ممبران دوپونت

ممبران دوپونت

فیلتر ممبران دوپونت یکی از با کیفیت ترین برندهای ممبران های تصفیه آب صنعتی می باشد که توانایی فیلتراسیون آب را با دقت بسیار بالایی دارد. دقت بالا و عملکرد مطلوب ممبران های دوپونت برای از بین بردن آلاینده های آب، باعث شده تا به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار بگیرد. ساخت فیلتر ممبران دوپونت با به کارگیری تکنولوژی های بروز انجام می شود، این ممبران ها دارای انواع مختلفی بر اساس ظرفیت و ویژگی ها هستند. فیلترهای ممبران دوپونت (Dupont) در کنار داشتن عملکرد مطلوب برای از بین بردن آلاینده های آب، طول عمر بالایی دارند. 

برای ساخت فیلتر ممبران دوپونت از غشای نازک کامپوزیت پلی آمید استفاده شده که با به کارگیری تکنولوژی های پیشرفته در اطراف لوله ای پلاستیکی قرار می گیرند. داشتن همین ساختار است که باعث فیلتراسیون آب با دقت بسیار بالا می شود. فیلترهای ممبران دوپونت (Dupont) دارای استاندارد بین المللی NSF برای تایید سطح کیفی آب خروجی از ممبران هستند. 

کمپانی آمریکایی دوپونت، یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان فیلترهای ممبران RO با دقت بالا و عملکرد مطلوب در سطح جهانی است. فیلترهای ممبران با برند دوپونت برای کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. 


عملکرد ممبران های صنعتی دوپونت


ممبران های تصفیه آب صنعتی دوپونت توانایی فیلتراسیون آب را با دقت بالایی دارند، این موضوع باعث افزایش سطح کیفی آب می شود. فیلترهای ممبران دوپونت (Dupont) تصفیه آب را به روش اسمز معکوس (RO) انجام می دهند، اسمز معکوس باعث فیلتراسیون آب با بالاترین دقت ممکن می شود. این فیلترها با داشتن دقت بالا برای تصفیه آب، به صورت گسترده ای در صنایع مختلف به کار می روند. 

ساختار و جنس لایه های فیلتر ممبران دوپونت به صورتی است که می تواند سختی آب را هم کاهش دهد. در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی از فیلترهای ممبران RO به عنوان اصلی ترین مرحله فیلتراسیون استفاده می شود. 

در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی، آب با فشار بالا به فیلترهای ممبران وارد می شود. ساختار فیلترهای ممبران به صورتی است که نیاز به ورود سیال با فشار بالا به ممبران می باشد، افزایش فشار سیال در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی با استفاده از پمپ های فشار قوی انجام می شود. با ورود سیال به فیلتر ممبران، فیلتراسیون آب با دقت بالای 99 درصد انجام می شود که این موضوع سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در ساختار فیلترهای ممبران دوپونت از یک ورودی و دو خروجی استفاده می شود، آب تصفیه شده از یک خروجی آن خارج شده و پساپ از خروجی دیگر، وارد فاضلاب دستگاه می شود. 


موارد استفاده از ممبران دوپونت (Dupont)


از آن جایی که فیلترهای ممبران دقت بالایی برای از بین بردن آلاینده های آب دارند، دارای کاربرد بالایی در صنایع مختلف می باشند. موارد زیر از کاربردهای فیلتر ممبران دوپونت (Dupont) هستند:


1- سیستم تصفیه آب کشاورزی
2- آب شیرین کن های گلخانه ای
3- دستگاه های تصفیه آب صنعتی
4- صنایع داروسازی و کارخانه های نوشابه سازی
5- سیستم های فیلتراسیون دیگ های بخار و بویلرها
6- فرایندهای تولید مواد غذایی و نوشیدنی 
7- تصفیه آب در صنایع داروسازی و آزمایشگاه ها
8- مرغداری ها و مراکز پرورش ماهی
9- فروشگاه های آب تصفیه شده

موارد استفاده از ممبران دوپونت


لیست قیمت فیلتر ممبران دوپونت


برای دریافت و اطلاع از قیمت فیلتر ممبران دوپونت (Dupont)، باید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. به این دلیل که قیمت ممبران های دوپونت با توجه به نوسانات قیمت ارز، مشخص شده نیست. کارشناسان فروش می توانند لیست قیمت فیلترهای ممبران دوپونت را به صورت روازنه در اختیار شما قرار دهند. در ادامه با بررسی هزینه ها و مقایسه قیمت فیلتر ممبران در فروشگاه های مختلف می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. 

به صورت کلی عوامل زیادی در قیمت فیلترهای ممبران صنعتی تاثیر گذار هستند که مهم ترین آنها مواردی مثل برند و سطح کیفی، نوع تکنولوژی، جنس غشا و ... می باشند. به کارگیری مواد اولیه با سطح کیفی بالا برای ساخت فیلترهای ممبران می تواند تا حد زیادی در قیمت آن تاثیر گذار باشد. 


خرید ممبران صنعتی Dupont


اصالت کالا، یکی از مهم ترین عواملی است که برای خرید فیلتر ممبران دوپونت (Dupont) باید در نظر داشته باشید. ممبران های دوپونت اصل بهترین عملکرد را در زمینه از بین بردن آلاینده های آب دارند. یکی دیگر از مهم ترین عواملی که باید برای خرید فیلتر ممبران دوپونت به آن توجه کنید مشخصات فنی و نوع محصول می باشد. انواع فیلترهای ممبران دوپونت شامل موارد زیر می شوند:

1- فیلتر ممبران 8 اینچ دوپونت فیلمتک مدل BW30-400: یکی از بهترین انتخاب ها برای از بین بردن آلاینده های آب با دقت بالا می باشد. ممبران 8 اینچ دوپونت می تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و دارای کاربرد بالایی می باشد. برای ساخت این محصول از فناوری های بروز استفاده شده تا بتواند بهترین عملکرد را برای فیلتراسیون آب داشته باشد. فیلتر ممبران 8 اینچ دوپونت مدل BW30-400 برای فیلتراسیون آب با محدوده PH می تواند به کار برود و دارای بیشترین میزان سطح فعال می باشد. 

2- فیلتر ممبران 4 اینچ دوپونت فیلمتک مدل BW30-4040: فیلتر ممبران دوپونت مدل BW30-4040 در دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای کاهش سختی آب مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این محصول به صورتی است که دارای طول عمر بسیار مطلوبی می باشد. 

ظرفیت این ممبران ها با هم متفاوت است و با توجه به این کاربردهای مختلفی دارند. به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که قبل از خرید، ویژگی ها و مشخصات فنی محصول را به دقت مورد بررسی قرار دهید. در مشخصات فنی ممبران های دوپونت می توانید اطلاعاتی را مثل ابعاد، نوع ممبران، جنس غشا، حداکثر فشار عملیاتی، حداکثر افت فشار، محدوده PH و ... بررسی کنید. خرید محصول از فروشگاه معتبر با ضمانت اصالت کالا، یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. 


«وبسایت www.abin.ir فرصت دریافت مشاوره رایگان را در کنار ارائه محصولات تصفیه آب صنعتی با برندهای مختلف در اختیار شما قرار داده است.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر