انواع برندهای معتبر مخزن FRP

انواع برندهای معتبر مخزن FRP

مخزن FRP در صنعت تصفیه آب به عنوان بستری برای نگهداری و عبور مواد شیمیایی و مایعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار مخزن FRP به صورتی است که از دو جداره درونی و بیرونی تشکیل می شود، این موضوع در افزایش مقاومت مخزن به میزان قابل توجهی تاثیر گذار است. در کنار این مخزن های FRP دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی مختلف و البته عوامل خورنده مثل اسیدها و بازها می باشند. 

داشتن تمام این ویژگی ها باعث شده تا مخزن FRP به عنوان یکی از پر کاربرد ترین روش های نگهداری مواد شیمیایی در صنعت تصفیه آب شناخته شود. این مخزن ها برای ساخت فیلترهای شنی، فیلترهای کربنی و دستگاه های سختی گیر مورد استفاده قرار می گیرند. 

مخزن های FRP دارای تنوع بالایی بر اساس برند هستند، این موضوع می تواند در سطح کیفی مخزن تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. به همین دلیل توجه به برند مخزن قبل از خرید توصیه می شود. برخی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای مخزن FRP را در ادامه مطلب مورد بررسی قرار می دهیم. این موضوع می تواند در زمینه انتخاب مخزن FRP مناسب با سیستم مورد نظر شما کمک کننده باشد. 

 

مواردی را که برای نصب و تعویض مخزن تصفیه آب باید در نظر داشته باشید می توانید در مقاله "مهم ترین موارد در نصب و تعویض مخزن تصفیه آب" مطالعه کنید. 

 


مخزن FRP هیدروتک (HIDROTEK)

مخزن FRP هیدروتک


مخزن FRP هیدروتک دارای ساختار مستحکم و سبک است که باعث شده علاوه بر داشتن مقاومت در برابر شرایط محیطی، به راحتی جابه جا شود. این مخزن به صورتی تولید شده که برای نصب و نگهداری نیاز به پرداخت هزینه زیادی نمی باشد. 

مخزن های FRP هیدروتک (HIDROTEK) به صورتی تولید شده اند که هیچ گونه مشکل اشتعالی را برای شما به دنبال نخواهند داشت. این مخزن ها با تنوع بسیار بالایی بر اساس مشخصات و مدل های مختلف ارائه شده اند، در صورت تمایل برای خرید حتما ویژگی های محصول را مورد بررسی قرار دهید. مخزن های FRP هیدروتک با داشتن ویژگی هایی مثل مقاومت بالا در برابر خوردگی دارای طول عمر بسیار مطلوبی هستند.

 
مخزن FRP مارتین (Martin)

مخزن FRP مارتین


مخزن FRP مارتین دارای ویژگی هایی است که باعث می شود یکی از بهترین برندها در بازار تصفیه آب ایران محسوب شود. این مخزن ها با ساختاری طبق استانداردهای NSF آمریکا و CE اروپا تولید شده اند. داشتن بیشترین مقاومت در برابر تنش های حرارتی و تغییرات دمایی یکی دیگر از ویژگی های مخزن های FRP مارتین می باشد. 

نحوه طراحی و ساخت مخزن FRP مارتین به صورتی است که وزن بسیار کمی دارد، بر همین اساس این مخزن را می توانید به راحتی جا به جا کنید. برای این که بتوانید مخزن های FRP مارتین را برای فیلتراسیون آب آشامیدنی به کار ببرید با جنس بدنه کاملا استاندارد تولید شده اند و هیچ نوع آلاینده ای را به آب وارد نمی کنند. 

برای شستشوی مخزن تصفیه آب باید نکات بسیاری را در نظر داشته باشید که در مقاله "مهم ترین نکات برای شستشوی مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی" عنوان می شود.

 


مخزن FRP پنتیر (Pentair)


این مخزن ها دارای استاندارد بین المللی در زمینه تایید سطح کیفی هستند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که بعد از راه اندازی سیستم های تصفیه آب صنعتی بروز می کند، نشتی سیال می باشد. این موضوع باعث شده تا استفاده از تجهیزاتی با آب بندی مناسب اهمیت زیادی داشته باشد. مخزن های FRP پنتیر با آب بندی مناسب تری نسبت به مخزن های فلزی تولید شده اند که به شما اطمینان می دهد بعد از نصب مشکلی در سیستم بروز نمی کند. 

ساختار مخزن FRP پنتیر (Pentiar) به صورتی طراحی شده که وزن بسیار کمی دارد، با این حال دارای تحمل بار بالایی می باشد. داشتن این ویژگی باعث می شود بتوانید مخزن FRP را به راحتی جا به جا کنید. 

سایر مزیت های مخزن های FRP پنتیر شامل طول عمر بالا، مقاومت در برابر سایش و خوردگی، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی مختلف و ... می شوند. 


مخزن FRP کنیچر (Canatre)


در پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب صنعتی از مخزن های FRP کنیچر به عنوان بستری برای برخی مواد شیمیایی مثل سیلیس، کربن فعال، رزین های تبادل یونی و ... استفاده می شود. ساختار این مخزن ها به صورتی طراحی شده که استحکام بالایی دارد و دارای قابلیت تحمل فشار بالای آب در سیستم می باشد. 

از آن جایی که ساختار مخزن های FRP کنیچر به صورت اتوماتیک ساخته شده دارای طراحی کاملا یکپارچه و با آب بندی بسیار مناسب می باشد. این موضوع باعث شده تا این مخزن ها طول عمر بسیار مطلوبی بعد از تعبیه در سیستم های مختلف داشته باشند. 


مخزن FRP ویو سایبر (Wave Cyber)


ساختار مخزن FRP ویو سایبر به صورتی است که بالاترین مقاومت را در برابر حرارت و فشار بالای سیال دارد. در کنار این مخزن های ویو سایبر دارای مقاومت بالایی هم در برابر مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی می باشند. موارد استفاده از مخزن FRP شامل صنعت تصفیه آب، نفت و پتروشیمی، کارخانه ها، صنایع غذایی و ... می شود. 

نگهداری و تعمیر مخزن FRP ویو سایبر به راحتی و بدون نیاز به جوشکاری انجام می شود. این موضوع در کمتر شدن هزینه های عملیاتی هم تا حد زیادی تاثیر گذار می باشد. 

همان طور که مشاهده کردید مخزن های FRP دارای ویژگی های متفاوتی با توجه به برند هستند و با توجه به این بررسی برند و ویژگی های مخزن قبل از خرید تا حد زیادی حائز اهمیت می باشد. یکی از بهترین راهکارها برای خرید مخزن FRP، دریافت مشاوره از افراد متخصص و کارشناسان است. کارشناسان می توانند بهترین مخزن FRP را با توجه به کاربرد مورد نظر معرفی کنند. 


«وب سایت آبین فرصت دریافت مشاوره رایگان را در کنار ارائه محصولات تصفیه آب با سطح کیفی بالا در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره در زمینه خرید محصول از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
کاغذی
کاغذی
سلام . چقدر خوبه که شما حتی تو مرحله خرید هم کنار ما هستید و بهترین و یا کیفیت ترین برندها رو معرفی میکنید تا بتونیم راحت انتخاب رو انجام بدیم.
ارسال نظر