ممبران آمریکایی چیست؟

ممبران آمریکایی چیست؟

فیلتر ممبران را به عنوان قلب تپنده دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس می شناسند. در این راستا ممبران آمریکایی اصل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قادر است تا میزان زیادی آلاینده های موجود در آب را تصفیه کند. در واقع ممبران آمریکایی از جمله برترین محصولات در این عرصه محسوب می شود.


برندهای ممبران آمریکایی


شرکت هایی نظیر DOW، فیلمتک (Filmtec) و دوپونت (Dupont) از جمله تولیدکنندگان عمده ممبران آمریکایی هستند. فیلترهای ممبران تصفیه آب اسمز معکوس FilmTec کیفیت و عملکرد بسیار بالایی در جداسازی آلاینده ‌های موجود در آب داشته و در نتیجه آب آشامیدنی خالص و تمیز ارائه می‌ دهند.


ممبران های دوپونت و فیلمتک کاربرد بسیار گسترده ای دارند. این عناصر قابلیت دفع بسیار بالایی داشته و نسبت به عناصر معمولی با استفاده از فناوری ‌های اسمز معکوس (RO) و نانوفیلتراسیون (NF) از انرژی کمتری برای تولید آب تصفیه شده استفاده می‌ کنند. این ممبران ها در کاربردهای تصفیه آب  صنعتی، تجاری، شهری و همچنین خانگی بسیار کارآمد عمل می کنند.


فیلترهای ممبران DuPont (DOW سابق) FilmTec، سیستم های RO خانگی، نانوفیلتراسیون، تجاری، آب دریا و غیره را شامل می شوند. ممبران آمریکایی فیلمتک در کاربردهای مختلفی از جمله تصفیه آب اسمز معکوس مسکونی، تجاری، آب دریا، آب صنعتی و نانوفیلتراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. فیلترهای ممبران FilmTec با عملکرد بی ‌نظیر، قابلیت اطمینان و هزینه اقتصادی مقرون به صرفه ای که دارند، تمام انتظارات شما را از تصفیه آب شور گرفته تا پروژه‌ های تصفیه آب سفارشی برآورده می کنند.


راندمان فیلتر ممبران آمریکایی


فیلترهای ممبران آمریکایی اصل راندمان بسیار بالایی داشته و برخی انواع خانگی آن ها نیز توانایی تولید تا 20 هزار لیتر آب تصفیه شده را دارند. البته باید توجه داشته باشید که ظرفیت تولید آب تصفیه شده توسط ممبران به موارد زیر بستگی دارد:


•    سختی آب منطقه
•    کیفیت آب خوراک (آب ورودی به سیستم)
•    کیفیت فیلترهای پیش تصفیه

 

راندمان فیلتر ممبران آمریکایی
 

هرچه سختی آب بیشتر باشد و این سختی به وسیله پیش تصفیه برطرف نشود، رسوبات حاصله در ممبران ایجاد گرفتگی خواهند کرد. به این پدیده "فولینگ ممبران" نیز گفته می شود. گرفتگی روزنه های ممبران باعث می شود که حجم آب خروجی و راندمان فرایند کاهش قابل توجهی پیدا کند.


ذرات خاک و گل و لای به وسیله فیلتر الیافی گرفته می شود. هرچه میزان فشردگی این کارتریج فیلتر بیشتر باشد، ذرات بیشتری را در خود به دام می اندازد. در دستگاه های تصفیه آب خانگی پیش از رسیدن آب به ممبران آمریکایی، دو مرحله فیلتراسیون مهم قرار دارد. این دو مرحله عبارتند از: فیلتر کربن گرانول و فیلتر کربن بلاک.


کلر یک گندزدای شیمیایی است که توسط سازمان آب منطقه ای و با هدف تصفیه آب از عوامل میکروبیولوژیکی موجود در آن افزوده می شود. کلر ماده ای خورنده است که ممبران را خراب می کند. وظیفه جذب سطحی کلر و ممانعت از رسیدن آن به ممبران بر عهده کربن است. هر چقدر نوع کربن و کیفیت آن بیشتر باشد، کلر بیشتری را از آب حذف می کند.


به این ترتیب استفاده از سیستم پیش تصفیه با کیفیت و مرغوب می تواند طول عمر ممبران آمریکایی اصل را تا 30 برابر نیز افزایش دهد.


خرید ممبران آمریکایی اصل


با گسترش فروش و تقاضای یک محصول، طمع افراد سودجو در پی تولید، واردات و فروش محصول تقلبی نیز بیشتر می شود. فیلترهای ممبران آمریکایی در تمام دنیا به جهت کیفیت بالایی که دارند شناخته شده هستند و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند.


در این بازار محصولات تقلبی با درصد شباهت بسیار زیادی به کالای اصلی ارائه می شوند که علاوه بر بی کیفیت بودن آن ها معایب دیگری از جمله طول عمر کوتاه، بعضا شرایط بهداشتی نامناسبی نیز دارند. این موارد سبب می شود که هزینه های اضافی برای تعویض دوره ای آن ها به مجموعه تحمیل شود.


فیلتر ممبران آمریکایی اصل طبق اطلاعات موثقی که توسط شرکت DOW یا سایر برندها مانند فیلمتک اعلام شده است، قادر هستند با داشتن منافذ بسیار ریزی در حد 0.00001 میکرون، بالغ بر 80 درصد حجم انگل ها، میکروب ها و ویروس های مضر موجود در آب آشامیدنی را از آن حذف کنند. این مواد مضر از طریق خروجی پساب دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس خارج می شود.


فیلتر ممبران آمریکایی همچنین قادر است سایر املاح موجود در آب از جمله بنزن، نیترات و نیتریت، فلزات سنگین، کربنات کلسیم و سدیم را که سلامت، ظاهر، طعم و بوی آب را دستخوش تغییراتی مخرب قرار می دهند از بین ببرد.

خرید فیلتر ممبران آمریکایی


فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک توانایی آن را دارد که آب تا سختی 2500 قسمت در میلیون را نیز به خوبی تصفیه کرده و سختی آب را تا زیر 100 ppm نیز کاهش دهد. با توجه به نکات گفته شده لازم است برای بهره مندی از تمام ویژگی های خاص و منحصر به فرد این فیلترهای ممبران آمریکایی اصل، نوع اورجینال آن را تهیه کرده و در سیستم خود استفاده کنید.


به همین جهت ما در وب سایت آبین اقدام به عرضه ممبران امریکایی اصل با ضمانت و گواهی اصالت محصول کرده ایم. جهت طرح هر گونه پرسش در رابطه با تجهیزات آبی و دریافت خدمات مشاوره به صورت رایگان، این امکان برای شما فراهم شده است تا از طریق شماره تماس 02122228116 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 2
نیلوفر شیرازی
نویسنده یا مترجم: نیلوفر شیرازی
نظرات (2)
هادی
هادی
خب معلومه محصولات آمریکایی خیلی خوب و با کیفیت هستن . فیلتر ممبران آمریکایی هم به نظرم از هر نظر عالی تر از محصولات کشورهای دیگست.
قره قوزی
قره قوزی
منم میخواستم فیلترهای ممبران آمریکایی اصل رو بخرم ولی نمی‌دونستم کدوم برندها آمریکایی هستند که از اینجا تونستم به راحتی با برندهای آمریکایی آشنا بشم.
ارسال نظر