شرکت های تولید کننده کربن اکتیو جاکوبی

شرکت های تولید کننده کربن اکتیو جاکوبی

کمپانی جاکوبی یکی از بزرگ ترین تولید کننده های کربن اکتیو در سطح جهانی است که فعالیت گسترده ای در کشورهایی مثل سوئد، مالزی، چین، انگلستان و آلمان دارد. اصلی ترین مراکز فروش این کربن اکتیو مربوط به کشورهای سوئد و چین می شود. کربن اکتیو جاکوبی سوئد از پوسته نارگیل تولید شده و با داشتن بالاترین سطح کیفی ممکن، کاربرد بالایی در بسیاری از صنایع دارد. تولید کربن اکتیو جاکوبی سوئد با بالاترین سطح کیفی، یکی از مهم ترین عواملی است که باعث شده در طی سال ها، از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده کربن محسوب شود. 

بیشترین و مهم ترین کاربرد کربن اکتیو جاکوبی سوئد به تصفیه آب مربوط می شود. کربن اکتیو جاکوبی سوئد توانایی مطلوبی برای از بین بردن طعم و بوی آب و البته حذف آلاینده هایی مثل مواد آلی دارد. در حال حاضر کربن اکتیو جاکوبی سوئد به صورت گسترده ای در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و پر کاربرد ترین برند کربن اکتیو در ایران می باشد.

«برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید کربن اکتیو جاکوبی (Jacobi) از طریق تماس تلفنی با کارشناسان سایت تصفیه آب آبین در ارتباط باشید و از امکان دریافت مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.»

از آن جایی که جاکوبی یکی از معتبر ترین کمپانی ها در زمینه تولید کربن اکتیو و سایر مواد شیمیایی می باشد، شاید اطلاع از تاریخچه و روند فعالیت این کمپانی برای شما جالب باشد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق اطلاعاتی که کمپانی جاکوبی در مورد روند فعالیت خود در اختیار ما گذاشته است می پردازیم.


تاریخچه کمپانی کربن اکتیو جاکوبی


کمپانی جاکوبی در سال 1916 تاسیس و بعد از مدتی به یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده کربن فعال تبدیل شد. در ادامه تجارت این کمپانی ادامه پیدا کرده و بیشترین فعالیت در سوئد و اسکاندیناوی انجام می شد. فعالیت موفق کمپانی جاکوبی در تولید کربن اکتیو طوری دنبال شد که در سال 1984، تولید سایر مواد شیمیایی را آغاز کرد.

در سال 1987 کمپانی جاکوبی در چین شروع به فعالیت کرد و به سرعت اولین سرمایه گذاری در تجارت کربن فعال ایجاد شد. علاوه بر چین این کمپانی معتبر در دیگر کشورهای بزرگ دنیا مثل انگستان و آلمان، تولید و صادرات کربن اکتیو را آغاز کرد. این موضوع باعث شد تا برند جاکوبی به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده کربن اکتیو محسوب شود. 

تاریخچه کمپانی جاکوبی

روند تولید و فروش کربن اکتیو جاکوبی در آسیا به اندازه ای با استقبال مواجه شد که سرمایه گذاران تصمیم به بیشتر کردن فعالیت خود در کشورهایی مثل مالزی گرفتند. با قوی تر شدن فعالیت کمپانی جاکوبی در آسیا، موسسان این برند فعالیت خود را برای زمینه سازی تولید کربن اکتیو در آفریقا و اروپای جنوبی با تاسیس کمپانی جاکوبی در سوئیس شروع کردند. 

در سال 2009 بزرگ ترین کارخانه تولید کربن اکتیو جاکوبی در هند افتتاح شد که ظرفیت تولید سالانه 16000 تن کربن را داشت. فعالیت این کارخانه در هند باعث شد که جاکوبی به بالاترین جایگاه در زمینه تولید کربن اکتیو و در سطح جهانی برسد. کمپانی جاکوبی فعالیت خود را به اروپا و آسیا محدود نکرده و در سال 2011 تولید کربن اکتیو را در آمریکا آغاز کرد. شروع تولید کربن در آمریکا و البته فلیپین باعث شد تا این کمپانی ظرفیت تولید کربن را به 20000 تن در سال افزایش دهد. از سال های 2016 تا 2020 فعالیت کمپانی کربن اکتیو جاکوبی در کشورهایی مثل اسپانیا، امارات، ترکیه و روسیه دنبال شد. 

جالب است که بدانید کمپانی جاکوبی علاوه بر کربن اکتیو، توانایی تولید دیگر مواد شیمیایی را مثل رزین های تبادل یونی دارد. با این حال اصلی ترین فعالیت این کمپانی به همان تولید و عرضه کربن در کاربردهای مختلف مربوط می شود. 


معرفی محصولات کربن اکتیو جاکوبی سوئد


همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد بیشترین کاربرد کربن اکتیو جاکوبی سوئد به صنعت تصفیه آب مربوط می شود. با توجه به این پر طرفدار ترین مدل های کربن اکتیو جاکوبی سوئد هم در این کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه به بررسی دقیق آنها می پردازیم.

معرفی بهترین محصولات کربن اکتیو جاکوبی


1- کربن اکتیو جاکوبی (Jacobi) مدل Aquasorb 1000


این مدل از کربن اکتیوهای جاکوبی سوئد بر پایه زغال پوسته نارگیل تولید شده و بر همین اساس هیچ ماده مضری را به آب وارد نمی کند. داشتن قدرت جذب بالای کربن اکتیو جاکوبی Aquasorb 1000 باعث می شود تا با تعبیه در سیستم های تصفیه آب مختلف باعث از بین رفتن آلاینده های آب با دقت بسیار بالایی شود. برخی از مهم ترین موارد استفاده از کربن اکتیو جاکوبی سوئد مدل Aquasorb 1000 شامل تصفیه آب شهری، تولید نوشیدنی، حذف فلزات سنگین و کلر، داروسازی و ... می شوند. 


2- کربن اکتیو جاکوبی (Jacobi) مدل Aquasorb 2000


کربن اکتیو جاکوبی مدل Aquasorb 2000 برای فیلتراسیون آب در دو کاربرد شهری و صنعتی به کار می رود. فرایند تولید کربن اکتیو جاکوبی Aquasorb 2000 به صورتی است که دارای استانداردهای بین المللی می باشد و دقیق ترین عملکرد را برای از بین بردن آلاینده های آب دارد. بنابراین با استفاده از این کربن می توانید آب را با دقت بسیار بالایی تصفیه کنید. علاوه بر حذف طعم و بوی آب از کربن اکتیو جاکوبی مدل Aquasorb 2000 می توان برای حذف فلزات سنگین هم استفاده کرد. ساختار کربن اکتیو جاکوبی (Jacobi) مدل Aquasorb 2000 به صورتی است که هیچ ماده مضری را به آب وارد نمی کند. 

کربن اکتیوهای جاکوبی سوئد با تنوع بالایی بر اساس کاربرد و مشخصات ارائه می شوند. این موضوع باعث شده تا دریافت مشاوره برای خرید کربن اکتیو جاکوبی اهمیت زیادی داشته باشد. 

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر