دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو (Aqua Pro)

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو (Aqua Pro)

در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا پرو از قطعات با بالاترین سطح کیفی استفاده شده و توانایی مطلوبی برای فیلتراسیون آب با بالاترین دقت دارند. تمام فیلترهای دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا پرو با مواد اولیه بر پایه گیاهی ساخته شده اند و دارای قابلیت بسیار مطلوبی برای حذف تمام آلاینده های آب مثل املاح، گل و لای، ذرات معلق، کلر و... هستند. داشتن این ویژگی ها باعث شده تا دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا پرو (Aqua Pro) از بهترین دستگاه ها در بازار تصفیه آب به شمار بروند. 

در ادامه مزیت های دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا پرو را بررسی کرده و بهترین مدل های این برند را معرفی می کنیم. 


مزیت های دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا پرو (Aqua Pro)


دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا پرو بر اساس اصول و پارامترهای لازم طراحی و تولید شده و سطح کیفی بسیار بالایی دارند. سایر مزیت های دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا پرو شامل موارد زیر می شوند:


1- سطح کیفی بالای قطعات
2- استفاده از فیلترهایی بر پایه مواد گیاهی و با بالاترین کیفیت
3- تولید شده بر اساس استاندارد NSF، FDA و WQA
4- تنوع بالا بر اساس تعداد مراحل فیلتراسیون و ساختار
5- طراحی مناسب و ساختار اصولی
6- استفاده از فیلتر ممبران فیلمتک 
7- جابه جایی آسان 
8- دارای تانک ذخیره آب با بالاترین سطح کیفی 


بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو (Aqua Pro)


موارد زیر از بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا پرو هستند:


1- دستگاه تصفیه آب آکوا پرو مدل RO8-ORP-UV


این دستگاه تصفیه آب خانگی با تکنولوژی روز دنیا و بهترین قطعات تولید شده است و طی 8 مرحله فیلتراسیون توسط فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، پست کربن، مینرال، قلیایی و فیلتر فرابنفش، سطح کیفی آب را تا حد زیادی افزایش می دهد. بدنه دستگاه تصفیه آب آکواپرو مدل RO8-ORP-UV از جنس استیل مقاوم تهیه شده و از نوع دستگاه های تصفیه آب خانگی زیر سینکی می باشد. 

در ساختار این دستگاه از فیلترهای اشعه فرابنفش (UV) برای از بین بردن آلاینده های میکروبی و میکروارگانیسم های آب استفاده شده است. فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو مدل RO8-ORP-UV، فیلمتک است که از بهترین برندهای ممبران های تصفیه آب خانگی محسوب می شوند. استفاده از این فیلترها می تواند سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. 


2- دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو مدل  RO6-Fiberglass

 

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو مدل RO6-Fiberglass طراحی شده با بالاترین سطح کیفی تولید شده و عملکرد بسیار مطلوبی برای فیلتراسیون آب دارد. در ساختار این دستگاه ها از پایه فایبر گلاس استفاده شده و بر همین اساس کاملا سبک هستند. دستگاه تصفیه آب خانگی Aqua Pro مدل RO6-Fiberglass به صورت زیر سینکی است و فیلترهای تعبیه شده در ساختار آن بالاترین سطح کیفی را دارند. 

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو مدل RO6-Fiberglass طی 6 مرحله فیلتراسیون و با فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، مینرال و پست کربن انجام می شود. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو استفاده از محفظه یا هوزینگ شفاف برای فیلتر الیافی است که امکان مشاهده وضعیت فیلتر الیافی (PP) را ممکن می سازد، اما هوزینگ دو فیلتر پیش تصفیه دیگر از نوع غیر شفاف می باشند. در این دستگاه تصفیه آب از گیج فشار روغنی برای نمایش فشار ورودی به فیلتر ممبران استفاده می شود که در واقع نوعی مزیت برای این دستگاه به شمار می رود. 


3- دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو مدل RO6-67S1


 این دستگاه تصفیه آب با بهره گیری از فناوری اسمز معکوس قادر به تولید آبی با سطح کیفی بسیار بالا می باشد. دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو مدل RO6-67S1 دارای قطعات و فیلترهای تایوانی با بالاترین کیفیت است. این موضوع باعث شده تا دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا پرو، تاثیر بسیار مطلوبی برای فیلتراسیون آب داشته باشند. 

مزیت های مهم این دستگاه تصفیه آب نسبت به محصولات مشابه، بهره گیری از فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک 13 لایه و هوزینگ های دبل اورینگ است که از بروز نشتی در دستگاه جلوگیری می کند. ویژگی های مهم دیگر دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو RO6-67S1 بدنه استیل مقاوم و نمایش فشار ورودی ممبران توسط گیج فشارسنج هستند.


4- دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو مدل RO6-P UP


 این دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو دارای تاییدیه ها و استانداردهای بین المللی معتبری مانندFDA ،NSF و WQA می باشد، که کیفیت آب را تا حد زیادی افزایش می دهد. فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب خانگی مدل RO6-P UP به صورت 6 مرحله ای و با روش اسمز معکوس می باشد. فیلترهای به کار رفته در ساختار دستگاه تصفیه آب خانگی مدل RO6-P UP آکواپرو شامل فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، مینرال و پست کربن می شوند و از قدرت بالایی در تولید آب سالم و پاکیزه برخوردار هستند.


سایت آبین ارائه دهنده دستگاه تصفیه آب خانگی با برندهای مختلف می باشد و امکان دریافت مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان تصفیه آب به وب سایت www.abin.ir مراجعه کنید. 

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر