با کیفیت ترین فیلترهای تصفیه آب خانگی توس

با کیفیت ترین فیلترهای تصفیه آب خانگی توس


امروزه آلودگی بالای آب شرب شهری توسط مواد شیمیایی مضر نظیر نیترات و نیتریت، کلر، رسوبات و املاح مضر، موجب نگرانی بسیاری از مردم در مورد سلامت آب آشامیدنی شده است. بسیاری از افراد در سراسر دنیا برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز خود از دستگاه تصفیه آب خانگی بهره می برند و استفاده از این دستگاه به صورت صعودی رو به افزایش است. جهت حفظ کیفیت آب تصفیه شده در دستگاه لازم است که فیلترهای تصفیه آب در زمان مناسب تعویض شوند. اگر قصد تعویض فیلتر تصفیه آب دستگاه خود را دارید، توصیه می شود از برندهای مرغوب و معتبر خرید کنید. برند توس یکی از بهترین تولید کنندگان فیلترهای تصفیه آب خانگی در ایران است و در این مقاله قصد داریم که با فیلترهای تصفیه آب توس و ویژگی های آن ها آشنا شویم.


خرید فیلترهای تصفیه آب توس

 

فرایند فیلتراسیون در دستگاه های تصفیه آب خانگی توسط فیلترهای آن انجام می شود. فیلترهای تصفیه آب می توانند کلیه ناخالصی ها، آلاینده های شیمیایی و مواد مضر آب را حذف کرده و آبی کاملاً سالم و گوارا تولید کنند. پس از جذب ذرات آلودگی از آب، بازده و عملکرد این فیلترها کاهش یافته و باید با فیلترهای جدید تعویض شوند. برند توس یکی از بهترین برندهای تولید کننده فیلترهای تصفیه آب در ایران است و سابقه درخشانی در تولید محصولات تصفیه آب خانگی دارد. فیلترهای تصفیه آب توس از مواد اولیه درجه یک و اورگانیک تولید می شوند و در دستگاه تصفیه آب بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان می دهند. در ادامه به بررسی فیلتر پست کربن توس و ست شش تایی فیلترهای توس می پردازیم.

 

فیلتر پست کربن توس

 

فیلتر پست کربن محصول با کیفیتی از کمپانی معتبر توس است و از دانه های کربن اکتیو مرغوب تهیه شده است. در اکثر دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس از مخزن جهت ذخیره آب در دستگاه استفاده می گردد. آب تصفیه شده عمدتا مدت زمان زیادی در مخزن باقی می ماند و معمولاً این مساله طعم و مزه آب را دچار تغییر خواهد کرد. فیلتر پست کربن توس حاوی ذرات کربن اکتیو است و توسط جذب سطحی بالای کربن می تواند طعم و مزه ناخوشایند آب ذخیره شده در مخزن را کاملاً حذف کرده و آبی شیرین و گوارا را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

فیلتر پست کربن توس معمولاً پس از مخزن و در مرحله پنجم در دستگاه تصفیه آب خانگی قرار می گیرد و به این ترتیب طعم و مزه آب ذخیره شده در مخزن پس از عبور از این فیلتر بهبود خواهد یافت. فیلتر پست کربن پایه گیاهی دارد و بر اساس استانداردهای ملی تولید شده است. این فیلتر می تواند رنگ، طعم و مزه ناخوشایند آب و کلیه مواد آلی، کلر و دیگر مواد شیمیایی را از آب حذف کند. از فیلتر پست کربن توس می توان در انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی که مجهز به مخزن ذخیره آب هستند، استفاده نمود. قدرت فیلتراسیون آب در این فیلتر، 50 گالن در شبانه روز است و می تواند آب با فشار بسیار بالا و حداکثر تا فشار 100 PSI را تحمل کند. فیلتر پست کربن توس کیفیت عالی دارد و عمر مفید آن در دستگاه تصفیه آب خانگی حدود 12 ماه است.

 

ست شش تایی فیلترهای تصفیه آب توس

 

این ست دارای شش فیلتر معمول در دستگاه های تصفیه آب خانگی شامل فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و فیلتر مینرال می باشد. هر فیلتر تصفیه آب خانگی دارای طول عمر و زمان تعویض خاص خود است و پس از آن باید تعویض شود، زیرا تعویض دیر هنگام این فیلترها می تواند سبب اشباع شدن فیلتر و رشد عوامل میکروبی در آب شود.

ست شش تایی فیلترهای تصفیه آب توس کیفیت عالی دارد و از مواد کاملاً اورگانیک و بر اساس استانداردهای ملی آب آشامیدنی تولید شده است. فیلترهای تصفیه آب موجود در این ست پرکاربردترین فیلترها در دستگاه تصفیه آب خانگی هستند و خرید ست شش تایی فیلترهای تصفیه آب توس، در مقایسه با خرید فیلترهای تصفیه آب به صورت جداگانه صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

 

فیلتر ممبران توس 

 

بیشتر دستگاه های تصفیه آب خانگی از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند. اسمز معکوس دقیق ترین و بهترین روش برای تصفیه آب است. در این روش فیلتر ممبران، مهم ترین فیلتر می باشد و آب برای تصفیه باید با فشار از غشاهای نیمه تراوا آن عبور کند. کیفیت فیلتر ممبران برای تصفیه آب بسیار مهم است. فیلتر ممبران توس یکی از با کیفیت ترین فیلترهای موجود در بازار می باشد. این فیلتر از چند لایه غشا نیمه تراوا ساخته شده است و دقت بسیار بالایی در حدود 0.0001 میکرون دارد. غشاهای فیلتر ممبران توس ساخت کشور ژاپن می باشد. 


فیلتر ممبران توس قادر به حذف آلاینده و فلزات سنگین موجود در آب می باشد و به این صورت TDS (مواد جامد محلول در آب) را تا حدود 30 ppm کاهش می دهد. TDS آب آشامیدنی باید کمتر از 100 ppm باشد، در حالی که TDS آب شهری بیشتر از این مقدار است. فیلتر ممبران به طور متوسط باید هر دو سال یک بار تعویض شود، البته عواملی مثل کیفیت آب ورودی، میزان آب تصفیه شده، کیفیت فیلترهای پیش تصفیه و تعویض به موقع آن ها در طول عمر فیلتر ممبران موثر هستند. 
 

بازار آنلاین تصفیه آب آبین بزرگ ترین عرضه کننده فیلترهای تصفیه آب خانگی با برندهای معتبر به سراسر ایران است. مجموعه آبین برای رفاه بیشتر مشتریان امکان دریافت مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش ویژه ای را فراهم آورده است. اگر قصد انتخاب و خرید فیلترهای تصفیه آب خانگی را دارید، جهت مشورت با کارشناسان تصفیه آب مجرب ما با راه های ارتباطی مجموعه تماس برقرار کنید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر