آیا تمام فیلترهای فیلمتک تقلبی هستند؟

آیا تمام فیلترهای فیلمتک تقلبی هستند؟

فیلتر ممبران فیلمتک طبق تکنولوژی های به روز جهانی تولید شده که دلیل داشتن دقت و سطح کیفی بالای این ممبران ها می باشد. با توجه به این ممبران های صنعتی فیلمتک کاربرد بالایی در صنعت تصفیه آب دارند و بسیاری از افراد استفاده از این ممبران را به سایر برندها ترجیح می دهند. یکی از مهم ترین عواملی که برای خرید ممبران صنعتی فیلمتک باید مورد توجه قرار بگیرد بررسی اصالت کالا می باشد. 

بازار تصفیه آب در ایران تا حد زیادی تحت تاثیر دشوار بودن واردات محصول قرار گرفته است. این موضوع باعث شده تا عده ای تصور کنند که وارد کردن ممبران های صنعتی غیر ممکن و تمام ممبران ها تقلبی هستند. با این حال بسیاری از شرکت های معتبر تصفیه آب، قادر به واردات ممبران های صنعتی فیلمتک می باشند. در این زمینه می توان به داشتن اصالت کالا در هنگام ارائه محصولات اشاره کرد. 

متاسفانه برخی از فروشگاه های تصفیه آب، برای کاهش قیمت تمام شده، ممبران های صنعتی فیلمتک را به صورت تقلبی ارائه می کنند. فیلتر فیلمتک تقلبی به هیچ عنوان سطح کیفی مطلوبی ندارد و نمی تواند عملکرد مشابهی با ممبران فیلمتک اصل داشته باشد. با توجه به این بررسی اصالت کالا در هنگام خرید اهمیت زیادی دارد و حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. 

در ادامه این مطلب به بررسی نکات و پارامترهایی می پردازیم که برای تشخیص اصالت ممبران صنعتی فیلمتک کمک کننده می باشد. 


چطور می توان اصالت فیلتر ممبران فیلمتک را بررسی کرد؟

چطور می توان اصالت فیلتر ممبران را بررسی کرد؟


برای بررسی اصالت ممبران صنعتی فیلمتک و تشخیص فیلتر فیلمتک تقلبی باید نکات و پارامترهای زیر را در نظر داشته باشید:


1- بررسی اصالت ممبران صنعتی فیلمتک و تشخیص فیلتر فیلمتک تقلبی کار تقریبا دشواری است، این موضوع باعث شده تا به عنوان اولین نکته، خرید ممبران از فروشگاه های معتبر عنوان شود. همان طور که گفته شد فروشگاه های معتبر می توانند ممبران فیلمتک را با اصالت کالا ارائه کنند. 

توجه به خرید ممبران فیلمتک اصل از فروشگاه های معتبر به شما اطمینان می دهد که محصول خریداری شده سطح کیفی بالایی دارد و می تواند عملکرد مطلوبی برای از بین بردن آلاینده های آب داشته باشد. در کنار این فروشگاه های تصفیه آب معتبر، فرصت دریافت مشاوره را هم در اختیار شما قرار می دهد. دریافت مشاوره می تواند به شما در زمینه خرید ممبران فیلمتک متناسب با نیاز سیستم تان کمک کند. 

2- بسته بندی و شکل ظاهری فیلتر فیلمتک تقلبی تفاوت هایی با ممبران های فیلمتک اصل دارد. با توجه به این موضوع می توانید شکل ظاهری را در وب سایت های معتبر مورد بررسی قرار داده و با محصولی که ارائه شده است مقایسه کنید. 

یکی از مهم ترین تفاوت های این ممبران ها داشتن بسته بندی متفاوت می باشد. فیلتر فیلمتک تقلبی معمولا با بسته بندی بی کیفیت ارائه می شوند، بعد از بررسی ممبران و در صورت مشاهده این مورد باید در نظر داشته باشید که امکان تقلبی بودن ممبران وجود دارد. 

3- معمولا مشخصات فنی فیلتر فیلمتک تقلبی با اطلاعاتی که کمپانی تولید کننده عنوان می کند تفاوت زیادی دارد. به همین دلیل در صورتی که اطلاعات محصول ارائه شده با ممبران فیلمتک اصل تفاوت دارد، ممکن است این ممبران تقلبی باشد. بهتر است فیلتر ممبران را از فروشگاهی خریداری کنید که اطلاعات را به صورت دقیق در اختیار شما قرار می دهد. 

4- تاریخ انقضای ممبران های فیلمتک محدود است و بعد از تولید در بسته بندی آنها از مواد نگهدارنده استفاده می شود. بعد از باز کردن فیلمتک اصل می توانید بوی ماده نگهدارنده را استشمام کنید. در غیر این صورت احتمالا محصول خریداری شده تقلبی می باشد. 

5- یکی دیگر از نکاتی که برای بررسی اصالت ممبران فیلمتک و تشخیص فیلتر فیلمتک تقلبی می توان انجام داد، توجه به پلمپ بودن ممبران می باشد. ممبران های صنعتی فیلمتک اصل پلمپ شده ارائه می شوند، بهتر است ممبرانی را که بسته بندی مناسبی ندارد خریداری نکنید. 

در مقاله "ممبران های فیلمتک قاچاق" به بررسی اطلاعاتی در این زمینه پرداخته ایم، این اطلاعات می توانند در زمینه بررسی اصالت کالا تا حد زیادی کمک کننده باشد.


قیمت و خرید فیلتر ممبران فیلمتک اصل 

قیمت و خرید فیلتر ممبران فیلمتک اصل


برای خرید فیلتر ممبران فیلمتک اصل باید مشخصات فنی را به دقت مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید برای کاربرد مورد نظر شما مناسب است. ممبران های صنعتی فیلمتک با مدل های مختلفی ارائه می شوند، به همین دلیل بررسی اطلاعات قبل از خرید اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید برای خرید ممبران صنعتی فیلمتک در نظر داشته باشید دریافت مشاوره از افراد متخصص و کارشناسان تصفیه آب می باشد. 

قیمت ممبران صنعتی فیلمتک به دلیل وارداتی بودن محصول و البته نوسانات قیمت ارز مشخص شده نیست. با توجه به این موضوع از طریق تماس تلفنی و ارتباط با کارشناسان فروش می توانید قیمت ممبران فیلمتک را دریافت کنید.


«سایت آبین ارائه دهنده فیلتر ممبران فیلمتک اصل با مدل های مختلف می باشد و امکان دریافت مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره در زمینه خرید محصولات تصفیه آب صنعتی، از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
کیمیا
کیمیا
سلام چقدر بده که از همه محصولات خوب و با کیفیت رقم های آقای اون هم وجود داره دیگه آدم به سختی می‌تونه نمونه های اصل و مرغوبش رو انتخاب کنه.
ارسال نظر