قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی در اهواز

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی در اهواز

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی در اهواز به کیفیت آب ورودی، نوع و برند قطعات استفاده شده در دستگاه و بسیاری از پارامترهای دیگر بستگی دارد. فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی در اهواز از طریق سایت آبین امکان پذیر می باشد، اما به دلیل انجام هماهنگی های لازم، طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی و براورد هزینه های دستگاه پیشنهاد می شود از طریق تماس تلفنی با کارشناسان آبین در ارتباط باشید تا شما را برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی در اهواز و مراحل مختلف آن راهنمایی کنند.

قبل از هر چیز باید منابع آبی شهر اهواز را بررسی کنیم. در این مورد می توان گفت: میزان ورودی آب به سدهای اهواز در سال جاری به اندازه 13 میلیارد و 400 میلیون متر مکعب می باشد که نسبت به دراز مدت در حدود 43% کاهش ورودی آب داشته است. علاوه بر این از مجموع 2 هزار و 800 روستایی که تحت پوشش آبفا خوزستان قرار دارند، حدود 80 تا 90 روستا دارای تنش آبی می باشند.

وضعیت آب آشامیدنی این استان نیز بسیار نامناسب است، به طوری که استاندارد خوزستان می گوید: چه در شرایط پر آبی و چه در شرایط کم آبی آب سالم در استان خوزستان وجود ندارد و در تابستان شوری آب به حدی بالاست که هیچ تطابقی با مقدار استاندارد ندارد. همه این موارد در کنار گرمای هوای بالای 50 درجه، کرونا و مشکلات معیشتی، زندگی مردم استان خوزستان را سخت و طاقت فرسا کرده است.


طرح های انتقال آب، اصرار به رسیدن به خود کفایی غذایی، کشت برنج به صورت بی رویه و سد سازی بی رویه از مهم ترین عوامل بحران کنونی آب در خوزستان می باشد.


دلایل بحرانی شدن وضعیت آب در اهواز


در سال 98 و با بروز سیل، بسیاری از مسئولان اعلام تر سالی کردند و با این پیش بینی نادرست دستور دادند هر کس می خواهد برنج بکارد. در نتیجه حدود 80 هزار هکتار در کرخه سفلی برنج کاشته شد. برنج کشتی پر آب اما پایدار می باشد و به همین دلیل در ادامه نمی توان انتظار داشت که کشاورز دیگر کشت نکند.


این شرایط ادامه یافت تا این که با شرایط خشکسالی بدی مواجه شدند و مسئولان استانی تصمیم گرفتند کشت های آب بر را محدود کنند و این موضوع به استانداری نیز اعلام شد. اما در نهایت حدود 16 هزار هکتار در حوزه کرخه سفلی و پائین دست سد کرخه برنج کاشته شد. 


این در شرایطی است که آب ذخیره شده در سال 98 می توانست با مدیریت صحیح برای 2 سال خشکسالی کافی باشد، اما ناگهان با دستور کاشت برنج و مدیریت غلط منابع آبی خشکسالی عظیمی در منطقه ایجاد شد. 


مسئله دیگر انتقال آب از سر شاخه کارون و دز است. از قبل انقلاب با ساخت تونل کوهرنگ یک، بخشی از آب از بالادست زاینده روز به فلات مرکزی ایران منتقل می شد و این روند همچنان ادامه یافت تا باعث بروز مشکل در جلگه خوزستان شد. 


حل مشکل بحران آب در اهواز با دستگاه های تصفیه آب صنعتی


چیزی که مشخص است منابع آب شور در اهواز زیاد است، بنابر این تنها راه حل تصفیه این منابع آبی برای تامین آب آشامیدنی می باشد. برترین روش جهت تصفیه آب های شور استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی می باشد، که آبی با خلوص بالا را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.


بازار آنلاین تصفیه آب آبین به عنوان یکی از طراحان و سازندگان سیستم های آب شیرین کن صنعتی در ایران با کادر متخصص و مجربی که دارد، آماده طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی و ارسال آنها به کلیه استان ها و شهرهای کشور می باشد. بنابر این در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی را دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره و اطلاع از نحوه خرید و قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


این نکته را نیز در نظر داشته باشید، که به هیچ وجه از دستگاه های تصفیه آب صنعتی از پیش ساخته شده استفاده نکنید، زیرا این دستگاه ها در صورتی عملکرد مناسبی خواهند داشت که مطابق با آنالیز آب ورودی به سیستم و عناصر و آلاینده های موجود در آن طراحی و ساخته شوند. این قضیه عامل فریبی است که از طرف برخی از شرکت ها برای فروش محصولات شان ایجاد شده است.


فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی در اهواز 


قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی در اهواز به پارامترهایی از قبیل، نوع آب ورودی، هدف از تصفیه آب، برند قطعات دستگاه (مانند فیلتر ممبران و ... ) و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از هر کار با داشتن آنالیز دقیق آب ورودی به سیستم، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کرده و قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی در اهواز با ظرفیت مد نظر شما را تخمین بزنند. 


برای خرید نیز ضمن ارائه پروپوزال دستگاه و مشخصات قطعات آن و واریز مبلغ اولیه، روند ساخت دستگاه شما در آبین شروع خواهد شد تا در نهایت برای ارسال دستگاه، نصب و راه اندازی آن از طریق مجموعه با شما هماهنگ خواهد شد و با اعزام نیروهای نصاب و کارشناسان مجرب کار پیاده سازی دستگاه تصفیه آب صنعتی شما انجام خواهد شد.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
زهرا منتظری
نویسنده یا مترجم: زهرا منتظری
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر