انواع فیلتر ممبران سی سی کا

انواع فیلتر ممبران سی سی کا

 

فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب خانگی قادر به حذف ناخالصی ها و آلاینده های مضر در آب می باشد و فرایند اصلی تصفیه آب در این فیلتر صورت می گیرد. عمر مفید فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب خانگی به طور میانگین 2 سال می باشد و پس از آن باید تعویض گردد. اگر از مصرف کنندگان دستگاه تصفیه آب هستید، باید در انتخاب فیلتر ممبران مناسب برای دستگاه خود توجه کافی داشته باشید، زیرا کیفیت آب آشامیدنی شما تا حد بالایی به کیفیت این فیلتر بستگی دارد. یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین برندهای سازنده فیلترهای تصفیه آب، برند سی سی کا (CCK) است. سی سی کا سابقه طولانی در تولید محصولات تصفیه آب دارد. در این مقاله قصد داریم با عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب و دو مدل از فیلترهای ممبران خانگی سی سی کا (CCK) آشنا شویم.

 

فیلتر ممبران تصفیه آب سی سی کا (CCK)

 

اغلب دستگاه های تصفیه آب خانگی به وسیله فیلتر ممبران اسمز معکوس آب آشامیدنی را تصفیه می کنند. برای آگاهی بیشتر نسبت به فرآیند تصفیه آب اسمز معکوس در دستگاه تصفیه آب خانگی لازم است که ابتدا با فرایند اسمز آشنا شوید. 

فرآیند اسمز در بسیاری از فرآیندهای طبیعی در محیط زیست و از جمله در سلول های بدن ما اتفاق می افتد. در این فرایند مولکول ها به صورت طبیعی تمایل دارند، که از محیط های رقیق به سمت محیط های غلیظ انتقال یابند. در فرآیند اسمز میان دو محیط رقیق و غلیظ نوعی غشای نیمه تراوا وجود دارد. جهت خالص سازی آب در دستگاه های تصفیه آب خانگی نیز باید همین فرآیند، اما در جهت معکوس صورت بگیرد، بنابراین برای انجام آن به مصرف انرژی در دستگاه تصفیه آب نیازمند هستیم، این انرژی توسط پمپ تصفیه آب تامین می گردد. تمامی دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس برای تصفیه و فیلتراسیون آب از فیلتر ممبران تصفیه آب استفاده می کنند. این فیلتر در واقع شامل تعدادی لایه غشایی نیمه تراوا است، که به دور استوانه ای پیچیده شده اند.

یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده دستگاه ها و فیلترهای تصفیه آب در سراسر دنیا برند سی سی کا است، که محصولات خود را بر اساس تکنولوژی روز دنیا و با پیشرفته ترین تجهیزات صنعتی تولید می کند. فیلترهای ممبران تصفیه آب سی سی کا از بهترین فیلترهای ممبران در بازار محسوب می شوند و بر اساس روش اسمز معکوس (RO) آب را تصفیه می کنند. 


فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل RO101

 

فیلتر ممبران سی سی کا مدل RO101 یکی از بهترین فیلترهای ممبران خانگی در بازار ایران می باشد، که با بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا طراحی و تولید شده است. این فیلتر معمولا در مرحله چهارم در دستگاه تصفیه آب خانگی قرار می گیرد و توانایی تولید روزانه 50 گالن یا 200 لیتر آب تصفیه شده در دستگاه را دارد. قطر روزنه ها در فیلتر ممبران سی سی کا 0.0001 میکرون می باشد و ممبران اجازه عبور ذرات بزرگ تر از این اندازه رااز روزنه های خود نمی دهد. به این ترتیب کلیه ناخالصی ها و مواد شیمیایی مضر از آب حذف شده و آبی کاملاً شفاف و گوارا در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. این فیلتر سطح کیفی بسیار بالایی دارد و می تواند نمک و املاح مضر، فلزات سنگین و مواد خطرناکی مانند نیترات و نیتریت را از آب حذف کند. عمر مفید فیلتر ممبران سی سی کا مدل RO101  به طور متوسط 36 ماه است و در مقایسه با نمونه های مشابه خود از طول عمر بسیار بیشتری برخوردار می باشد.

 

فیلتر ممبران سی سی کا 75 گالن Gold

 

فیلتر ممبران سی سی کا 75 گالن Gold از غشای نیمه تراوای 13 لایه حلزونی یا مارپیچ تشکیل شده است، که با دقت بسیار بالا در حدود 0.0001 میکرون می تواند کلیه آلاینده های مضر و مواد شیمیایی موجود در آب را حذف و فیلتر کند. این فیلتر کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و با بهره گیری ازمواد اولیه درجه یک و بهداشتی، توسط برند مشهور سی سی کا تولید شده است. ممبران سی سی کا به رنگ طلایی است و دارای ظرفیت تولید 75 گالن یا 300 لیتر آب تصفیه شده در روز می باشد. میانگین عمر مفید این فیلتر ممبران حدود 12 ماه است و پس از آن باید با فیلتر ممبران جدید تعویض گردد. فیلتر ممبران سی سی کا 75 گالن Gold از فناوری اسمز معکوس برای تصفیه و خالص سازی آب و حذف کلیه املاح مضر آب، فلزات سنگین و نیز آلاینده های سمی مثل نیتریت و نیترات موجود در آب استفاده می کند.

 

خرید و قیمت فیلتر ممبران سی سی کا (CCK)

 

فیلتر ممبران مهم ترین و گران ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد و کیفیت آن بسیار مهم است. قیمت فیلتر ممبران به عوامل مختلفی مثل تعداد لایه های فیلتر و ظرفیت آن بستگی دارد. بنابراین نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. بسیاری از انواع فیلترهای تصفیه آب ممبران در بازار نمونه های تقلبی و غیر اصل هستند و از مواد اولیه بی کیفیت تهیه شده اند. انتخاب فیلتر ممبران با کیفیت در بهره مندی از آب آشامیدنی سالم اهمیت بسزایی دارد و باید در انتخاب این محصول توجه کافی شود. توصیه ما به شما خریداری فیلتر ممبران اصل و اورجینال از فروشگاه های معتبر تصفیه آب است. 

شرکت تصفیه آب آبین با سال ها تجربه در صنعت تصفیه آب در بازار ایران و ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش منحصر به فرد توجه بسیاری از مشتریان و علاقه مندان را به سمت خود جلب نموده است. اگر قصد خرید فیلتر ممبران خانگی را دارید برای سهولت در امر خرید و انتخاب محصولی متناسب با نیاز خود، با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر