فروش آنتی اسکالانت در تهران

فروش آنتی اسکالانت در تهران

فروش آنتی اسکالانت در تهران توسط فروشگاه ها و وب سایت های متعددی انجام شود. موضوع مهم کیفیت و اصل بودن آنتی اسکالانت است، زیرا اهمیت استفاده از آنتی اسکالانت در سیستم های اسمز معکوس جهت افزایش طول عمر فیلترهای ممبران و افزایش بازدهی سیستم امری ضروری است؛ بنابر این موضوع بحث به انتخاب و خرید آنتی اسکالانت با کیفیت و مرغوب بر می گردد. برای خرید آنتی اسکالانت در تهران و سایر شهرها باید به فروشگاه ها یا وب سایت های معتبری مراجعه کنید، که با ارائه مشاوره شما را به انتخاب آنتی اسکالانت مناسب سوق داده و تضمین کننده کیفیت و اصل بودن آنتی اسکالانت نیز باشند. یکی از عاملین معتبر فروش آنتی اسکالانت در تهران وب سایت آبین است که سال های زیادی است در زمینه فروش و ارائه خدمات در رابطه با تجهیزات آبی و مواد شیمیایی مرتبط با آن از جمله آنتی اسکالانت فعالیت دارد.

 

چرا باید آز آنتی اسکالانت در سیستم های اسمز معکوس استفاده کرد؟

 

آنتی اسکالانت یا ماده ضد رسوب ممبران برای جلوگیری از تشکیل رسوبات ناشی از املاح و آلاینده های آب در فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. بدون استفاده از آنتی اسکالانت فیلترهای ممبران در مدت زمان کوتاهی دچار گرفتگی و فولینگ شده و کارایی خود را به طور کامل از دست می دهند. بنابر این آنتی اسکالانت جزء مواد شیمیایی اصلی در کلیه دستگاه های تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس (RO) می باشد. ساختار شیمیایی آنتی اسکالانت به صورتی است که به ذرات آلاینده چسبیده و از ته نشینی و رسوب این مواد در فیلتر ممبران جلوگیری می کند، به این ترتیب آب از فیلتر ممبران عبور کرده و تصفیه می شود و آلاینده های آن نیز همراه پساب از سیستم خارج می شوند.


تا این جای مطلب، بر کسی پوشیده نیست که آنتی اسکالانت جزء جدایی ناپذیر سیستم های تصفیه آب صنعتی RO می باشد و از همان ابتدای به کار دستگاه باید واحد تزریق آنتی اسکالانت در بخش پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب صنعتی نصب شود و دوز مشخصی از این ماده که طبق محاسبات مشخص شده است، توسط دوزینگ پمپ به سیستم تزریق شود.


حال برای راهنمایی بهتر شما عزیزان قصد داریم برترین برندهای شناخته شده آنتی اسکالانت را در این مقاله معرفی کنیم.

 

قیمت آنتی اسکالانت در تهران

 

قیمت آنتی اسکالانت در تهران و دیگر شهرها به عوامل مختلفی از جمله برند، کیفیت و اصل بودن آنتی اسکالانت، نوع آنتی اسکالانت و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. طبیعی است که محصولات آنتی اسکالانت وارداتی به دلیل نوسانات قیمت ارز هم قیمت ثابتی نداشته و هم نسبت به نمونه های داخلی قیمت بالاتری دارند. بنابر این برای اطلاع از قیمت آنتی اسکالانت در تهران می توانید ساده ترین و سریع ترین راه یعنی تماس با بخش فروش مواد شیمیایی و آنتی اسکالانت آبین را انتخاب کنید، تا کارشناسان ما در کم ترین زمان ممکن اطلاعات لازم برای انتخاب بهترین آنتی اسکالانت متناسب با نیاز سیستم تان را در اختیار شما قرار دهند. تنها با استفاده از فرصت مشاوره رایگان می توانید مطمئن باشید، که محصول انتخابی ضمن برخورداری از کیفیت لازم بهترین انتخاب برای کاربرد مورد نظر شماست.


برترین برندهای آنتی اسکالانت RO 

 


آنتی اسکالانت های مورد استفاده تولید شده برای سیستم اسمز معکوس دارای تنوع برندهای مختلفی هستند، در این جا تنها به معرفی سه مورد از برترین برندهای آنتی اسکالانت اسمز معکوس می پردازیم.


آنتی اسکالانت فلوکن 260

 


آنتی اسکالانت فلوکن 260 سال هاست که به عنوان یکی از معتبرترین برندهای آنتی اسکالانت در ایران و جهان مورد استفاده قرار می گیرد. فلوکن 260 محلول آبی از پلی کربوکسیلیک اسید می باشد. آنتی اسکالانت فلوکن 260 دارای خاصیت اسیدی است و با تزریق آن به آب، PH آب کاهش پیدا می کند. اما بهتر است کمی هم در مورد مزیت های آنتی اسکالانت فلوکن 260 بدانیم.


•    برای طیف وسیعی از آب ها قابل استفاده می باشد.
•    با توجه به کیفیت بالا، حجم کم آن نیز تاثیر مطلوبی در جلوگیری از تشکیل رسوب خواهد داشت.
•    اقتصادی بودن و کاهش هزینه های خرید و استفاده از آنتی اسکالانت فلوکن 260 نسبت به هزینه های تعمیرات و نگهداری از دستگاه تصفیه آب صنعتی و فیلترهای ممبران آن
•    جلوگیری از رسوب گذاری و افزایش طول عمر ممبران
•    کنترل میزان آهن محلول و غیر محلول و ذرات معلق آب
•    موثر برای جلوگیری از تشکیل رسوبات سیلیکا
•    قابلیت تحمل دما تا 200 درجه سانتی گراد
•    سازگار با برندهای مختلف و استاندارد فیلتر ممبران
•    دارای استاندارد NSF 60 برای قابل استفاده بودن در سیستم های تولید آب آشامیدنی

علاوه بر دستگاه های تصفیه آب صنعتی از آنتی اسکالانت فلوکن 260 برای تصفیه آب بویلرها و برج های خنک کننده نیز استفاده می شود.


آنتی اسکالانت Avista Vitec

 


آنتی اسکالانت آویستا نیز برای جلوگیری از تشکیل رسوبات در فیلتر ممبران دارای مدل های مختلفی است، که هر کدام برای جلوگیری از نوع خاصی از رسوب مناسب می باشند. آنتی اسکالانت های آویستا دارای استاندارد NSF/ ANSI 60 می باشند و با توجه به کیفیت بالایی که دارند تعداد دفعات نیاز به شستشوی فیلتر ممبران را کاهش می دهد و در نتیجه هزینه های عملیاتی سیستم نیز کمتر می شود. مزیت های آنتی اسکالانت آویستا شامل موارد زیر می باشد:


•    میزان تزریق کم با اثر بخشی بالا
•    قابل استفاده برای طیف وسیعی از آب ورودی
•    سازگار با ممبران های پلی آمید و سلولز استات کلیه برندها
•    قابل استفاده برای آب خام ورودی با مقادیر مختلف PH 


آنتی اسکالانت جنسیس

 


آنتی اسکالانت جنسیس یک ماده ضد رسوب ممبران چند منظوره برای جلوگیری از تشکیل رسوب در سیستم های تصفیه آب نانو و اسمز معکوس می باشد. آنتی اسکالانت جنسیس با جلوگیری از تشکیل رسوبات فلزی مانند آلومینیوم، آهن و منگنز و ... از کاهش کیفیت فیلتراسیون جلوگیری می کند. مزیت های آنتی اسکالانت جنسیس شامل موارد زیر می باشد:


•    جلوگیری از تشکیل رسوبات فلزی
•    سازگار با همه ممبران ها 
•    قابل استفاده برای آب های لب شور و آب شور دریا
•    سازگاری با استانداردهای بین المللی تصفیه آب
•    کاهش تعداد دفعات شستشوی فیلتر ممبران
•    کاهش هزینه های عملیاتی و نگهداری سیستم


خرید آنتی اسکالانت در تهران

 


ضرورت استفاده از آنتی اسکالانت و برندهای برتر این ماده شیمیایی را شناختیم. اکنون مهم است که برای خرید آنتی اسکالانت در تهران به وب سایت ها یا فروشگاه هایی مراجعه کنیم که نوع مرغوب هر برند را در اختیار ما قرار دهند. همان طور که می دانید، استفاده از آنتی اسکالانت نامرغوب تاثیرات بسیار بدتری نسبت به عدم استفاده از آنتی اسکالانت خواهد داشت، زیرا نه تنها باعث جلوگیری از تشکیل رسوب در فیلتر ممبران نمی شود، بلکه بالعکس طول عمر فیلترهای ممبران را کاهش می دهد.


بنابر این توصیه ما این است، که حتما جهت خرید آنتی اسکالانت در تهران به عاملین فروش و سایت های معتبر مراجعه کنید. بازار آنلاین تصفیه آب آبین با سال ها سابقه در زمینه طراحی و تولید دستگاه های تصفیه آب صنعتی، این تضمین را به شما می دهد که آنتی اسکالانت های مرغوبی را با ضمانت کیفیت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در صورتی که برای خرید آنتی اسکالانت اصل در تهران نیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق شماره های سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و ضمن بهره مندی از فرصت مشاوره رایگان، امکان خرید محصولی متناسب با نیاز سیستم تان را داشته باشید.

منبع:
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
زهرا منتظری
نویسنده یا مترجم: زهرا منتظری
نظرات (1)
خردمند
خردمند
مونده بودم چطور بتونم آنتی اکسالانت اصلی رو خریداری کنم. خیلی خوبه که الان از طریق این سایت به راحتی می تونم این محصول رو سفارش بدم.
ارسال نظر