چک لیست خرید فیلتر استخری

چک لیست خرید فیلتر استخری

یکی از پر کاربرد ترین روش ها برای افزایش سطح کیفی آب استخر، به کارگیری انواع فیلترهای استخری می باشد. در ساختار فیلترهای استخری از عواملی مثل سیلیس و آنتراسیت استفاده می شود که در این صورت عملکرد مطلوبی برای از بین بردن آلاینده های فیزیکی دارند. این موضوع می تواند در افزایش سطح کیفی آب تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. فیلترهای استخری با تنوع بالایی بر اساس عوامل مختلف طراحی و تولید می شوند، به همین دلیل بهتر است برای خرید فیلترهای استخری، برخی نکات و پارامترها را در نظر بگیرید. 

نکاتی که باید برای خرید فیلترهای استخری در نظر بگیریم چیست؟ با توجه به تنوع بالای فیلترهای استخری، باید به چه نکاتی برای خرید فیلتر استخری توجه کنیم؟ اهمیت بررسی برخی نکات و پارامترها برای خرید فیلترهای استخری موجب شده تا در ادامه مطلب به بررسی این نکات بپردازیم. 


اهمیت بررسی مشخصات فنی برای خرید فیلتر استخری


آن چه که در مشخصات فنی فیلترهای استخری بررسی می شود، در عملکرد آنها تا حد زیادی تاثیر گذار است. با توجه به این موضوع برای خرید فیلترهای استخری حتما باید مشخصات فنی را در نظر بگیرید. برخی از عواملی که در مشخصات فنی بررسی می شود مواردی مثل قطر، ارتفاع، دبی، سطح فیلتراسیون، سایز اتصالات و ... هستند. 

مشخصات فنی فیلترهای شنی استخری می تواند تعیین کننده موارد استفاده از این فیلترها هم باشد، به همین دلیل اهمیت زیادی دارد تا برای خرید فیلتر استخری مشخصات فنی و ویژگی های محصول را به دقت بررسی کنید. در ادامه باید مشخصات فنی را با ویژگی های سیستم مورد نظر تطابق دهید و مطمئن شوید برای شما مناسب است. در بسیاری از وب سایت های فروش فیلتر استخری، مشخصات و ویژگی های فیلترهای استخری عنوان می شود، با مراجعه به این وب سایت ها می توانید اطلاعات لازم را مطالعه و مورد بررسی قرار دهید. 

خرید فیلترهای استخری


انواع فیلترهای استخری

 


فیلترهای استخری بر اساس ساختار و نوع ماده شیمیایی استفاده شده در ساختار آنها دارای انواع مختلفی هستند. انواع فیلترهای استخری با توجه به ساختار شامل موارد زیر می شوند:


1- فیلترهای شنی استخری: فیلترهای شنی هزینه زیادی برای خرید و راه اندازی به دنبال ندارند، با این حال دارای عملکرد دقیقی برای از بین بردن آلاینده های فیزیکی، ذرات معلق و شن و ماسه می باشند. در ساختار فیلترهای شنی می توان از سیلیس، زئولیت، آنتراسیت و ... استفاده کرد. سطح کیفی و میزان مواد شیمیایی استفاده شده در ساختار فیلترهای شنی می تواند تا حد زیادی در عملکرد آن تاثیر گذار باشد. با توجه به این موضوع بهتر است برای خرید فیلتر شنی استخری این نکته را در نظر بگیرید. برخی از مهم ترین مزیت های فیلترهای شنی استخری شامل قیمت مناسب، هزینه تعویض و سرویس دهی کم و سرویس دهی و نگهداری آسان می شوند. 

بهتر است برای نصب و راه اندازی فیلترهای شنی استخری تمام نکات و پارامترهای لازم را رعایت کنید. این موضوع می تواند از بروز مشکل در سیستم جلوگیری کند. نصب فیلتر شنی با کمک گرفتن از افراد متخصص و آموزش دیده بهترین راهکار می باشد. 

2- فیلترهای کارتریجی: فیلترهای کارتریجی هزینه بالاتری نسبت به فیلترهای شنی دارند. فیلترهای کارتریجی دارای توانایی مطلوب تری هم برای از بین بردن آلاینده های آب می باشند. با عبور آب استخر از میان این فیلترها، آلاینده های آب از بین می روند و سطح کیفی آب تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. با این حال طول عمر پایین تر فیلترهای کارتریجی موجب شده تا کاربرد بالایی برای فیلتراسیون آب استخر نداشته باشند. مهم ترین مزیت های فیلترهای کارتریجی شامل عدم نیاز به بک واش، مصرف کم آب و ... می شوند.

3- فیلترهای D.E.: فیلترهای دیاتومه یا D.E. موثرترین و گران ترین نوع فیلترهای استخری هستند. این فیلترها توانایی مطلوبی برای از بین بردن آلاینده های آب با دقت 5 میکرون دارند که، این موضوع به دلیل ساختار ویژه فیلتر می باشد. فیلترهای دیاتومه مانند فیلترهای شنی به بک واش نیاز دارند.  

برای انتخاب فیلتر استخری مناسب، ویژگی های انواع فیلترهای استخری را مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید مناسب ترین فیلتر برای کاربرد مورد نظر شما می باشد. 

انواع فیلترهای استخری


توجه به برند فیلتر استخری برای خرید


فیلترهای استخری با تنوع بالایی بر اساس برند طراحی و تولید می شوند، سطح کیفی برندهای مختلف فیلترهای استخری متفاوت است و بر این اساس یکی از مهم ترین نکات برای خرید می باشد. برخی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین برندهای فیلترهای استخری شامل ایمکس، هایوارد و IML می شوند. برای ساخت فیلترهای استخری با این برندها تمام استانداردهای لازم رعایت شده تا بتوانند عملکرد مطلوبی برای فیلتراسیون آب داشته باشند. 


فیلتر استخری از کجا بخرم؟


فیلترهای استخری در فروشگاه های مختلفی ارائه می شوند، با این حال خرید فیلتر استخری از فروشگاه های معتبر اهمیت زیادی دارد. فروشگاه های معتبر در کنار ارائه محصولات با تنوع بالا، ضمانت اصالت کالا را هم در اختیار شما قرار می دهند. بسیاری از فروشگاه های معتبر، فرصت دریافت مشاوره را برای شما فراهم می کنند. خرید فیلتر استخری با دریافت مشاوره می تواند به شما اطمینان دهد که بهترین نوع فیلتر استخری را انتخاب کرده اید. 


قیمت فیلترهای استخری


از آن جایی که فیلترهای استخری، معمولا از نوع وارداتی هستند، قیمت مشخص شده ای ندارند. این موضوع باعث شده تا برای اطلاع از قیمت فیلترهای استخری، نیاز به دریافت مشاوره و تماس گرفتن با کارشناسان باشد. عوامل زیادی در تعیین قیمت فیلترهای استخری تاثیر گذار هستند که، برخی از آنها شامل نوع فیلتر، جنس بدنه، نوع مواد شیمیایی، برند محصول و مشخصات فنی می شوند. 


«در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و نیاز به اطلاع از قیمت فیلترهای استخری از طریق تماس تلفنی با کارشناسان وب سایت آبین در ارتباط باشید و از امکان دریافت مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
نوری
نوری
سلام . خیلی تنوع برندهای تولید کننده فیلتر زیاد بود. واسه همین موندم کدوم برند رو برای خرید انتخاب کنم. کاش یکم کمک میکردین بهم در زمینه انتخاب برند.
ارسال نظر