خرید تصفیه آب صنعتی

خرید تصفیه آب صنعتی

برای از بین بردن آلاینده های آب با ظرفیت بالا از دستگاه های تصفیه آب صنعتی استفاده می شود. این سیستم ها کاربرد بالایی در صنایع مختلف دارند، مهم ترین موارد استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی شامل صنایع کشاورزی، گلخانه ای، صنایع غذایی، دیگ های بخار و بویلرها، داروسازی و آزمایشگاه ها و ... می شوند. دستگاه های تصفیه آب صنعتی دارای انواع مختلفی با توجه به ظرفیت، جنس بدنه و نوع قطعات می باشند، این دستگاه ها به صورت سفارشی و بر اساس نوع کاربرد مورد نظر شما طراحی و تولید می شوند. 

برای خرید دستگاه های تصفیه آب صنعتی باید در اولین مرحله با کارشناسان در ارتباط باشید. کارشناسان، طراحی سیستم را متناسب با کاربرد مورد نظر و شرایط محیطی در اختیار شما قرار می دهند. در ادامه نوع برند و جنس قطعات دستگاه تصفیه آب صنعتی مشخص می شود. طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی حتما باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام شود. عدم توجه به این موضوع می تواند مشکلات زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. 

برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به برخی نکات و پارامترها توجه داشته باشید که برخی از آنها شامل موارد زیر می شوند. رعایت این نکات می تواند به شما اطمینان دهد که محصول خریداری شده برای کاربرد مورد نظر مناسب است. 


برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟


نکاتی که باید برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی به آنها توجه کرد شامل موارد زیر می شوند:

برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


1- خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی از فروشگاه معتبر


دستگاه تصفیه آب صنعتی را تنها باید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی حتما باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود، به این دلیل که ساخت غیر اصولی سیستم می تواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد. این موضوع باعث شده تا توجه به خرید از فروشگاه معتبر اهمیت زیادی داشته باشد. افراد متخصص تمام عواملی را مثل شرایط محیطی، هزینه عملیاتی و ... در نظر می گیرند تا مناسب ترین سیستم را برای شما طراحی و تولید کنند. 

فروشگاه های معتبر امکان دریافت مشاوره را هم در اختیار شما قرار می دهند. با دریافت مشاوره می توانید از تمام اطلاعات لازم برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی آگاهی داشته باشید. این موضوع می تواند در زمینه نصب و نگهداری دستگاه های تصفیه آب صنعتی هم تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. 


2- بررسی برند قطعات دستگاه تصفیه آب صنعتی


در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی از قطعات مختلف با برندهای متفاوتی استفاده می شود. با سپردن پروژه طراحی دستگاه تصفیه آب به افراد متخصص و تعیین ویژگی های اولیه، برند قطعات مشخص می شود. کمپانی تولید کننده دستگاه تصفیه آب صنعتی برند قطعات دستگاه را در اختیار شما قرار می دهد. معمولا کارشناسان قطعاتی را با بهترین برند در ساختار دستگاه تعبیه می کنند، با این حال در صورتی که برند خاصی را برای قطعات دستگاه در نظر دارید بهتر است برای ساخت دستگاه، آن را با کمپانی تولید کننده در میان بگذارید. 

فیلترهای ممبران RO در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی به عنوان اصلی ترین قطعات به کار می روند. ممبران ها دارای انواع مختلفی بر اساس برند هستند، برای خرید ممبران تصفیه آب صنعتی توجه به برند اهمیت زیادی دارد. برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی هم باید ویژگی های برندهای مختلف ممبران را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید برای سیستم مورد نظر شما مناسب است. 


3- تطابق اطلاعات سیستم تصفیه آب صنعتی با شرایط محیطی


در این مرحله باید از طراح سیستم تصفیه آب صنعتی بخواهید تا اطلاعات مربوط به دستگاه طراحی شده را در اختیار شما قرار دهد. این موضوع می تواند به شما کمک کند تا مشخصات دستگاه را با شرایط محیطی تطابق دهید و از مناسب بودن سیستم برای محیط مورد نظر اطمینان پیدا کنید. البته شرایط محیطی حتما در ابتدا توسط کارشناسان تصفیه آب در نظر گرفته می شود، با این حال بررسی مجدد سیستم تصفیه آب حتما می تواند کمک کننده باشد. در این راستا می توانید هر گونه مشکل یا عدم تطابق با شرایط محیطی را به طراح سیستم تصفیه آب اطلاع دهید. 

برای مثال با توجه به شرایط محیطی ممکن است در مواردی نیاز به خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی قابل حمل یا مقاوم در برابر حرارت بالا باشد که در این حالت باید این موضوع با اطلاعات سیستم تصفیه آب تطابق داده شود. 


4- در نظر گرفتن محل مناسب برای تعبیه دستگاه تصفیه آب صنعتی


برای تعبیه دستگاه تصفیه آب صنعتی حتما باید مکان مناسبی را در نظر بگیرید، در واقع سیستم تصفیه آب باید در مکان مناسبی قرار داشته باشد. در مواردی نیاز به ایجاد فضایی است که بتواند از دستگاه در برابر شرایط محیطی محافظت کند، در نظر داشتن این موضوع برای خرید حتما لازم است. بهتر است از کارشناسان در مورد فضایی که لازم است دستگاه تصفیه آب صنعتی در آن تعبیه شود مشاوره بگیرید. 


5- توجه به هزینه عملیاتی سیستم 


برای استفاده و نگهداری از دستگاه تصفیه آب صنعتی گاهی به استفاده از مواد شیمیایی مختلف، تعویض فیلترهای ممبران و ... نیاز است. این موارد از هزینه هایی هستند که باید برای نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی در نظر گرفته شوند. قبل از خرید، این موضوع را در نظر بگیرید و هزینه نگهداری سیستم را محاسبه کنید. این کار به شما کمک می کند تا در صورت عدم توانایی برای پرداخت هزینه های عملیاتی سیستم تصمیم به استفاده از سایر روش ها برای فیلتراسیون آب بگیرید. 


«سایت آبین با داشتن سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی امکان دریافت مشاوره رایگان را هم برای شما فراهم کرده است. در صورت تمایل برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیاز به دریافت مشاوره، با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.» 

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
اهورا
اهورا
خیلی دقیق و با توجه به همه جزئیات مواردی که باید در زمان خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی رعایت کنیم اشاره شده است. من به خیلی از این موارد توجه نکرده بودم.
ارسال نظر