بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی (SSV)

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی (SSV)

امروزه سطح کیفی پایین آب و مشکلاتی که نوشیدن آب با میزان بالای آلاینده می تواند به دنبال داشته باشد استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی را به یک ضرورت تبدیل کرده است. دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای تنوع بالایی بر اساس پارامترهای مختلف هستند، این موضوع باعث شده تا توجه به برند و مشخصات دستگاه برای خرید اهمیت زیادی داشته باشد. 

یکی از مهم ترین نکاتی را که در این زمینه باید به آن توجه کنید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با برند معتبر می باشد. یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای دستگاه های تصفیه آب خانگی، اس اس وی است. دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی با رعایت اصول و پارامترهای لازم طراحی و تولید شده اند و در ساختار آنها از قطعات با سطح کیفی بسیار مطلوبی استفاده شده است. 

دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی دارای انواع مختلفی بر اساس نوع و تعداد فیلترهای تعبیه شده در ساختار هستند، این موضوع باعث شده تا بررسی نوع و مدل دستگاه قبل از خرید اهمیت زیادی داشته باشد. 

یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی، استفاده از کیت تشخیص زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب است. این موضوع باعث می شود از بروز مشکل در ساختار دستگاه و فیلترهای ممبران جلوگیری شود.


قیمت دستگاه تصفیه آب اس اس وی  (SSV)


کمپانی اس اس وی (SSV) یکی از مطرح ترین سازنده های دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر دنیاست که محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین تجهیزات تولید می کند. تمام مدل های دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی، با سطح کیفی بسیار مطلوبی ارائه شده اند و تفاوت در تعداد و نوع فیلترهای تعبیه شده در ساختار آنها می باشد. 

قیمت دستگاه تصفیه آب SSV به تعداد و نوع فیلترها و قطعات در ساختار آنها بستگی دارد. یکی از مهم ترین نکاتی را که در صورت تمایل برای خرید دستگاه های تصفیه آب اس اس وی باید به آن توجه کنید، خرید دستگاه از فروشگاه معتبر می باشد. این موضوع می تواند به شما اطمینان دهد که دستگاه خریداری شده سطح کیفی بالایی دارد و در ساختار آن از قطعات و فیلترهایی اصل استفاده شده است. 


پر فروش ترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی SSV


دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی، با داشتن بهترین عملکرد در زمینه فیلتراسیون آب، از بهترین برندهای سیستم های تصفیه آب خانگی محسوب می شوند. موارد زیر از بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی (SSV) هستند:


دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل MaxSpring X920


این دستگاه با بالاترین سطح کیفی طراحی و تولید شده و دارای بهترین عملکرد برای از بین بردن آلاینده های آب می باشد. در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی، از فیلترهای ممبران RO استفاده می شود و با توجه به این موضوع توانایی فیلتراسیون آب را با دقت بالایی دارند. 

فیلتراسیون در این دستگاه طی 9 مرحله و توسط فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، محافظ ممبران، فیلتر ممبران، پست کربن، مینرال، فیلتر قلیایی و فیلتر نانوسیلور انجام می شود. این دستگاه تصفیه آب اس اس وی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن استفاده از فیلتر محافظ ممبران جهت افزایش طول عمر ممبران و بهره گیری از فیلتر نانوسیلور به منظور حذف عوامل میکروبی از آب است. دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل MaxSpring X920 قادر به حذف 99% از املاح و آلاینده های مضر آب و تولید 200 لیتر (50 گالن) آب تصفیه شده در شبانه روز می باشد


دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل MaxSpring X710


دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی (SSV) مدل MaxSpring X710 دارای بهترین عملکرد برای تصفیه آب می باشد و دقت بالایی برای از بین بردن آلاینده های آب دارد. این دستگاه دارای 7 مرحله فیلتراسیون به روش اسمز معکوس است و توسط فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، محافظ ممبران، ممبران، پست کربن و فیلتر مینرال آب سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. 

یکی از مزیت های دستگاه تصفیه آب اس اس وی MaxSpring X710 استفاده از فیلتر محافظ ممبران است که سبب بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید فیلتر ممبران خواهد شد. این مدل دستگاه تصفیه آب اس اس وی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و قادر به حذف 99 درصد از آلاینده های آب می باشد. 


دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل مدل UltraPro X830


این دستگاه یکی از بهترین و پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی (SSV) می باشد که بر اساس تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید شده است. دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل UltraPro X830 توسط روش اسمز معکوس و طی 8 مرحله فیلتراسیون، آبی سالم و عاری از هر گونه آلودگی را تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. 

ویژگی های مهمی که دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل UltraPro X830 را از دیگر محصولات متمایز می کند، بهره گیری از فیلتر قلیایی و فیلتر نانوسیلور در مراحل هفتم و هشتم فیلتراسیون است. استفاده از این فیلترها در ساختار دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل UltraPro X830 باعث افزایش سطح کیفی آب تا حد زیادی می شود. 

دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل UltraPro X830 دارای بدنه فلزی مقاوم می باشد و اندازه آن برای قرارگیری در زیر سینک کاملا مناسب است. مزیت دیگر این دستگاه تصفیه آب خانگی بهره گیری از مخزن آنتی باکتریال است که از رشد عوامل میکروبی در مخزن و آب تصفیه شده جلوگیری می کند.


«سایت آبین ارائه دهنده محصولات تصفیه آب خانگی با بالاترین سطح کیفی می باشد و امکان دریافت مشاوره رایگان را اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره در زمینه خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی با مراجعه به وب سایت www.abin.ir با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر