بهترین و بدترین تامین کنندگان فیلتر ممبران در ایران

بهترین و بدترین تامین کنندگان فیلتر ممبران در ایران

فیلتر ممبران مهم ترین عنصر و مرحله فیلتراسیون در دستگاه های تصفیه آب است. این فیلتر با ساختار و دقت بسیار بالایی که دارد باعث تصفیه آب با خلوص بالا می شود که لازمه و ضرورت بسیاری از کاربردها و کسب و کارهاست. اغلب فیلترهای ممبران اسمز معکوس از برندهای برتر تولید کننده مانند ممبران فیلمتک از کشورهای دیگر توسط شرکت های مختلف به ایران وارد می شوند.
با توجه به اهمیت و حساسیت عملکرد فیلتر ممبران در کیفیت و بازدهی سیستم تصفیه آب و هم چنین کیفیت آب تصفیه شده، اهمیت دارد که این فیلتر را از شرکت های معتبر وارد کننده یا تامین کنندگان اصلی این محصول تهیه کنیم. زیرا متاسفانه با توجه به پرکاربرد بودن ممبران های برند فیلمتک افراد سود جو اقدام به تولید نمونه های تقلبی مدل های مختلف این ممبران ها کرده اند. 
آبین به عنوان اولین بازار تخصصی آنلاین تجهیزات آبی همواره در تلاش بوده است تا با معتبر ترین تولید کنندگان و تامین کنندگان محصولات همکاری کند، تا هم بتواند محصول اورجینال و اصل را به مشتریان خود تحویل دهد و هم از قیمت مناسب این محصولات با حذف واسطه ها اطمینان داشته باشد.
به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تجربه خرید ممبران های فیلمتک تقلبی از یکی از شرکت های به ظاهر معتبر وارد کننده در مجموعه آبین را ارائه کنیم، تا در این مسئله برای بقیه افراد و شرکت ها شفاف سازی شود. 


وعده های بی پایه و اساس تامین کنندگان فیلتر ممبران فیلمتک تقلبی


طبق روال مجموعه آبین برای وارد کردن فیلترهای ممبران و یا خرید این محصولات از وارد کنندگان اصلی، همیشه محصولات حساس و مهمی مانند فیلتر ممبران توسط کارشناسان خرید برای بررسی اصالت کالا بررسی می شود.
علاوه بر این برای خرید فیلتر ممبران فیلمتک تنها به وارد کنندگان معتبر و شناخته شده در کشور مراجعه می شود تا از اصالت محصول اطمینان داشته باشیم. اما متاسفانه تجربه تلخ و اشتباهی اخیرا برای بخش خرید فیلترهای ممبران فیلمتک اتفاق افتاده است. یکی از شرکت های فعال در این حوزه ادعا کرده است فیلترهای ممبران فیلمتک اصل را با مدارک و مستندات که اثبات کننده اصالت محصول است به ایران وارد کرده است. حتی این فیلترهای ممبران را با ضمانت یک ساله اصالت کالا در بازار به فروش می رساند. 
در بازخوردی که معمولا مجموعه آبین از مشتریان قدیمی و ثابت خود دریافت کرده است، تعدادی از فیلترهای ممبران فیلمتک که تامین کننده آنها یکی از شرکت های وارد کننده ایرانی بوده است، علیرغم همه مدارک و ضمانت ها برای اصالت محصول از نوع high copy بوده و عملکرد ضعیفی از خود پس از نصب در دستگاه نشان داده است.
حتی بعد از مطرح شدن این مسئله از طرف آبین با شرکت مذکور، باز هم هیچ تعهدی را در قبال این محصولات نپذیرفته اند.
از آن جایی که هدف مجموعه آبین ارائه محصولات اصل و اورجینال و با کیفیت است، این مقاله را با هدف شفاف سازی در این مسئله برای دیگر همکاران و مشتریان فعال در حوزه تصفیه آب منتشر می کنیم، که اگر قصد خرید فیلتر ممبران از وارد کنندگان را دارند، حتما مراقب این گونه وعده های بی پایه و اساس باشند.

وعده های بی پایه و اساس تامین کنندگان فیلتر ممبران فیلمتک تقلبی


راه حل آبین برای حل مشکل عرضه ممبران های تقلبی فیلمتک


همان طور که گفته شد، برای خرید محصولات استراتژیک و مهمی مانند فیلتر ممبران فیلمتک، همواره کارشناسان آبین از طریق قراردادهای معتبر و با بررسی مدارک و مستندات مشخصی این کار را انجام می دهند. اما در این یک مورد خاص حتی با وجود مستندات و مدارک شرکت وارد کننده هیچ تعهدی در قبال ارائه محصول تقلبی و غیر اصل را بر عهده نمی گیرد.
به همین دلیل برای اطمینان دادن به مشتریان چندین و چند ساله آبین که با ارائه فیدبک از محصولات خریداری شده ما را در ارائه خدمات و محصولات بهتر همواره یاری کرده اند، تصمیم آبین برای تامین ممبران های فیلمتک وارد کردن مستقیم این ممبران ها توسط شرکت های بازرگانی معتبر با تضمین باز پس گیری محصول غیر اصل می باشد.
یک توصیه مهم نیز برای خریداران فیلترهای ممبران این است که، قیمت کم فیلتر ممبران فیلمتک را ملاک اصلی برای خرید فیلتر ممبران نکنند و همواره کیفیت و اصالت محصول را در نظر داشته باشند. زیرا فیلترهای ممبران فیلمتک از قطعات پر هزینه دستگاه تصفیه آب هستند و اگر قرار باشد به دلیل استفاده از ممبران های غیر اصل مجبور به تعویض زود هنگام آن شوید، هزینه به مراتب بیش تری را در مقایسه با خرید ممبران اصل با قیمت کمی بیش تر متحمل می شوید.


 

در مقالات بعدی آبین در رابطه با مسائل و مشکلاتی که برای تامین محصولات اصل بر سر راه تامین کنندگان، فروشندگان و وب سایت های تصفیه آب قرار دارد و هم چنین بهترین شرکت های تامین کننده فیلتر ممبران فیلمتک مطالبی را ارائه خواهیم کرد. 
در انتها از مشتریان ثابت و همیشگی آبین که با ارائه فیدبک از عملکرد محصولات خریداری شده، باعث شدند مشکل تقلبی بودن این فیلترها زودتر مشخص شود و افراد بیش تری دچار ضرر و زیان خرید این فیلترها نشوند، کمال تشکر را داریم. 
اگر شما نیز در خرید محصولات تصفیه آب به خصوص فیلترهای ممبران فیلمتک تجربه مشابهی دارید، لطفا با ارائه مدرک برای اثبات آن با ما در میان بگذارید تا در مقالات آینده برای شفاف سازی بیش تر در این زمینه در اختیار مخاطبان دیگر قرار گیرد.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
زهرا منتظری
نویسنده یا مترجم: زهرا منتظری
نظرات (1)
لیلا
لیلا
خیلی خوبه که چشممون رو باز کردین که دیگه فیلتر‌های ممبران تقلبی رو نخریم و در این زمینه دقت بیشتری رو به خرج بدیم.
ارسال نظر