قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب

دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب، توانایی از بین بردن سختی آب را با دقت بسیار بالا دارند و بر همین اساس به صورت گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در ساختار این سیستم ها از ممبران هایی استفاده شده که می توانند آلاینده هایی را مثل آهن و منگنز، نیترات و نیتریت، فلزات سنگین، مس، آرسنیک و... از بین ببرند. دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب کمترین ظرفیت را در بین سیستم های تصفیه آب صنعتی دارد. 

یکی از مهم ترین و پر تکرار ترین پرسش هایی که در مورد دستگاه تصفیه آب صنعتی با این ظرفیت وجود دارد، قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب می باشد. به این دلیل که در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی می توان از قطعات متفاوتی بر اساس کاربرد استفاده کرد، قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر معکب را نمی توان به صورت دقیق بیان کرد. 

توجه داشته باشید که روند ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی به صورتی است که سیستم مناسب با شرایط محیطی و کاربرد مورد نظر شما طراحی و تولید می شود. این موضوع باعث شده تا بتوان قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب را در یک محدوده عنوان کرد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت 5000 لیتر می توانید از طریق تماس تلفنی با افراد متخصص و کارشناسان در ارتباط باشید.


عوامل موثر در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب


عوامل زیادی در تعیین قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی با ظرفیت 5 متر مکعب تاثیر گذار هستند که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم:


1- برند و سطح کیفی قطعات: در دستگاه های تصفیه آب صنعتی، قطعات مختلفی در کنار هم قرار می گیرند تا ساختار کلی آن شکل بگیرد. برخی از این قطعات شامل بوستر پمپ، فیلتر شنی و کربنی، فیلتر کارتریجی و ... می شوند. این قطعات با تنوع بالایی بر اساس برند طراحی و تولید می شوند که این موضوع می تواند در سطح کیفی آنها تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. دستگاه های تصفیه آب صنعتی می توانند بر این اساس قیمت متفاوتی داشته باشند. 

2- جنس شاسی: جنس شاسی استفاده شده در دستگاه های تصفیه آب صنعتی تا حد زیادی به شرایط محیطی مورد نظر شما بستگی دارد. جنس شاسی به کار رفته در ساختار سیستم های تصفیه آب صنعتی RO می تواند در تعیین قیمت آن تاثیر گذار باشد. 

3- نوع ممبران: اصلی ترین قطعات در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی، فیلترهای ممبران هستند. در حال حاضر فیلترهای ممبران دارای تنوع بسیار بالایی از نظر برند و ساختار هستند، قیمت این ممبران ها با هم متفاوت است و می تواند در قیمت کلی دستگاه های تصفیه آب صنعتی تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. 

4- مواد شیمیایی به کار رفته: بر اساس سطح کیفی آب و نوع ممبران می توان از مواد شیمیایی متفاوتی در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی استفاده کرد که این موضوع باعث تغییر قیمت تمام شده سیستم می شود. 

5- فروشگاه: طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب می تواند توسط شرکت های مختلفی انجام شود. اهمیت زیادی دارد که طراحی سیستم را به افرادی بسپارید که مهارت کافی را در این زمینه داشته باشند. عدم توجه به این موضوع می تواند مشکلات زیادی را در سیستم به دنبال داشته باشد. هزینه هایی که شرکت تولید کننده دستگاه تصفیه آب صنعتی 5000 لیتر در نظر می گیرد در تعیین قیمت کلی آن تا حد زیادی تاثیر گذار است. 

*** توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید قیمت سیستم را مهم ترین پارامتر برای خرید در نظر بگیرید. به این دلیل که با خرید دستگاه های تصفیه آب صنعتی ارزان و بی کیفیت، در ادامه مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای نگهداری سیستم می شوید که حتی در مواردی از هزینه خرید یک دستگاه تصفیه آب صنعتی با قیمت بالا هم بیشتر می شود. 

عوامل موثر در قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب


ویژگی های دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب


دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب، توانایی تولید 5000 لیتر آب را در شبانه روز دارند. برای تصفیه آب در این سیستم از روش اسمز معکوس استفاده می شود که دارای بالاترین دقت ممکن می باشد. اصلی ترین عملکرد را در سیستم های تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس، ممبران ها انجام می دهند. نوع ممبران به کار رفته در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب بر اساس ظرفیت، فیلتر ممبران 4 اینچ می باشد. 

در پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب می توان از فیلترهای شنی، فیلترهای کربنی، فیلترهای میکرونی، مواد شیمیایی مختلف و... استفاده کرد. طراحی دقیق واحد پیش تصفیه می تواند در بهبود روند فیلتراسیون و عملکرد درست دستگاه های تصفیه آب صنعتی تا حد زیادی اثر گذار باشد. 

معمولا اکثر قطعات به کار رفته در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب از جنس استیل استنلس هستند. این موضوع باعث می شود تا قطعات در برابر حرارت و خوردگی مقاومت بالایی داشته باشند. 

«طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب به صورت اصولی و با رعایت تمام پارامترهای لازم، در روند کار سیستم تا حد زیادی تاثیر گذار است. بنابراین توصیه می شود طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی را به افرادی که تخصص و دانش کافی در این زمینه دارند بسپارید.»

ویژگی های دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب


موارد استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب


دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب در موارد زیر می توانند مورد استفاده قرار بگیرند:


1- صنایع کشاورزی و دامپروری
2- گلخانه ها
3- کارخانه های تولید مواد غذایی و نوشیدنی
4- دیگ های بخار و بویلرها
5- داروسازی و آزمایشگاه ها
6- نساجی
7- فروشگاه های تصفیه آب 
8- یکی دیگر از موارد استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب در کارگاه ها و روستاهای کوچک برای تامین آب آشامیدنی می باشد. با استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی در این مناطق می توانید باعث دسترسی افراد به آب آشامیدنی با سطح کیفی بالا شوید. 


«سایت آبین ارائه دهنده دستگاه های تصفیه آب صنعتی با تنوع بالایی بر اساس ظرفیت می باشد، در صورت تمایل برای خرید و نیاز به دریافت مشاوره از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر