برندهای برتر در دستگاه های تصفیه آب خانگی

برندهای برتر در دستگاه های تصفیه آب خانگی


در سال های اخیر به دلیل وجود شرایط منابع آبی در مناطق مختلف جهان و وجود بحران کم آبی، استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی به امر ضروری تبدیل شده است. حتی با وجود تصفیه آب در تصفیه خانه های مرکزی شهرهای مختلف، اما باز هم به دلیل وجود عوامل آلاینده های مختلفی که ممکن است در مسیر رسیدن آب از تصفیه خانه تا منزل شما به آب اضافه شوند، بنابر این نیاز به روشی است که در محل مصرف نیز آب تصفیه شده و این عوامل از آن حذف شوند.


با توجه به شرایط فعلی منابع آب در مناطق مختلف جهان، استفاده از دستگاه های تصفیه آب به امری ضروری و مهم برای هر خانواده تبدیل شده است. به خصوص با رشد چشمگیر صنایع و ورود فاضلاب صنعتی به آب، اهمیت تصفیه آب در منزل شما اهمیت فوق العاده بیش تری پیدا خواهد کرد. استفاده از آب تصفیه شده و بدون عوامل آلاینده مختلف، از بروز بسیاری از بیماری های سخت و صعب العلاج مانند سرطان جلوگیری می کند.

خرید مناسب ترین دستگاه تصفیه آب خانگی


اگر شما نیز برای خرید مدل و برند دستگاه تصفیه آب خود نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می توانید در بررسی روش های انتخاب یک دستگاه تصفیه آب و معرفی برندها و مدل های برتر آن در این مقاله با ما همراه باشید.
در این راستا و برای کمک به انتخاب مدل ها و برندهای برتر دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار ایران، دو مدل دستگاه متفاوت نیز از برندهای معتبر CCK و Aqua line در انتهای مطلب معرفی خواهند شد.

دستگاه های تصفیه آب خانگی و ضرورت استفاده از آنها


همان طور که گفتیم، استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی امروزه به امری ضروری و جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. برخی از دلایل نشان دهنده این امر مهم در زیر آمده است:


•    وجود املاح و مواد شیمیایی مانند کلر و دیگر مواد مضر برای سلامتی جسمی و پوست که با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس می توان همه این عوامل آلاینده را حذف و به آبی با کیفیت، خالص و گوارا رسید.


•    حذف فلزاتی سنگین و مضری مانند: نیترات و نیتریت، سرب، آرسنیک، کادمیوم و .... که باعث جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری های صعب العلاج مانند سرطان می شود.


•    استفاده از آب آشامیدنی خالص و تصفیه شده باعث بهبود واکنش های فیزیکی و ذهنی شده و باعث عملکرد بهتر مغز و نشاط بیش تر می گردد.


•    استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی، مانند استفاده از یک کارخانه کوچک تصفیه آب در منزل شماست، که هزینه های تصفیه آب توسط آن به مراتب نسبت به آب معدنی بسیار کمتر می باشد و کیفیت بهتری دارد.


•    نوشیدن آب سالم و تصفیه شده، خطر ابتلا به 20% از بیماری ها را به طور کامل از بین برده و سلامتی را برای شما و خانواده تان به ارمغان می آورد.


•    علاوه بر تامین آب آشامیدنی تصفیه شده، آب تمیز و سالم برای پخت و پز، شستشوی میوه و سبزیجات و دیگر مصارف خانگی نیز تامین می شود.


خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی با اصالت از فروشندگان معتبر


تا این جای مطلب بر کشی پوشیده نیست، که استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی امری ضروری و جدایی ناپذیر از زندگی ماست. اما در درجه بعد باید برای خرید دستگاه های تصفیه آب با اصالت به سراغ فروشگاه های معتبر برویم. خرید از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی معتبر در این زمینه می تواند باعث سهولت در استفاده از دستگاه و افزایش طول عمر آن شود. 
سایت آبین در این راستا اقدام به تشکیل شبکه گسترده ای از معتبرترین تولید کنندگان و واردکنندگان حوزه تصفیه آب کرده است. هدف مجموعه آبین از ابتدای فعالیت و هم چنین در آینده، ارائه محصولات اصل و با کیفیت با کم ترین قیمت ممکن برای مشتریان است. 
در صورتی که شما نیز قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید و یا در زمینه تجهیزات آبی به هر نوع مشاوره ای در امر انتخاب و خرید نیازمند هستید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان www.abin.ir از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.


 

خرید دستگاه های تصفیه آب از آبین


7 نکته طلایی برای انتخاب مناسب ترین دستگاه تصفیه آب خانگی


هفت گام طلایی زیر برای انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خانگی به کمک شما خواهند آمد:


1- انتخاب دستگاه بر اساس میزان مصرف و نیاز: در اولین گام انتخاب یک دستگاه تصفیه آب، باید بدانیم منظور از استفاده از این دستگاه چیست؟ در واقع باید بدانیم میزان نیاز و مصرف آب تصفیه شده دستگاه برای چه کاربردهایی هست؟


2- انتخاب مدل و شکل ظاهری دستگاه: دستگاه های تصفیه آب خانگی در مدل و شکل های مختلفی ارائه می شوند. معمول ترین مدل استفاده، دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی می باشند، اما ممکن است برخی از افراد زیر سینک جای کافی برای نگهداری از دستگاه تصفیه آب نداشته باشند و یا به هر دلیلی تمایل به نصب دستگاه در مکان های دیگر خانه خود دارند. اما در هر حال، عملکرد همه دستگاه های تصفیه آب شامل: زیر سینکی، کیسی، دیواری و ... مانند هم هست.


3- اصل و اورجینال بودن دستگاه تصفیه آب: اولین و مهم ترین نکته در خرید یک دستگاه تصفیه آب اصل، خرید از فروشندگان و فروشگاه های معتبر می باشد. دستگاه ای تصفیه آب موجود در بازار ایران معمولا ساخت کشورهای ایران، تایوان و چین می باشند، که با کیفیت ترین آنها دستگاه های تایوانی هستند. البته برخی از برندهای تولید کننده دستگاه های تصفیه آب، نیز کاملا اورجینال می باشند. بیش تر دستگاه های تایوانی موجود در ایران، تحت لیسانس کشور آمریکا و تولید شده در کشور تایوان می باشند. در صورت خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی اصل، قدم های بعدی استفاده از دستگاه را هموارتر خواهید کرد.


4- استفاده از دستگاهی با شیوه مناسب تصفیه آب: در دستگاه های تصفیه آب از تکنولوژی های مختلفی برای تصفیه آب می توان استفاده کرد؛  انتخاب نوع تکنولوژی به کاربرد مورد نظر بستگی دارد. کامل ترین روش تصفیه آب اسمز معکوس است که بیش تر دستگاه های خانگی نیز از این روش استفاده می کنند. با استفاده از روش اسمز معکوس بیش از 98% آلاینده های آب از آن حذف می شوند. 


5- استانداردها و گواهینامه های دستگاه تصفیه آب خانگی: در گام بعدی باید استانداردهای هر برند و مدل دستگاه تصفیه آب بررسی شود. این استانداردها نشان دهنده کیفیت بالا و بهداشتی بودن قطعات دستگاه می باشند. برخی از این استانداردها را با هم بررسی می کنیم.


•    گواهینامه NSF 


این گواهینامه از طرف بنیاد ملی بهداشت جهانی صادر شده و نشان دهنده استاندارد و بهداشتی بودن دستگاه تصفیه آب می باشد. این گواهینامه به دستگاهی اعطا می شود، که مراحل تست را با موفقیت و مطابق با استاندارد بهداشت جهانی طی کرده باشد. 


•    گواهینامه FDA 


گواهینامه FDA یک گواهینامه بین المللی از کشور آمریکاست، که به تولید کنندگان محصولات غذایی، دارویی و پزشکی در جهان ارائه می گردد. دارا بودن این گواهینامه نشان دهنده قابلیت اطمینان برای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد.


•    گواهینامه WQA از انجمن کیفیت آب


•    استاندارد CE اروپا


6- اطلاع از مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب: هر دستگاه تصفیه آب از اجزا و قطعات مختلفی ساخته شده است. موقع خرید یک دستگاه باید به این قطعات و جنس آنها توجه و دستگاهی متناسب با کاربرد مورد نظر را انتخاب کرد.


7- گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب: از نکات مهم هنگام خرید یک دستگاه تصفیه آب، توجه به مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. 


بررسی برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی آبین


در ادامه برای کمک به انتخاب ساده تر و بهتر، دو برند و مدل از معتبرترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی معرفی می شوند.

دستگاه تصفیه آب خانگی CCK مدل RO-GOLD 2019

دستگاه تصفیه آب RO-Gold 2019 یک دستگاه 6 مرحله ای و ساخت کشور تایوان می باشد. علامت Made in Taiwan حک شده بر روی بدنه دستگاه نشان دهنده اصل بودن آن است. از مزیت های این دستگاه تصفیه آب خانگی، ممبران 13 لایه فیلمتک آمریکاست که طول عمر بالایی داشته و بهترین کیفیت در تصفیه آب را فراهم می کند. از نقاط قوت این دستگاه تصفیه آب تایوانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:


•    دارای اتصالات فیتینگی که باعث سهولت در نصب و تعویض می شوند.
•    دارای هوزینگ هایی با جنس مرغوب
•    بدنه مقاوم از جنس استیل
•    طراحی بهینه که جای کمی در آشپزخانه شما می گیرد.
•    قیمت مناسب نسبت به کاربرد و دیگر محصولات موجود در بازار

دستگاه تصفیه آب آکوالاین مدل RO-LINE 800

 این دستگاه آب شیرین کن خانگی نیز با 8 مرحله فیلتراسیون آبی کاملا خالص و تمیز را برای شما تامین می کند. دستگاه آکوالاین مدل RO-LINE 800 تصفیه آب اسمز معکوس، با دارا بودن فیلتر قلیایی، قابلیت تنظیم اسید آب و تولید هیدروژن را دارد، بنابر این پتانسیل اکسید شدن را کاهش می دهد. مصرف آب قلیایی، باعث سلامت پوست، مو و هم چنین بهبود عملکرد معده و روده می گردد. 
علاوه بر این دستگاه تصفیه آب RO-LINE 800 دارای فیلتری به نام محافظ ممبران نیز می باشد، که از ورود ذرات احتمالی باقیمانده از مراحل قبل تصفیه به ممبران جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر آن می شود. 
برای آشنایی با دیگر برندها و مدل های مختلف دستگاه های تصفیه آب خانگی وبسایت آبین می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
زهرا منتظری
نویسنده یا مترجم: زهرا منتظری
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر