جلوگیری از جعل فیلترهای ممبران دوپونت (Dupont)

جلوگیری از جعل فیلترهای ممبران دوپونت (Dupont)

ممبران دوپونت یکی از برندهای شناخته شده فیلتر ممبران در جهان است که، با بهره مندی از خط تولید کاملا اتوماتیک و کیفیت غشا بازدهی بالایی در فرایند تصفیه آب دارند، هم چنین طول عمر مفیدی این فیلترهای ممبران اصلی نیز بالا می باشد. شرکت تولید ممبران دوپونت بیش از 200 سال سابقه در زمینه نوآوری و افزایش دانش علمی دارد که تضمین محکمی در کیفیت و عملکرد بالای محصولات آن می باشد. دوپونت یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ممبران های اسمز معکوس طراحی شده برای کاربردهای مختلف می باشد.


کلیه ممبران های دوپونت دارای گوای NSF برای تضمین کیفیت در جهت تولید آب شرب می باشند. اما متاسفانه بسیاری از شرکت های سودجو اقدام به تولید نمونه های تقلبی با ظاهری یکسان ممبران های دوپونت کرده اند. این محصولات از مواد ضعیف تولید شده اند و شاید حتی دارای استانداردهای ایمنی لازم نیز نباشند. این موضوع باعث خسارات احتمالی به دستگاه های تصفیه آب و تحمیل هزینه های زیاد به خریداران فیلترهای ممبران تقلبی شده است.

 

چطور می توانم از اصالت ممبران دوپونت مطمئن شوم؟


 برند دوپونت با ایجاد یک فناوری ضد تقلب و جعل با استفاده از یک کد QR از کپی و تقلبی بودن محصولاتش جلوگیری می کند. بنابراین می توان با استفاده از تلفن های هوشمند این کد را اسکن کرده و از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کرد.
در هر صورت به طور کلی می توان با استفاده از روش های زیر ممبران اصلی دوپونت از تقلبی را تشخیص داد:


1- لیبل محصول با طراحی گرافیکی ایمن و QR کد


•    با استفاده از اپلیکیشن Dupont Home Water باید QR کد روی محصول را اسکن کنید. این نرم افزار از سال 2019 برای اندروید و IOS در دسترس می باشد.
•    برای هر فیلتر ممبران دوپونت تولید شده یک سریال منحصر به فرد ایجاد شده است.


2- هولوگرام اصلی درج شده بر روی لیبل محصول

 

بر روی لیبل فیلترهای اصلی دوپونت یک هولوگرام درج شده است که، در محصولات غیر اصل دیده نمی شود.


3- لوله سفید رنگ انتهای فیلتر ممبران

 

این مورد نیز می تواند راهی برای تشخیص اصل بودن فیلتر ممبران دوپونت باشد. فیلترهای ممبران خانگی دوپونت در یک سمت لوله سفید رنگ دارند و در انتهای دیگر دارای دو عدد واشر مشکی رنگ می باشند.

 

ممبران دوپونت اصل را از کجا بخرم؟

 

برای خرید ممبران دوپونت اصل تنها به فروشگاه ها یا وب سایت های معتبر مراجعه کنید تا از اصالت محصول مطمئن باشید. آبین به عنوان اولین بازار آنلاین تجهیزات آبی در ایران با همکاری معتبر ترین واردکنندگان در کشور، کلیه فیلترهای ممبران آمریکایی دوپونت اصل را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. اگر قصد خرید ممبران های دوپونت اصل را دارید، می توانید برای دریافت مشاوره رایگان جهت انتخاب محصول مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
زهرا منتظری
نویسنده یا مترجم: زهرا منتظری
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر