قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی کوچک

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی کوچک

ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک، به صورتی طراحی شده است که توانایی فیلتراسیون آب را با کمترین ظرفیت دارند. این موضوع باعث شده تا استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک کاربردهای متفاوتی داشته باشد، به طور مثال از این سیستم ها معمولا برای تامین آب شرب در کارگاه ها، کارخانه ها و... استفاده می شود. البته در تمام مواردی که به کمترین ظرفیت برای افزایش سطح کیفی آب نیاز دارید، می توانید دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک را به کار ببرید. 

قیمت تصفیه آب صنعتی کوچک را می توان بر اساس عوامل مختلف تعیین کرد. در واقع قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک، مشخص شده نیست و تنها می تواند در محدوده مشخص شده ای عنوان شود. برای فهم بهتر این موضوع باید از روند ساخت و طراحی دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک اطلاع داشته باشید. 

روند ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی به صورتی است که سطح کیفی آب و کاربرد شما در نظر گرفته می شود و در ادامه افراد متخصص طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی کوچک را شروع می کنند. بنابراین سیستم های استفاده شده در کاربردهای مختلف، با قطعات و ساختار متفاوتی ساخته می شوند و بر همین اساس قیمت تصفیه آب صنعتی کوچک قابل تغییر است.


قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی کوچک چگونه تعیین می شود؟


با این حال پارامترهای ثابتی در تعیین قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک تاثیر گذار هستند که برخی از آنها شامل موارد زیر می شوند:


1- سطح کیفی و نوع قطعات: در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک می توانید از قطعات مختلفی بر اساس کاربرد استفاده کنید، این موضوع در قیمت سیستم تا حد زیادی تاثیر گذار است. قطعات استفاده شده در سیستم تنوع بالایی بر اساس برند و سطح کیفی دارند.

2- نوع ممبران: ممبران های تصفیه آب صنعتی در انواع مختلفی ارائه می شوند و نوع ممبران استفاده شده در سیستم، می تواند تاثیر زیادی در قیمت داشته باشد. معمولا در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک از فیلتر ممبران 4 اینچ استفاده می شود، ممبران های 4 اینچ دارای انواع مختلفی بر اساس برند و مشخصات فنی هستند. 

3- نوع مواد شیمیایی: نوع و مقدار مواد شیمیایی استفاده شده در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی بر اساس سطح کیفی آب و نوع ممبران می تواند تفاوت زیادی داشته باشد. نوع ماده شیمیایی هم می تواند در قیمت تمام شده محصول تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. 

4- جنس سیستم لوله کشی و شاسی: شرایط محیطی می تواند در تعیین جنس شاسی سیستم های تصفیه آب صنعتی کوچک موثر باشد. برای مثال در شرایطی که رطوبت هوا بالاست باید از شاسی مقاوم در برابر خوردگی استفاده شود. 

***توجه داشته باشید که قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک، به صورت دقیق توسط کمپانی تولید کننده تعیین می شود. در واقع کمپانی تولید کننده دستگاه تصفیه آب صنعتی، می تواند تا حد زیادی در تعیین هزینه ها تاثیر گذار باشد. بهتر است سیستم را از فروشگاهی خریداری کنید که در کنار رعایت تمام نکات و پارامترهای لازم برای ساخت، کمترین هزینه ممکن را در نظر بگیرد. 

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی کوچک چگونه تعیین می شود؟


مزیت های استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی کوچک


به کارگیری دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک می تواند مزیت هایی را مثل موارد زیر برای شما به دنبال داشته باشد:


•    به عنوان اولین نکته دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک، کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند و می توانید در مواردی که محدودیت فضا وجود دارد از این سیستم ها استفاده کنید. 
•    مصرف انرژی در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک بسیار کمتر از سایر سیستم ها می باشد. 
•    نگهداری دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک هزینه کمتری را برای شما به دنبال دارد. 
•    حمل و جابه جایی دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک بسیار راحت از سایر سیستم ها می باشد. 

***در کنار مواردی که گفته شد دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک، کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند، به این صورت که می توان این سیستم ها را در تمام مواردی که نیاز به افزایش سطح کیفی آب با ظرفیت پایین می باشد مورد استفاده قرار داد.

مزیت های استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی کوچک


کاربردهای دستگاه تصفیه آب صنعتی کوچک


دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک را می توانید برای موارد زیر مورد استفاده قرار دهید:


1- صنایع کشاورزی و گلخانه ها: در گلخانه های کوچک و صنایع کشاورزی در مواقعی که نیاز به دسترسی به آب با سطح کیفی بالا می باشد می توانید از دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک استفاده کنید. 

2- تامین آب شرب: بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها به دلیل دور بودن از شهرهای بزرگ، به آب شرب با کیفیت مطلوب دسترسی ندارند. بنابراین می توانید با استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی آب شرب را برای کارکنان تامین کنید. 

3- دیگ های بخار و بویلرها: یکی از مهم ترین عواملی که می تواند باعث بروز آسیب به تاسیسات شود، سختی بالای آب می باشد. به همین دلیل استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای جلوگیری از بروز مشکل در ساختار بویلرها و دیگ های بخار کاربرد بالایی دارد. 

4- داروسازی و آزمایشگاه ها: در بسیاری از آزمایشگاه ها و البته صنایع داروسازی می توان از دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای افزایش سطح کیفی آب استفاده کرد. این دستگاه ها می توانند سطح کیفی آب مورد نیاز در این صنایع را تامین کنند. 

5- مراکز پرورش ماهی و دامپروری: یکی از عوامل تاثیر گذار در بقا و رشد بهتر گونه های مختلف ماهی ها، سطح کیفی آب استفاده شده در این مراکز می باشد. بنابراین با استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک می توانید راندمان کلی را در این صنایع افزایش دهید. 

6- فروشگاه های تصفیه آب: در روستاهای کوچک و مناطقی که به آب شرب با سطح کیفی بالا نیاز است، فروشگاه های تامین آب شرب تاسیس می شوند. در حال حاضر در برخی مناطق شهرهایی مثل قم، شیراز، بندر انزلی، گناوه و... از دستگاه های تصفیه آب صنعتی کوچک و فروشگاه های تصفیه آب استفاده می شود. 


«سایت www.abin.ir فرصت دریافت مشاوره رایگان را در کنار ارائه محصولات با سطح کیفی بالا در اختیار شما قرار داده است، در صورت تمایل برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر