6 اشتباه رایج در خرید رزین پرولایت

6 اشتباه رایج در خرید رزین پرولایت

رزین پرولایت سختی گیر با داشتن عملکرد مطلوب برای از بین بردن آلاینده های آب، به صورت گسترده ای در صنعت تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند. با این وجود باید برای خرید رزین پرولایت به چه نکاتی توجه کرد؟ برای خرید اینترنتی رزین پرولایت بررسی چه نکاتی حائز اهمیت است؟

مواردی که گفته شد نشان دهنده این موضوع است که توجه به برخی نکات و پارامترها برای خرید رزین پرولایت اهمیت زیادی دارد. در مقاله هنگام خرید انواع رزین پرولایت به چه نکاتی دقت کنیم را حتما بخوانید، به بررسی این نکات پرداخته شده است، در صورت تمایل، مطالعه این مقاله می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. 

بسیاری از افراد با بی توجهی به رعایت اصول لازم برای خرید رزین پرولایت، اقدام به خرید می کنند که این موضوع در مواردی باعث بروز مشکل در سیستم مورد نظر می شود. عدم داشتن اطلاعات کافی باعث خرید غیر اصولی رزین پرولایت می شود، بنابراین بهتر است قبل از خرید تمام اطلاعات لازم را در این زمینه مطالعه کنید. یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در این زمینه کمک کننده باشد بررسی اشتباهاتی است که معمولا در خرید رزین پرولایت بروز می کند. در ادامه به بررسی مهم ترین این اشتباهات می پردازیم.


1- خرید رزین پرولایت بدون بررسی مشخصات 


در مشخصات فنی رزین های پرولایت سختی گیر، عوامل موثر در عملکرد آنها بررسی می شود. این موضوع می تواند تعیین کننده کاربرد رزین پرولایت هم باشد. با توجه به این، بهتر است قبل از خرید اطلاعات و مشخصات فنی محصول را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید برای کاربرد مورد نظر شما مناسب است. در مشخصات فنی رزین های پرولایت معمولا عواملی مثل درجه حرارت، وزن مخصوص و ... بررسی می شود. 

رزین های پرولایت دارای تنوع بالایی بر اساس مشخصات هستند، بنابراین با کمی بررسی می توانید رزین پرولایت سختی گیر مناسب برای سیستم مورد نظر را پیدا کنید. در بسیاری از فروشگاه های آنلاین، اطلاعات مربوط به رزین های پرولایت به صورت کامل بررسی شده است. در کنار این می توانید دیتاشیت محصول را هم برای دریافت اطلاعات تکمیلی مطالعه کنید.

مطلب انواع رزین های کاتیونی را حتما بخوانید.


2- عدم خرید رزین پرولایت از فروشگاه معتبر


برای خرید رزین پرولایت اصل حتما باید از فروشگاه های معتبر خرید کنید. فروشگاه های معتبر در کنار ارائه محصولات با تنوع بالا، فرصت دریافت مشاوره را هم در اختیار شما قرار می دهند، با دریافت مشاوره حتما می توانید بهترین نوع رزین پرولایت سختی گیر را انتخاب کنید. علاوه بر این فروشگاه های معتبر، ضمانت دهنده اصالت و سطح کیفی بالای رزین پرولایت هستند که در زمینه تایید کیفیت محصول به شما اطمینان می دهد. 

عدم خرید رزین پرولایت از فروشگاه معتبر


3- خرید رزین پرولایت با قیمت غیر منطقی


رزین های پرولایت سختی گیر از محصولات وارداتی هستند که بر این اساس قیمت مشخص شده ای ندارند. برای اطلاع از قیمت رزین های پرولایت سختی گیر حتما باید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. در واقع کارشناسان فروش لیست قیمت رزین های پرولایت را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می دهند. 

فروشگاه های معتبر رزین های پرولایت سختی گیر را با قیمت مناسبی ارائه می کنند. با این حال خرید رزین های پرولایت ارزان، می تواند نشان دهنده غیر اصل بودن آن باشد. بنابراین حتما از خرید رزین های پرولایت با قیمت غیر منطقی خودداری کنید. متاسفانه عده زیادی از افراد برای کاهش قیمت تمام شده رزین، بسته های آن را باز کرده و رزین های پرولایت تقلبی را در بسته های اصلی تعبیه می کنند. این موضوع در نهایت به کاهش قیمت رزین پرولایت منجر می شود، بنابراین در هنگام خرید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به وارداتی بودن محصول، نباید به دنبال خرید آن با قیمت بسیار پایین باشید. 


4- بی توجهی به کاربرد مورد نظر برای خرید رزین پرولایت


انواع رزین های پرولایت سختی گیر دارای کاربردهای مشخص شده ای هستند، بنابراین توجه به نوع رزین و در نظر گرفتن کاربرد آن اهمیت زیادی دارد. برای مثال در صورت تمایل برای تصفیه آب آشامیدنی، باید از نوع خاصی رزین استفاده کنید که برای آب آشامیدنی مناسب می باشد. این نکته برای استفاده از رزین در تمام صنایع حائز اهمیت می باشد. 

در کنار این نوع آلاینده مورد نظر را که باید از آب حذف بشود را هم در نظر داشته باشید و بررسی کنید کدام یک از رزین های پرولایت سختی گیر توانایی حذف این آلاینده را دارند. 


5- خرید رزین پرولایت تاریخ مصرف گذشته


گاهی برخی از افراد برای پرداخت هزینه کمتر، تصمیم به خرید رزین پرولایت تاریخ مصرف گذشته می گیرند. این افراد تصور می کنند که رزین های پرولایت تاریخ مصرف گذشته عملکرد مشابهی با دیگر نمونه ها دارند. با این حال باید بدانید این موضوع یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی است که می توانید در هنگام خرید رزین داشته باشید. به این دلیل که رزین های پرولایت تاریخ مصرف گذشته به هیچ عنوان تاثیر مطلوبی برای از بین بردن آلاینده های آب ندارند. 

خرید رزین تاریخ مصرف گذشته


6- بی توجهی به بسته بندی رزین های پرولایت 


اهمیت زیادی دارد که رزین های پرولایت در شرایط نگهداری و با بسته بندی مناسب ارائه شوند. عدم توجه به این نکته می تواند باعث از دست رفتن کارایی رزین های پرولایت سختی گیر شود. بنابراین بهتر است برای خرید این نکته را هم در نظر داشته باشید. 


«آبین ارائه دهنده رزین های پرولایت سختی گیر با تنوع بالایی می باشد و فرصت دریافت مشاوره رایگان را برای شما فراهم کرده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر