آنتی اسکالانت فلوکن 260 و شناخت صفر تا صد

آنتی اسکالانت فلوکن 260 و شناخت صفر تا صد

آنتی اسکالانت فلوکن 260 دارای عملکرد بسیار مطلوبی برای کنترل رسوب نمک های معدنی و گرفتگی سطح غشای ممبران RO در سیستم تصفیه آب صنعتی می باشد. تزریق آنتی اسکالانت در سیستم های تصفیه آب می تواند باعث افزایش طول عمر فیلتر ممبران شود. 

آنتی اسکالانت فلوکن 260، بر اساس پلی کربوکسیلیک اسید تولید شده و با توجه به فرمول شیمیایی یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران محسوب می شود. 
آنتی اسکالانت فلوکن 260 دارای استاندارد NSF-60 می باشد که نشان دهنده مناسب بودن محصول برای سیستم های تصفیه آب آشامیدنی است. به کارگیری مواد شیمیایی مطابق با استاندارد در زمینه فیلتراسیون آب آشامیدنی اهمیت زیادی دارد. 

فرمول شیمیایی و ساخت آنتی اسکالانت فلوکن 260 به صورتی است که می تواند برای انواع ممبران های تصفیه آب صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل دارای کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف می باشد.  

در صورت تمایل برای خرید آنتی اسکالانت فلوکن 260، داشتن اطلاعات کافی در این زمینه توصیه می شود. در این زمینه مطالعه مقاله "سوالات متداول آنتی اسکالانت فلوکن 260" می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. 


آنتی اسکالانت فلوکن 260 چیست؟

آنتی اسکالانت فلوکن 260 چیست؟


عملکرد آنتی اسکالانت فلوکن 260 به صورتی است که با آلاینده هایی که باعث ایجاد رسوب می شوند پیوند می دهد، این موضوع می تواند باعث جلوگیری از اتصال رسوب در ممبران ها شود. از آن جایی که مهم ترین عامل خرابی ممبران ها در سیستم های تصفیه آب، ایجاد رسوب است، می توانید تصور کنید که استفاده از آنتی اسکالانت در سیستم تا چه اندازه حائز اهمیت می باشد. 

آنتی اسکالانت فلوکن، بر اساس فرمول شیمیایی دارای قدرت بالایی برای جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران های صنعتی می باشد. تزریق آنتی اسکالانت فلوکن 260 در سیستم تصفیه آب صنعتی می تواند در افزایش طول عمر ممبران و بهتر شدن راندمان کلی سیستم تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. 

برای این که بتوانید متوجه عملکرد آنتی اسکالانت فلوکن 260 شوید باید به بررسی روند فیلتراسیون آب در سیستم تصفیه آب صنعتی بپردازیم. 

فیلتر ممبران به عنوان اصلی ترین قطعات در سیستم تصفیه آب صنعتی به کار می رود. ورود آب با سطح بالای املاح در ممبران می تواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد، به همین دلیل باید از آنتی اسکالانت در سیستم استفاده کرد. آنتی اسکالانت فلوکن 260 با تاثیر بسیار مطلوب برای جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران، در افزایش راندمان سیستم تا حد زیادی تاثیر گذار است. 


کاربردهای آنتی اسکالانت فلوکن 260

کاربردهای آنتی اسکالانت فلوکن 260


با توجه به این که آنتی اسکالانت فلوکن 260 دارای عملکرد بسیار مطلوبی برای جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران می باشد، به صورت گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. موارد زیر از مهم ترین کاربردهای آنتی اسکالانت فلوکن 260 می باشد. 


1- سیستم تصفیه آب صنعتی 


در ساختار دستگاه تصفیه آب صنعتی از آنتی اسکالانت برای جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران استفاده می شود. به کارگیری این ماده شیمیایی می تواند در افزایش راندمان سیستم تصفیه آب صنعتی به میزان قابل توجهی تاثیر گذار باشد. 

آنتی اسکالانت فلوکن 260 با توجه به ساختار، بیشترین کاربرد را در سیستم تصفیه آب صنعتی به صورت گسترده ای کاربرد دارد. 


2- بویلر


برای بهبود عملکرد بویلرها می توان از آنتی اسکالانت فلوکن 260 استفاده کرد. افزایش دمای آب در بویلرها می تواند باعث به جا ماندن رسوب در این سیستم و بروز مشکلات اساسی شود، به همین دلیل بهتر است از آنتی اسکالانت استفاده کنید. 

تزریق آنتی اسکالانت در این سیستم می تواند باعث جلوگیری از اتصال رسوبات در بویلر شود و از بروز بسیاری از مشکلات شود.  


3- برج های خنک کننده 


جریان آب با سطح بالای املاح می تواند ایجاد رسوب را در سیستم به دنبال داشته باشد. به همین دلیل بهتر است در این سیستم ها از آنتی اسکالانت فلوکن 260 استفاده کنید که در بهبود عملکرد سیستم تا حد زیادی تاثیر گذار است. 


ویژگی ها و مزایای آنتی اسکالانت فلوکن 260


مهم ترین مزیت های آنتی اسکالانت فلوکن 260 شامل موارد زیر می شوند:


•    تاثیر بسیار مطلوب در افزایش طول عمر ممبران های RO
•    قابل استفاده برای تمام فیلترهای ممبران پلی آمیدی 
•    کاهش هزینه های سیستم تصفیه آب صنعتی 
•    عمکلرد مطلوب برای کنترل رسوبات کربناته و سولفاته
•    قابل استفاده برای طیف وسیعی از آب ها
•    کاهش تعداد دفعات شستشوی ممبران 
•    کاهش مواد شیمیایی استفاده شده در سیستم 
•    تولید شده مطابق با استاندارد NSF-60 و قابل استفاده برای سیستم های فیلتراسیون آب آشامیدنی 
•    سازگاری با برندهای مختلف فیلتر ممبران


در صورت تمایل برای خرید آنتی اسکالانت فلوکن 260، توجه به سطح کیفی و اصالت محصول اهمیت زیادی دارد. توصیه می شود آنتی اسکالانت فلوکن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه های معتبر ضمانت دهنده اصالت کالا هستند، این موضوع به شما اطمینان دهد محصول خریداری شده سطح کیفی بالایی دارد. 


«سایت آبین فرصت دریافت مشاوره رایگان را در کنار ارائه محصولات تصفیه آب صنعتی در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره در زمینه خرید کالا از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
کریمیان
کریمیان
آنتی اسکالات فلوکن 260 رو میخواستم بخرم اما هیچ شناختی نسبت بهش نداشتم الان دیگه قشنگ فهمیدم این محصول چیه و کاربرد دقیقیش هم چیه.
ارسال نظر