قیمت رزین پرولایت

قیمت رزین پرولایت

رزین پرولایت با داشتن عملکرد بسیار مطلوب برای کاهش سختی آب، به صورت گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین موارد استفاده از رزین های سختی گیر پرولایت در بخش پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب صنعتی می باشد. سطح کیفی و عملکرد بسیار مطلوب رزین های پرولایت باعث شده تا بیشترین فروش را در بین برندهای مختلف رزین ها داشته باشند. برای اطلاع از قیمت رزین های پرولایت، به دلیل نوسانات قیمت ارز باید با کارشناسان در تماس باشید. کارشناسان تصفیه آب می توانند لیست قیمت رزین پرولایت را به صورت روزانه در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید رزین داشته باشید. 

 

با این حال قبل از خرید و دریافت قیمت رزین پرولایت سختی گیر، بهتر است اطلاعات کافی در مورد رزین های پرولایت داشته باشید. با داشتن این اطلاعات می توانید مناسب ترین نوع را بر اساس کاربرد مورد نظر انتخاب کنید. در ادامه مطلب به بررسی مهم ترین نکاتی که اطلاع از آنها برای خرید و استفاده از رزین پرولایت اهمیت زیادی دارد می پردازیم.


عوامل موثر در تعیین قیمت رزین های پرولایت سختی گیر


حتما برای شما جالب است که بدانید قیمت رزین های کاتیونی پرولایت بر چه اساسی تعیین می شود. مهم ترین عواملی که در مشخص کردن قیمت رزین های پرولایت تاثیر گذار هستند شامل موارد زیر می شوند:


1- اصل بودن رزین: خرید رزین پرولایت اصل از آن جایی حائز اهمیت است که فقط رزین های اصل می توانند عملکرد مطلوبی برای از بین بردن سختی آب داشته باشند. در واقع اگر قصد خرید رزین با بالاترین سطح کیفی را دارید، حتما باید به اصالت کالا توجه داشته باشید. این موضوع می تواند تا حد زیادی در قیمت رزین پرولایت تاثیر گذار باشد.

 

2- مدل رزین: رزین های پرولایت با مدل های مختلفی ارائه می شوند که توسط کمپانی تولید کننده قیمت های متفاوتی دارند. 

 

3- فروشگاه: بسیاری از فروشگاه ها، در کنار ارائه محصولات با سطح کیفی بالا، کمترین هزینه ها را هم در نظر می گیرند که این موضوع بیشترین تاثیر را در تعیین قیمت نهایی رزین های پرولایت دارد. 

 

*** توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید قیمت رزین پرولایت را به عنوان مهم ترین پارامتر در نظر بگیرید. برخی از افراد برای کاهش قیمت تمام شده، از رزین های پرولایت غیر اصل و تقلبی استفاده می کنند که این موضوع می تواند مشکلات زیادی را در سیستم شما ایجاد کند. 

عوامل موثر در قیمت رزین پرولایت سختی گیر


انواع رزین های سختی گیر پرولایت


رزین های پرولایت در انواع مختلفی بر اساس ویژگی ها و مشخصات تولید می شوند، موارد استفاده از این رزین ها متفاوت می باشد و بر همین اساس حائز اهمیت است قبل از خرید مشخصات و ویژگی های محصول را مورد توجه قرار دهید. موارد زیر از انواع رزین های پرولایت می باشند:


•    رزین پرولایت کاتیونی: رزین های پرولایت کاتیونی باعث از بین رفتن یون های مثبت در آب مثل کلسیم و منیزیم می شوند. در واقع روند کار رزین های پرولایت کاتیونی بر پایه واکنش های تبادل یونی است، به صورتی که این رزین ها می توانند یون هایی مانند کلسیم و منیزیم را با سدیم جایگزین کنند. رزین های پرولایت کاتیونی می توانند در دو نوع قوی و ضعیف به کار بروند. برای دریافت قیمت رزین پرولایت کاتیونی هم بهتر است با کارشناسان و افراد متخصص در این زمینه تماس بگیرید. 


•    رزین پرولایت آنیونی: از این نوع رزین ها برای از بین بردن یون های منفی در آب با روش تبادل یونی استفاده می شود. این نوع رزین ها هم در دو نوع قوی و ضعیف تولید می شوند. 


•    رزین پرولایت میکس بد: در صورتی که هدف شما از بین بردن هم زمان یون های مثبت و منفی است، می توانید از رزین های پرولایت میکس بد استفاده کنید که مخلوطی از رزین های کاتیونی و آنیونی هستند. 

انواع رزین های سختی گیر پرولایت


رزین های پرولایت در وب سایت آبین 


در وب سایت آبین می توانید تنوع بالایی از رزین های پرولایت را مشاهده کنید که به صورت اصل و با بالاترین سطح کیفی ارائه می شوند. موارد زیر از انواع رزین های پرولایت در وب سایت آبین هستند:


1- رزین آنیونی پرولایت (Purolite) مدل A500PS
2- رزین میکس بد پرولایت  مدل UCW3600
3- رزین کاتیونی پرولایت (Purolite) مدل C104plus
4- رزین آنیونی پرولایت (Purolite) مدل A300E
5- رزین آنیونی پرولایت (Purolite) مدل A600
6- رزین پرولایت مدل C100
7- رزین پرولایت (Purolite) مدل C100H
8- رزین پرولایت (Purolite) مدل C100E
9- رزین پرولایت مدل A400
10- رزین میکس بد پرولایت مدل MB400


مواردی که گفته شد تنها تعداد محدودی از مدل های رزین پرولایت در سایت آبین هستند، در صورت تمایل برای مشاهده سایر محصولات به دسته بندی رزین پرولایت در وب سایت آبین مراجعه کنید. مجموعه آبین در کنار ارائه محصولات با تنوع بالا، امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. دریافت مشاوره یکی از بهترین راهکارها برای خرید رزین های پرولایت می باشد. 


کاربردهای رزین های پرولایت در صنایع مختلف


موارد زیر از مهم ترین موارد استفاده از رزین های پرولایت می باشند:


1- در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و در بخش پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب صنعتی از رزین های پرولایت استفاده می شود. 
2- برای کاهش سختی آب شرب و در پیش تصفیه ورودی ساختمان می توان از رزین های پرولایت استفاده کرد که سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.
3- در صنایع دارویی و خالص سازی مواد شیمیایی می توان از رزین های تبادل یونی استفاده کرد. 
4- استفاده از رزین های پرولایت برای کاهش سختی آب در صنایع غذایی و آشامیدنی کاربرد بالایی دارد. 
5- با به کارگیری رزین های پرولایت می توانید باعث کاهش سختی آب به میزان قابل توجهی شوید. 
6- برای کاهش سختی آب در نیروگاه های هسته ای و مواردی از این قبیل می توان از رزین های پرولایت استفاده کنید. 


*** در مقاله رزین پرولایت، تمام نکات و اطلاعاتی را که در مورد رزین های پرولایت مورد نیاز است بررسی کرده ایم، در صورت تمایل مطالعه این مقاله می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. 

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر