فیلتر ممبران دوپونت (Dupont)

فیلتر ممبران دوپونت (Dupont)

فیلتر ممبران دوپونت در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای از بین بردن آلاینده های آب با بالاترین دقت به کار می رود. دقت و عملکرد بسیار مطلوب ممبران های Dupont باعث شده تا از بهترین و با کیفیت ترین برندها محسوب شوند. برای ساخت این فیلترها از بروزترین تکنولوژی ها استفاده شده که باعث بهبود کاربری فیلتر شده و طول عمر آن را افزایش می دهد. ساختار ممبران های دوپونت (Dupont) به صورتی است که لایه های فیلتر از غشای نازک کامپوزیت پلی آمید که به دور لوله ای پیچده شده است تشکیل می شود. داشتن این ساختار باعث تصفیه آب با بالاترین دقت شده و از بهترین تکنولوژی ها برای فیلتراسیون آب محسوب می شود. 

 

داشتن دفع نمک و سطح فعال بالا در ساخت فیلترهای ممبران دوپونت (Dupont) موجب می شود تا با تعبیه در سیستم راندمان بالایی داشته باشند. دوپنت (Dupont) یکی از معتبر ترین تولید کنندگان ممبران های RO است که ارائه دهنده محصولات و ممبران ها با بالاترین سطح کیفی و دقیق ترین عملکرد می باشد. 

یکی از مهم ترین ویژگی های ممبران های دوپونت داشتن استاندارد بین المللی NSF است که سطح کیفی بالای محصول و کیفیت مطلوب آب خروجی از ممبران را نشان می دهد. 


مشخصات فیلترهای ممبران دوپونت


برای خرید تمام فیلترهای ممبران، توجه به مشخصات فنی و بررسی آنها اهمیت زیادی دارد. در مشخصات فنی ممبران ها عوامل موثر در عملکرد آنها عنوان می شود و بر همین اساس بهتر است مشخصات ممبران صنعتی دوپونت را به دقت بررسی کنید. در مشخصات فنی ممبران ها عواملی مثل ابعاد، نوع ممبران، جنس غشا، حداکثر فشار عملیاتی، حداکثر افت فشار، محدوده PH و ... بررسی می شود. 

مشخصات فیلتر ممبران دوپونت (Dupont) می تواند تعیین کننده کاربرد آن باشد، به همین دلیل بررسی مشخصات فنی برای خرید اهمیت زیادی دارد. برای اطلاع از مشخصات ممبران های صنعتی Dupont می توانید توضیحات محصول را در وب سایت آبین بررسی کنید. تمام محصولات با دقیق ترین اطلاعات و مشخصات فنی در سایت آبین ارائه می شوند. 


روش کار ممبران دوپونت (Dupont)


فیلترهای ممبران دوپونت با تعبیه در سیستم های تصفیه آب صنعتی باعث از بین رفتن آلاینده ها با دقت بالایی می شوند. شاید برای شما جالب باشد که نحوه عملکرد این ممبران ها برای تصفیه آب به چه صورتی است. روش فیلتراسیون فیلترهای ممبران دوپنت، اسمز معکوس (RO) می باشد. این روش بالاترین دقت را برای از بین بردن آلاینده های آب دارد و به صورت گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اسمز معکوس پر طرفدارترین روش فیلتراسیون است و بسیاری از سیستم ها بر این اساس کار می کنند. 

فیلترهای ممبران RO، می توانند شوری و سختی آب را هم از بین ببرند و از اصلی ترین فیلترها در سیستم محسوب می شوند. روش فیلتراسیون در ممبران های صنعتی Dupont اسمز معکوس (RO) است و بر همین اساسا می توانند سختی و شوری آب را از بین ببرند.

روش کار فیلترهای ممبران Dupont به صورتی است که آب با فشار بالایی که توسط پمپ ایجاد می شود، به فیلتر پمپاژ می شود. غشای ممبران ها با اندازه منافذ 0.0001 میکرون تولید می شوند و بعد از پمپاژ سیال با فشار بالا، املاح و آلاینده ها از بین می روند. ممبران ها دارای یک ورودی و دو خروجی هستند، بنابراین خروجی آب تصفیه شده و پساب متفاوت است. با توجه به این موضوع آب تصفیه شده و پساب در ممبران از دو مجرا خارج شده و پساب به فاضلاب سیستم های تصفیه آب وارد می شود. 

ممبران های دوپونت هم از روشی که گفته شد برای از بین بردن آلاینده های آب استفاده می کنند و بر همین اساس دقت بالایی برای از بین بردن آلاینده های آب دارند.

روش کار فیلتر ممبران دوپونت


کاربردهای فیلتر ممبران Dupont


ممبران های صنعتی دوپونت (Dupont) با داشتن دقت بالا برای از بین بردن آلاینده های آب به صورت گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین موارد استفاده از فیلترهای ممبران Dupont شامل موارد زیر می شوند:


1- سیستم تصفیه آب کشاورزی
2- آب شیرین کن های گلخانه ای
3- دستگاه های تصفیه آب صنعتی
4- صنایع داروسازی و کارخانه های نوشابه سازی
5- سیستم های فیلتراسیون دیگ های بخار و بویلرها
6- فرایندهای تولید مواد غذایی و نوشیدنی 
7- تصفیه آب در صنایع داروسازی و آزمایشگاه ها
8- مرغداری ها و مراکز پرورش ماهی
9- فروشگاه های آب تصفیه شده

*** فیلترهای ممبران Dupont به صورت گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، مواردی که گفته شد تنها تعداد محدودی از کاربردهای فیلتر هستند.

کاربردهای فیلتر ممبران دوپونت


قیمت ممبران صنعتی دوپونت (Dupont)


به دلیل نوسانات و تغییر قیمت ارز، قیمت ممبران های دوپونت را باید به صورت روزانه بررسی کنید. بهترین راهکار برای دریافت قیمت بروز این فیلترها مراجعه به وب سایت های معتبر می باشد. این موضوع در مورد تمام محصولات و ممبران های وارداتی به این صورت است. قیمت انواع فیلترهای ممبران بر اساس پارامترهایی مختلفی تعیین می شود، اما مهم ترین عواملی که در قیمت فیلترها تاثیر گذار هستند شامل برند و سطح کیفی، نوع تکنولوژی، جنس غشا و... می شوند. 

هر چقدر سطح کیفی مواد اولیه برای ساخت ممبران ها بالاتر باشد، عملکرد بهتری برای تصفیه آب داشته و بر همین اساس قیمت بیشتری دارند. با این حال نباید قیمت ممبران را به عنوان مهم ترین پارامتر برای خرید در نظر بگیرید، به این دلیل که ممبران های بی کیفیت، طول عمر کمتری داشته و این موضوع هزینه عملیاتی سیستم را کاهش می دهد.


خرید فیلتر ممبران دوپونت


در صورت تمایل برای خرید فیلتر ممبران Dupont، مهم ترین عاملی را که باید به آن توجه کنید، اصالت کالا می باشد. تنها ممبران دوپونت اصل می تواند عملکرد مطلوبی برای از بین بردن آلاینده های آب داشته باشد. در کنار این باید اطلاعات و مشخصات محصول را هم به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید بهترین ممبران بر اساس کاربرد است. فروشگاه های معتبر در کنار تضمین اصالت کالا، تمام اطلاعات مربوط به محصول را هم در اختیار شما قرار می دهند. 


«در صورت تمایل برای خرید ممبران های دوپونت (Dupont) اصل با مراجعه به وب سایت آبین در کنار اطلاع از قیمت محصول، از امکان دریافت مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
طالبی
طالبی
فیلتر‌های دوپونت خیلی خوب هستند چون داخلشون از بهترین و جدیدترین فناوری روز دنیا استفاده شده و کارایی بسیار خوبی دارن.
ارسال نظر