ تزریق آنتی اسکالانت هم توجه کنید. هر چقدر سطح کیفی برند محصول بالاتر باشد، عملکرد مطلوب تری دارد. 
اجزای سیستم تزریق آنتی اسکالانت در دستگاه تصفیه آب صنعتی
پمپ های تزریق آنتی اسکالانت در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی، برای پمپاژ ماده شیمیایی با دوز مشخص شده به کار می روند. این پمپ ها بخشی از سیستم تزریق آنتی اسکالانت در دستگاه های تصفیه آب صنعتی هستند. علاوه بر پمپ های تزریق آنتی اسکالانت در این سیستم ها از مخزن هایی هم برای نگهداری مواد شیمیایی استفاده می شود. مخزن های تعبیه شده در سیستم های تزریق آنتی اسکالانت، در اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند که، در این صورت باید به مشخصات سیستم برای انتخاب مخزن توجه کنید. 
یکی دیگر از اجزای سیستم های تزریق آنتی اسکالانت، شیر یک طرفه می باشد. روند کار شیر یک طرفه به صورتی است که ماده شیمیایی به آن وارد شده و بعد از غلبه فشار سیال به شیر یک طرفه، جریان سیال از آن عبور می کند. طراحی و ساخت سیستم های تزریق آنتی اسکالانت در دستگاه های تصفیه آب صنعتی، توسط کارشناسان و افراد آموزش دیده باید انجام شود تا عملکرد مطلوبی داشته باشد. 


روش تنظیم پمپ های تزریق آنتی اسکالانت


در اولین مرحله باید میزان تزریق آنتی اسکالانت را مشخص کنید، در ادامه هم در صورت نیاز باید آنتی اسکالانت را رقیق کنید. برای تنظیم آنتی اسکالانت در این مرحله باید از کلیدهایی که روی بدنه آن قرار دارد استفاده کنید. در واقع اپراتور با کمک گرفتن از این کلیدها می تواند میزان تزریق آنتی اسکالانت و البته سرعت آن را مشخص کند. در بسیاری از موارد برای تنظیم پمپ تزریق، باید دوزینگ پمپ را کالیبره کنید. روش کالیبراسیون انواع پمپ های تزریق متفاوت است که برای اطلاع از آن باید راهنمای استفاده از پمپ را مطالعه کنید. 


«در صورت تمایل برای مشاهده محصولات تصفیه آب صنعتی و بهره گیری از امکان دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان آبین در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر