انواع برندهای فیلتر الیافی

انواع برندهای فیلتر الیافی

فیلترهای الیافی در سیستم های تصفیه آب مختلف برای از بین بردن آلاینده های فیزیکی مثل گل و لای، ذرات معلق، شن و ماسه و... مورد استفاده قرار می گیرند. این فیلترها از جنس پلی پروپیلن تولید می شوند و دارای دقت بالایی برای از بین بردن آلاینده ها هستند. از آن جایی که از بین بردن این نوع آلاینده ها در بسیاری از سیستم ها حائز اهمیت می باشد، فیلترهای الیافی در بسیاری از سیستم ها به کار می روند؛ برای مثل در اولین مرحله از فیلتراسیون دستگاه های تصفیه آب خانگی از فیلترهای الیافی استفاده می شود. 

حذف ذارت معلق از آب می تواند در افزایش سطح کیفی آن تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. از بین بردن این آلاینده ها باعث شفافیت آب می شود که این تغییر را می توانید به وضوح مشاهده کنید. فیلترهای الیافی با حذف آلاینده هایی مثل گل و لای و شن و ماسه می توانند در کارکرد بهتر تجهیزات الکتریکی و البته جلوگیری از گرفتگی سیستم های لوله کشی اثر گذار باشند. 

با توجه به مواردی که گفته شد می توان دریافت که فیلترهای الیافی کاربرد بالایی در صنایع مختلف دارند. این فیلترها با برندهای مختلفی در ایران ارائه می شوند که در ادامه به بررسی برخی از با کیفیت ترین آنها می پردازیم.


فیلترهای الیافی سی سی کا (CCK) 


فیلترهای الیافی سی سی کا از بهترین برندهای فیلترهای تصفیه آب در ایران محسوب می شوند. این فیلترها در کنار داشتن دقت بالا و توانایی مطلوب برای از بین بردن آلاینده های فیزیکی آب، دارای طول عمر بسیار مطلوبی هم هستند. فیلترهای الیافی سی سی کا (CCK) در ابعاد مختلفی تولید می شوند که کاربردهای متفاوتی هم با توجه به این موضوع دارند. در واقع اندازه و ساختار فیلترهای الیافی می تواند مشخص کننده کاربرد آن باشد. 

فیلترهای الیافی سی سی کا با توجه به نوع می توانند در دستگاه های تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. برای خرید فیلترهای الیافی با این برند، حتما مشخصات فنی محصول را مورد بررسی قرار داده و بر اساس کاربرد و اندازه هوزینگ خرید کنید. 

فیلترهای الیافی سی سی کا (CCK) دارای تاییدیه های بین المللی ISO9001، WQA، NSF و ISO2009 می باشند. طول عمر این فیلترها با توجه به سطح کیفی آب ورودی می تواند 3 تا 6 ماه باشد. 

فیلترهای الیافی سی سی کا


فیلترهای الیافی توس (TOOS)


یکی از بهترین برندهای ایرانی فیلترهای الیافی، توس می باشد. فیلترهای الیافی توس با تنوع گسترده ای تولید می شوند و دارای عملکرد مطلوبی در زمینه از بین بردن آلاینده های آب هستند. ساختار این فیلترها به صورت سه لایه تولید شده تا بتوانند ظرفیت بالایی از آلاینده ها را از بین ببرند. فیلترهای الیافی توس مقاومت شیمیایی بالایی دارند و قابل استفاده در شرایط محیطی مختلف می باشند. 

فیلترهای الیافی توس در انواع اسلیم و جامبو و البته با قطر متفاوت طراحی و ساخته می شوند. برای این که بتوانید فیلتر الیافی مناسب با سیستم مورد نظر را انتخاب کنید بررسی متن محصولات و توجه به مشخصات فنی برای خرید اهمیت زیادی دارد. داشتن طول عمر بالا، یکی دیگر از مهم ترین مزیت های فیلترهای الیافی توس می باشد. 

فیلترهای الیافی توس


فیلترهای الیافی آسپا (Aspa) 


فیلترهای الیافی آسپا (Aspa) مطابق با استانداردهای بین المللی NSF و FDA تولید می شوند و سطح کیفی بسیار مطلوبی دارند. برای ساخت این فیلترها از روش ملت بلون و پاشش مواد مذاب روی فیلتر استفاده می شود. فیلترهای الیافی آسپا بر اساس ساختار و نوع طراحی، در پیش تصفیه سیستم های مختلف به کار می روند. در پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی می توان از این فیلترها استفاده کرد. 

ساختار فیلترهای الیافی آسپا به صورتی است که برای استفاده در سیستم های مختلف به هوزینگ نیاز دارند. نوع هوزینگ و فیلتر الیافی به نوع سیستم مورد نظر شما تا حد زیادی بستگی دارد. 


فیلترهای الیافی آناهیت (Anahit)


فیلترهای الیافی آناهیت تنها برای فیلتراسیون آب در سیستم های تصفیه آب خانگی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. به کارگیری مواد اولیه با سطح کیفی بالا برای ساخت فیلترهای الیافی آناهیت باعث می شود تا عملکرد دقیقی برای از بین بردن آلاینده های آب داشته باشند. این فیلتر در اولین مرحله از دستگاه های تصفیه آب خانگی تعبیه می شود. 

هر چقدر سطح کیفی فیلتر الیافی بالاتر باشد، عملکرد بهتری در از بین بردن آلاینده ها دارد و دارای طول عمر بیشتری است. این موضوع باعث شده تا استفاده از فیلترهای الیافی با سطح کیفی بالا اهمیت زیادی داشته باشد. برند آناهیت، تولید کننده فیلترهای الیافی با بالاترین سطح کیفی می باشد. 


فیلترهای الیافی هیوندای (HYUNDAI)


یکی دیگر از برندهای وارداتی فیلترهای الیافی، هیوندای می باشد. فیلترهای الیافی هیوندای با بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و دقت بسیار بالایی برای از بین بردن آلاینده های فیزیکی دارند. این فیلترها از نوع خانگی هستند و با ساختار اختصاصی تولید می شوند. به این صورت که فیلترهای الیافی هیوندای را تنها می توانید در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی با این برند استفاده کنید. 

فیلترهای الیافی خانگی هیوندای، آلاینده های آب را با دقت 5 میکرون از بین می برند و به صورت متوسط می توانند در مدت زمان 3 تا 6 ماه مورد استفاده قرار بگیرند. 

برای خرید فیلترهای الیافی ویژگی های محصول را مورد بررسی قرار داده و فیلتر مناسب را برای کاربرد مورد نظر خود انتخاب کنید. تفاوت فیلترهای الیافی با برندهای مختلف، در نوع طراحی می باشد و معمولا کاربردهای متفاوتی دارند، بنابراین برای خرید باید این نکته را هم در نظر داشته باشید. برای مثال برندهای آناهیت و سی سی کا، سطح کیفی بسیار بالایی دارند، با این حال فیلترهای الیافی آناهیت فقط برای سیستم های تصفیه آب خانگی مناسب هستند و در صورتی که بخواهید از فیلتر برای کاربرد صنعتی استفاده کنید باید برند سی سی کا را مورد بررسی قرار دهید. 


«برای دریافت مشاوره در زمینه خرید فیلترهای تصفیه آب صنعتی، به وب سایت abin.ir مراجعه کرده و از امکان دریافت مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر