فیلتر ممبران فیلمتک چیست و چه کاربردی دارد؟

فیلتر ممبران فیلمتک چیست و چه کاربردی دارد؟

ممبران فیلمتک، یکی از پیشرفته ترین فیلترهای به کار رفته برای از بین بردن آلاینده های آب می باشد. عملکرد اصلی این ممبران برای از بین بردن آلاینده ها و نمک زدایی آب است. این موضوع باعث می شود بتوان آب آشامیدنی با سطح کیفی بالا را در اختیار بسیاری از افراد در سطح جهان قرار داد. 

ممبران های فیلمتک (Filmtec) بر اساس تکنولوژی های بروز تولید شده و موجب فیلتراسیون آب با فرایند اسمز معکوس می شوند. اسمز معکوس، یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن آلاینده های آب است که سطح کیفی آب را در حد خالص افزایش می دهد. 

ممبران های فیلمتک از نوع فیلترهای غشایی هستند. غشای به کار رفته در این ممبران از نوع نیمه تراوا می باشد، این موضوع باعث فیلتراسیون آب با بالاترین دقت می شود. دقت و عملکرد بسیار مطلوب ممبران فیلمتک موجب می شود که به صورت گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.


مزیت های ممبران فیلمتک (Filmtec)

مزیت های فیلتر ممبران فیلمتک


برای ساخت فیلتر ممبران فیلمتک (Filmtec) از استانداردهای بین المللی استفاده شده و دارای مزیت هایی مثل موارد زیر می باشد:

1- داشتن ظرفیت بالا برای فیلتراسیون آب:ممبران های فیلمتک دارای ظرفیت بسیار مطلوبی برای از بین بردن آلاینده های آب می باشند. نوع و ساختار این ممبران به صورتی است تا بتوان تمام آلاینده های آب را از بین برد. 

2- کاربرد گسترده در صنایع مختلف: ممبران فیلمتک (Filmtec) با توجه به نوع و ویژگی در بسیاری از صنایع می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از موارد استفاده از فیلترهای ممبران فیلمتک شامل داروسازی، دیگ های بخار، تصفیه فاضلاب، تصفیه آب دریا و ... می شوند. 

3- طول عمر بالا: این ممبران بر اساس ساختار و نوع طراحی، دارای طول عمر بسیار مطلوبی می باشد. به صورت کلی ممبران های فیلمتک با بیشترین مقاومت در برابر شرایط محیطی مختلف تولید شده تا طول عمر بالایی داشته باشند. 

4- ویژگی ها و قابلیت های منحصربفرد: برخی از مدل های فیلتر ممبران فیلمتک (Filmtec)، دارای ویژگی هایی است که باعث تفاوت این ممبران می شود. برای مثال یکی از مدل های فیلتر ممبران فیلمتک در فشار پایین عملیاتی قابل استفاده است. 

5- تنوع بسیار بالا: برای این که بتوانید فیلترهای ممبران فیلمتک را در تمام سیستم های تصفیه آب مورد استفاده قرار دهید، دارای تنوع بسیار گسترده ای در صنایع مختلف هستند. 


پر کاربرد ترین مدل های فیلتر ممبران فیلمتک

پر کاربرد ترین مدل های فیلتر ممبران فیلمتک


ممبران های فیلمتک دارای تنوع بسیار بالایی بر اساس پارامترهای مختلف هستند. کاربرد این ممبران، بر اساس نوع آن تفاوت زیادی دارد. برخی از پر کاربردترین مدل های فیلتر ممبران فیلمتک شامل موارد زیر می شوند:


1- ممبران فیلمتک (Filmtec) مدل BW30-400


فیلتر ممبران فیلمتک BW30-400 با طراحی کاملا اتوماتیک تولید شده و در سیستم های تصفیه آب لب شور مورد استفاده قرار می گیرد. این ممبران با تمام دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس سازگاری دارد و یکی از پر کاربرد ترین ممبران های تصفیه آب صنعتی در سطح جهانی می باشد. 

فیلتر ممبران فیلمتک (Filmtec) مدل BW30-400 در محدوده وسیعی از PH می تواند به کار برود. کاربردهای این ممبران شامل صنایع لبنی، داروسازی، آب معدنی و نوشابه سازی، صنایع نساجی و ... می شوند. 


2- ممبران فیلمتک (Filmtec) مدل BW30-4040


فیلتر ممبران صنعتی فیلمتک مدل BW30-4040 دارای توانایی بسیار مطلوبی برای از بین بردن املاح مضر در آب است. این ممبران قادر به تحمل فشار کاری با 41 بار می باشد. ممبران صنعتی فیلمتک مدل BW30-4040 در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت بالایی دارد و دارای کارایی بالایی است. از فیلتر ممبران فیلمتک (Filmtec) مدل BW30-4040 می توانید برای تصفیه آب لب شور استفاده کنید.


3- ممبران دریایی فیلمتک (Filmtec) مدل SW30-HRLE-400 


این ممبران قابل استفاده برای تصفیه آب لب شور و یا آب های زیر زمینی است. ممبران فیلمتک مدل BW30-4040 دارای نمک زدایی بالا و مصرف پایین انرژی می باشد. این ویژگی ها باعث می شود هزینه های عملیاتی سیستم به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. 


4- ممبران دریایی فیلمتک (Filmtec) مدل SW30HRLE-4040


ممبران صنعتی فیلمتک مدل BW30-4040 با تکنولوژی های بروز تولید شده و دارای غشای نیمه تراوا می باشد. مراحل ساخت این ممبران به صورت اتوماتیک است و می تواند در سیستم تصفیه آب با فشار کاری پایین مورد استفاده قرار بگیرد. در سیستم هایی که از این ممبران استفاده می شود، به دلیل مصرف پایین تر انرژی، هزینه های عملیاتی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

*** برخی از مدل های فیلتر ممبران فیلمتک می توانند به صورت خانگی و نیمه صنعتی هم مورد استفاده قرار بگیرند و دارای ظرفیت کمتری می باشند. این نوع ممبران ها در مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب خانگی و یا نیمه صنعتی تعبیه می شوند.  


خرید ممبران فیلمتک اصل


بهترین راهکار برای خرید ممبران فیلمتک اصل، مراجعه به فروشگاه های تصفیه آب معتبر است. در واقع تشخیص اصل یا تقلبی بودن ممبران کار بسیار دشواری است، با توجه به این خرید از فروشگاه های معتبر آسان ترین و بهترین راه حل می باشد. 

فروشگاه های تصفیه آب معتبر، فرصت دریافت مشاوره را هم در کنار محصولات تصفیه آب با سطح کیفی بالا، در اختیار شما قرار می دهند. کارشناسان تصفیه آب می توانند بهترین نوع ممبران را برای کاربرد مورد نظر شما، معرفی کنند. 


روش اطلاع از قیمت ممبران فیلمتک آمریکایی


قیمت فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی به دلیل نوسانات قیمت ارز و وارداتی بودن محصول مشخص شده نیست. با توجه به این برای دریافت قیمت فیلتر ممبران Filmtec باید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان تصفیه آب در ارتباط باشید. کارشناسان تصفیه آب می توانند لیست قیمت ممبران فیلمتک را به صورت بروز در اختیار شما قرار دهند. 


«وب سایت آبین ارائه دهنده فیلترهای ممبران فیلمتک اصل با تنوع بسیار بالا می باشد. در صورت تمایل به خرید ممبران، از امکان دریافت مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
امیدی
امیدی
ممبران فیلمتک یکی از بهترین فیلتر های تصفیه آب هستش همه کارشناسان استفاده از این فیلتر رو برای تصفیه کردن آن پیشنهاد میکنند
ارسال نظر