آنتی اسکالانت جنسیس چیست؟

آنتی اسکالانت جنسیس چیست؟

آنتی اسکالانت جنسیس با داشتن قابلیت بسیار مطلوب برای جلوگیری از ایجاد رسوب در فیلترهای ممبران صنعتی به صورت گسترده ای در صنعت تصفیه آب به کار می رود. این آنتی اسکالانت در دستگاه های تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس (RO) و نانوفیلتراسیون (NF) مورد استفاده قرار می گیرد. 

آنتی اسکالانت جنسیس (Genesys) با توجه به فرمول شیمیایی، باعث کنترل ایجاد رسوباتی مثل کربنات، سیلیکا و سولفات در ممبران صنعتی می شود. این موضوع می تواند باعث افزایش طول عمر ممبران صنعتی در سیستم تصفیه آب شود. 

آنتی اسکالانت جنسیس در تهران در فروشگاه های تصفیه آب مختلف ارائه می شود. خرید آنتی اسکالانت جنسیس اصل اهمیت زیادی دارد و می تواند ضمانت دهنده عملکرد مطلوب محصول باشد. در صورت تمایل برای خرید آنتی اسکالانت جنسیس در تهران، توجه به خرید از فروشگاه های معتبر اهمیت زیادی دارد. 


معرفی آنتی اسکالانت جنسیس


آنتی اسکالانت جنسیس دارای عملکرد بسیار مطلوبی برای جلوگیری از ایجاد رسوبات کربنات، سیلیکا و سولفات می باشد. این موضوع باعث شده تا استفاده از آنتی اسکالانت جنسیس کاربرد بالایی در صنعت تصفیه آب داشته باشد. 

آنتی اسکالانت جنسیس (Genesys) با داشتن تاثیر بسیار مطلوب برای جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران های صنعتی، می تواند در بهبود سیستم های تصفیه آب صنعتی تاثیر گذار باشد. این موضوع می تواند در افزایش طول عمر فیلترهای ممبران تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. 

آنتی اسکالانت جنسیس می تواند برای انواع ممبران های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. این آنتی اسکالانت قابل استفاده برای آب های لب شور و آب دریا می باشد، به همین دلیل می توانید از آن در سیستم های تصفیه آب لب شور یا تصفیه آب دریا استفاده کنید. 

آنتی اسکالانت جنسیس می تواند نیاز به شستشوی فیلتر ممبران صنعتی را در سیستم تصفیه آب صنعتی کاهش دهد. داشتن این مزیت در کاهش هزینه های عملیاتی سیستم تاثیر گذار است. 


مزایای آنتی اسکالانت جنسیس

مزایای آنتی اسکالانت


موارد زیر از مهم ترین مزیت های آنتی اسکالانت جنسیس (Genesys) هستند:


1- آنتی اسکالانت Genesys دارای عملکرد بسیار مطلوبی برای جلوگیری از ایجاد رسوبات سیلیکا، کربنات و سولفات در ممبران های صنعتی می باشد. این موضوع باعث شده تا آنتی اسکالانت کاربرد بالایی در صنایع مختلف داشته باشد. 
2- این آنتی اسکالانت به صورت سازگار با تمام ممبران های تصفیه آب صنعتی تولید شده است. در واقع آنتی اسکالانت جنسیس را می توانید برای برندهای مختلف فیلتر ممبران مورد استفاده قرار دهید. 
3- آنتی اسکالانت Genesys برای آب های لب شور و آب دریا مناسب می باشد. 
4- این آنتی اسکالانت دارای استانداردهای بین المللی برای استفاده در فیلتراسیون آب آشامیدنی می باشد. این موضوع باعث می شود بتوانید آنتی اسکالانت را در صنایع غذایی مورد استفاده قرار دهید. 
5- تزریق آنتی اسکالانت جنسیس با توجه به عملکرد موثر برای جلوگیری از ایجاد رسوب، می تواند باعث کاهش گرفتگی ممبران صنعتی شود. 
6- تعداد دفعات شستشوی فیلتر ممبران صنعتی با استفاده از آنتی اسکالانت Genesys کاهش پیدا می کند. این موضوع می تواند در کاهش هزینه های عملیاتی به میزان قابل توجهی تاثیر گذار باشد. 
7- آنتی اسکالانت جنسیس را با توجه به فرمول شیمیایی می توانید در دستگاه تصفیه آب صنعتی نانوفیلتراسیون (NF) و اسمز معکوس (RO) مورد استفاده قرار دهید.
8- طول عمر فیلتر ممبران صنعتی با استفاده از آنتی اسکالانت Genesys افزایش پیدا می کند. این موضوع در بهبود عملکرد سیستم تصفیه آب صنعتی تاثیر زیادی داشته باشد. 


عملکرد آنتی اسکالانت جنسیس

عملکرد آنتی اسکالانت جنسیس


آنتی اسکالانت جنسیس (Genesys) را باید با استفاده از دوزینگ پمپ در سیستم تصفیه آب صنعتی تزریق کنید. ورود آنتی اسکالانت در آب خوراک ورودی به ممبران از اتصال رسوبات به غشا جلوگیری می کند. این موضوع در افزایش طول عمر ممبران صنعتی تا حد زیادی تاثیر گذار است. 

در واقع آنتی اسکالانت جنسیس با توجه به فرمول شیمیایی، می تواند با مواد تشکیل دهنده واکنش دهد. در ادامه آنتی اسکالانت می تواند از اتصال این رسوبات به غشای ممبران جلوگیری کند. در نهایت آنتی اسکالانت Genesys با پساب از دستگاه تصفیه آب صنعتی خارج می شود. 

برای درک راحت تر عملکرد آنتی اسکالانت جنسیس، در ادامه عملکرد آن را در سه مرحله مورد بررسی قرار می دهیم:

1- افزایش آستانه حلالیت: آنتی اسکالانت جنسیس (Genesys) نمک های فوق اشباع را به حالت معلق تبدیل می کند. 

2- تغییر شکل: آنتی اسکالانت می تواند نمک های اشباع را به حالت کریستالی تبدیل کند که این موضوع از اتصال این مواد شیمیایی به غشای ممبران جلوگیری می کند. 

3- معلق سازی: در ادامه عملکرد آنتی اسکالانت باعث جدا شدن ذرات می شود.

دوز تزریق آنتی اسکالانت Genesys را باید با توجه به برخی عوامل مثل نوع ممبران، سطح کیفی آب و ... تعیین کنید. بهترین راهکار برای تعیین دوز تزریق آنتی اسکالانت جنسیس، کمک گرفتن از افراد متخصص و کارشناسان می باشد. علاوه بر این می توانید از نرم افزارهای مناسب برای تعیین دوز تزریق آنتی اسکالانت استفاده کنید.

برای خرید آنتی اسکالانت جنسیس در تهران و نیاز به دریافت قیمت محصول، از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

 
انواع آنتی اسکالانت جنسیس

انواع آنتی اسکالانت جنسیس


آنتی اسکالانت Genesys دارای تنوع بالایی بر اساس پارامترهای مختلف می باشد، این موضوع باعث می شود توجه به نوع و ویژگی های آنتی اسکالانت برای خرید اهمیت زیادی داشته باشد. انواع آنتی اسکالانت با توجه به مدل و کاربرد شامل موارد زیر می شوند. 


1- آنتی اسکالانت جنسیس RC


آنتی اسکالانت جنسیس (Genesys) مدل RC برای تمام ممبران های صنعتی با جنس غشای پلی آمید مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی اسکالانت دارای نرخ بازیابی بالایی می باشد و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای افزودن اسید در سیستم باشد. 

آنتی اسکالانت Genesys مدل RC با تزریق در سیستم تصفیه آب صنعتی می تواند از تشکیل کلسیم سولفات، کلسیم کربنات، باریم و استرانسیوم سولفات، کلسیم فسفات، منیزیم هیدروکسید و آهن منگنز در ممبران های صنعتی جلوگیری کند. 


2- آنتی اسکالانت جنسیس CAS


آنتی اسکالانت Genesys مدل CAS نوعی محلول آبی از اسید فسفونیک غلیظ است، این ماده شیمیایی می تواند باعث کنترل ایجاد رسوب نمک های معدنی و گرفتگی سطح غشای ممبران RO شود. تزریق این آنتی اسکالانت در سیستم می تواند در افزایش طول عمر ممبران و بهبود عملکرد سیستم تصفیه آب تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. 


3- آنتی اسکالانت جنسیس LS


نوعی آنتی اسکالانت فسفاته غلیظ است و قابل استفاده در سیستم تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون می باشد. تزریق آنتی اسکالانت جنسیس LS در سیستم تصفیه آب باید به صورت مداوم انجام شود. طبق گفته کارشناسان قبل از تزریق در سیستم باید آنتی اسکالانت Genesys مدل LS را با آب رقیق کرد. 


4- آنتی اسکالانت جنسیس LF


آنتی اسکالانت جنسیس LF می تواند برای کنترل رسوبات معدنی در ممبران های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. با تزریق این نوع آنتی اسکالانت می توانید طول عمر ممبران به میزان قابل توجهی افزایش دهید. 


5- آنتی اسکالانت جنسیس SW


برای جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران های صنعتی به کار رفته در ساختار دستگاه تصفیه آب دریا می توانید از این آنتی اسکالانت استفاده کنید. تزریق آنتی اسکالانت Genesys مدل SW در سیستم می تواند سرعت ریکاوری را افزایش داده و بهبود عملکرد سیستم تصفیه آب صنعتی دریا تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. 


6- آنتی اسکالانت جنسیس MP


آنتی اسکالانت جنسیس (Genesys) مدل MP را می توانید در کاربردهای تصفیه آب لب شور و آب دریا مورد استفاده قرار دهید. به کارگیری این آنتی اسکالانت می تواند در کاهش هزینه های عملیاتی به میزان قابل توجهی تاثیر گذار باشد. 


کاربرد و نحوه استفاده از آنتی اسکالانت جنسیس

کاربرد و نحوه استفاده از آنتی اسکالانت جنسیس


اصلی ترین کاربرد آنتی اسکالانت جنسیس به سیستم تصفیه آب صنعتی مربوط می شود. در دستگاه های تصفیه آب صنعتی، آنتی اسکالانت با استفاده از دوزینگ پمپ ها به سیستم تزریق می شوند. دوزینگ پمپ ها توانایی تزریق مواد شیمیایی را با میزان تعیین شده دارند و با توجه به این موضوع می توانند از بهترین روش ها برای به کارگیری آنتی اسکالانت در سیستم تصفیه آب باشند. 

در صورت تمایل برای دریافت مشاوره در زمینه تزریق آنتی اسکالانت در سیستم تصفیه آب صنعتی بهتر است از افراد متخصص و کارشناسان تصفیه آب در ارتباط باشید. با کمک گرفتن از افراد متخصص می توانید از بروز هر گونه مشکل در سیستم جلوگیری کنید. 


abin.ir یکی از وب سایت های فروش آنتی اسکالانت جنسیس در تهران می باشد، در صورت تمایل برای دریافت مشاوره در زمینه خرید کالا از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
اسماعیلی
اسماعیلی
رسوب در فیلتر‌های ممبران یکی از عوامل اصلی زود خراب شدن این فیلترها هستش که با آنتی اسکالات این مشکل حل میشه.
ارسال نظر