معرفی دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل Q800

معرفی دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل Q800

امروزه با گسترش صنایع و رشد جمعیت، آلودگی آب آشامیدنی نیز بیشتر شده است. به همین خاطر استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی برای حذف آلاینده ها، نیازی ضروری محسوب می شود. دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل Q800، نیاز شما را به آب تصفیه و آب جوش، تنها در یک ثانیه برآورده می کند.


یکی از جدیدترین دستگاههای کمپانی شناخته شده شیائومی (Xiaomi)، تصفیه آب Q800 است که از کیفیت ساخت و راندمان بالایی برخوردار است. دستگاه Q800 تنها در 1 ثانیه آب جوش در اختیار شما قرار می دهد.


قیمت دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل Q800، در زمان عرضه آن به بازار، به میزان 3799 یوان تعیین شد. یوان، واحد پول کشور چین است و در حدود 596 دلار می باشد. بدیهی است که قیمت این دستگاه وارداتی با نوسانات بازار ارز تغییر خواهد کرد.


در ادامه به بررسی ویژگی های خاص و منحصر به فرد تصفیه آب Xiaomi، که وجود آن در هر خانه هوشمندی لازم است، خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب با آبین همراه باشید.


قابلیت های دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل Q800


شاید جذاب ترین قابلیتی که در ابتدای کار شما را شگفت زده خواهد کرد، سیستم گرمایشی آن باشد. تصور کنید که تنها در عرض 1 ثانیه بتوانید آب تصفیه شده مورد نیاز خود را با دمای بالا، در اختیار داشته باشید. به بیان ساده تر، با خرید دستگاه تصفیه آب شیائومی Q800، یک قدم جلو خواهید افتاد. دیگر نیازی نیست ابتدا آب را تصفیه کنید و بعد آن را تا دمای مورد نیازتان داغ کنید.


مدل Q800 شیائومی، قادر است تا با توجه به دمایی که به آن داده اید، در یک ثانیه آب را داغ کند. به این ترتیب از خرید و استفاده از کتری برقی نیز معاف خواهید شد.


حالت های مختلف دمایی دستگاه تصفیه آب شیائومی


دستگاه فوق از نظر دمای ارائه آب داغ، در چهار حالت پیش فرض برنامه ریزی شده است. این حالت ها شامل موارد زیر است:


•    دمای معمولی آب (25 درجه سلسیوس)
•    دمای مخصوص شیر (45 درجه سلسیوس)
•    دمای مخصوص قهوه (85 درجه سلسیوس)
•    دمای آب جوش (95 درجه سلسیوس)


دستگاه تصفیه آب Q800 شیائومی، به همراه یک اپلیکیشن به نام Mijia ارائه می شود. با نصب این برنامه بر روی تلفن هوشمند خود قادر خواهید بود تا حالت های بیشتری را با توجه به نیازهای روزانه خود برای دستگاه، تعریف کنید. این قابلیت برای خانه های هوشمند، بسیار حائز اهمیت است.


سیستم تصفیه آب دستگاه شیائومی Q800


دستگاه تصفیه آب Q800 از برند Xiaomi، از فناوری اسمز معکوس استفاده می کند. این دستگاه دارای یک فیلتر اولیه و ثانویه RO است. شیائومی در مورد این مدل ادعا دارد که طول عمر فیلتر آن در حدود 150 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این گفته می شود که نسبت آب خالص به پساب را به مقدار 50 درصد ارتقا داده است.


نسبت آب تصفیه شده به پساب خروجی، اکنون به 3:1 رسیده است. با توجه به خلوص پساب خروجی از دستگاه، همچنان می توان از آب برای کارهای مختلفی از جمله شستن ظروف، آبیاری گیاهان و نظافت کف ساختمان استفاده کرد.


پس از توقف مصرف آب تصفیه شده، جهت جلوگیری از راکد ماندن آب، دستگاه آن را به فیلتر ممبران RO باز می گرداند.


نکاتی درباره دستگاه تصفیه آب شیائومی Q800


تا به اینجای کار قطعا از ویژگی های به خصوص دستگاه تصفیه آب شیائومی شگفت زده شده اید. از جمله سایر نکات مربوط به آن، باید به موارد زیر اشاره کنیم:


•    پر کردن لیوان آب تنها در عرض 6 ثانیه
•    استفاده از فناوری ضد انسداد جهت محافظت از فیلتر ممبران
•    مجهز به صفحه نمایش لمسی برای تعیین وضعیت کارکرد دستگاه
•    نمایشگر میزان TDS آب و وضعیت فیلترها
•    مجهز به دکمه خروجی مکانیکی برای افزایش دوام در اثر استفاده مکرر از آن
•    دارای 8 سطح تصفیه عمیق و کارآمد جهت از بین بردن آلاینده ها، ناخالصی ها و باکتری های موجود در آب


طول عمر دستگاه تصفیه آب Q800 شیائومی


همان طور که احتمالا می دانید، هر یک از فیلترهای به کار رفته در دستگاه های تصفیه آب، طول عمر مشخصی دارند. آلاینده های موجود در آب باعث گرفتگی منافذ فیلترها می شوند. پس از گذشت مدت زمان مشخصی باید هر یک از فیلترها را از دستگاه خارج کرده و با فیلتر جدید جایگزین کرد.


تولید کننده دستگاه، این مورد را نیز در نظر گرفته است. طبق اطلاعاتی که کمپانی شیائومی در مورد دستگاه تصفیه آب Q800 ارائه کرده است، از یک فناوری ضد انسداد برای رفع این مشکل استفاده شده است. با استفاده از این رویکرد، علاوه بر محافظت از فیلتر ثانویه، طول عمر فیلتر اصلی نیز تا 5 سال افزایش می یابد.


دستگاه های دیجیتالی که صفحه نمایش لمسی دارند، در برابر آب آسیب پذیر هستند. به همین خاطر است که دکمه خروجی آب به صورت فیزیکی تعبیه شده است تا از آسیب های ناشی از رطوبت به آن جلوگیری شود.


در صورتی که می خواهید از مدل ها و مشخصات دستگاه های تصفیه آب اطلاع پیدا کنید، حتما به وب سایت آبین مراجعه کنید. کارشناسان ما آماده اند تا در زمینه دستگاه مورد نیاز، شما را راهنمایی کنند.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نیلوفر شیرازی
نویسنده یا مترجم: نیلوفر شیرازی
نظرات (1)
منصوره
منصوره
دستگاه تصفیه آب شیائومی یکی از بهترین ها هستش من چند وقته ازش دارم استفاده میکنم خیلی خوب جواب میده و کارمو راه میندازه هیو ایراد و خطایی هم نداره.
ارسال نظر