قیمت فیلترهای پیش تصفیه اسلیم سی سی کا (CCK)

قیمت فیلترهای پیش تصفیه اسلیم سی سی کا (CCK)

فیلترهای تصفیه آب سی سی کا، از بهترین و با کیفیت ترین برندها هستند و در ساختار آنها از مواد اولیه بر پایه گیاهی استفاده می شود. فیلترهای تصفیه آب سی سی کا (CCK)، در انواع مختلفی بر اساس کاربرد، طراحی و تولید شده اند، این موضوع باعث شده تا توجه به نوع و ویژگی های فیلتر برای خرید اهمیت زیادی داشته باشد. به صورت کلی فیلترهای تصفیه آب سی سی کا، در انواع فیلترهای تصفیه آب خانگی، فیلترهای اسلیم و جامبو طراحی و تولید می شوند. 

یکی از انواع دستگاه های تصفیه آب که نسبت به سیستم های تصفیه آب خانگی ظرفیت بالاتری دارند، دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی هستند. همان طور که می دانید، کیفیت فیلترهای به کار رفته در دستگاه در کیفیت آب ورودی و عملکرد آن تا حد زیادی تاثیر گذار می باشد. کمپانی سی سی کا (CCK) تولید کننده بهترین محصولات و فیلترهای تصفیه آب است، در این مقاله قصد داریم با فیلترهای نیمه صنعتی سی سی کا (CCK) و ویژگی های آن آشنا شویم.


خرید فیلترهای نیمه صنعتی سی سی کا (CCK)


از آن جایی که فرایند اصلی فیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب توسط فیلترها صورت می گیرد، انتخاب فیلترهای تصفیه آب مرغوب و با سطح کیفی بالا اهمیت زیادی دارد. استفاده از فیلترهای پیش تصفیه آب با سطح کیفی بالا در ساختار دستگاه، ای اطمینان را به شما می دهد که دستگاه بهترین عملکرد را برای از بین بردن آلاینده ها دارد. 

یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده فیلترهای تصفیه آب سی سی کا (CCK) می باشد. فیلترهای تصفیه آب سی سی کا بر اساس نوع و ظرفیت تنوع بالای دارند. 


فیلتر الیافی 20 اینچ اسلیم سی سی کا (CCK)


فیلتر الیافی 20 اینچ اسلیم سی سی کا نسبت به فیلترهای تصفیه آب خانگی ابعاد بزرگ تری دارد و معمولا به عنوان اولین فیلتر در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس الیاف این فیلترها از پلی پروپیلن می باشد و از مواد اولیه درجه و کاملا بهداشتی تولید شده است. 

دقت فیلتراسیون در این فیلتر الیافی نیمه صنعتی 5 میکرون می باشد و طراحی آن به گونه است که ذرات درشت در قسمت خارجی فیلتر الیافی و ذرات کوچک تر در قسمت داخلی آن به دام می افتند. طول عمر فیلتر الیافی 20 اینچ اسلیم سی سی کا به کیفیت آب ورودی و مقدار آلاینده های موجود در آب بستگی دارد، اما به طور متوسط می توان این زمان را حدودا 3 تا 4 ماه در نظر گرفت. با این وجود اگر آب ورودی به دستگاه پیش تصفیه از کیفیت پایینی برخوردار باشد، اما زمان می تواند به کمتر از 3 ماه نیز کاهش می یابد. 


فیلتر کربن گرانول 20 اینچ اسلیم سی سی کا (CCK)


فیلتر کربن گرانول اسلیم سی سی کا دارای طول 20 و قطر داخلی 2.5 اینچ می باشد و به دلیل توان بالا در فیلتراسیون آب نسبت به فیلترهای خانگی برای استفاده در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مناسب است. فیلتر کربن گرانول 20 اینچ اسلیم CCK نوعی فیلتر کارتریجی نیمه صنعتی محسوب می شود که در هوزینگ و محفظه مخصوص خود در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

فیلتر کربن گرانول  20 اینچ اسلیم سی سی کا قدرت فیلتراسیون بالایی دارد و دارای عملکرد بسیار مطلوبی برای از بین بردن کلر، مواد آلی و... می باشد. 

فیلتر کربن گرانول اسلیم سی سی کا (CCK) می تواند برخی مواد شیمیایی آلی، ترکیبات کلر مانند تری هالو متان ها و نیز بو و طعم ناخوشایند آب را حذف کند. فیلتر کربن گرانول 20 اینچ اسلیم سی سی کا از زغال پوست نارگیل و مواد اولیه کاملا بهداشتی تهیه شده است، بنابراین با استفاده از این فیلتر کربن گرانول هیچ ماده شیمیایی مضری به آب افزوده نمی شود. طول عمر فیلتر کربن گرانول 20 اینچ اسلیم سی سی کا به کیفیت آب ورودی و میزان مصرف آب در دستگاه بستگی دارد، اما به طور معمول باید این فیلتر کربن گرانول را پس از 3 تا 6 ماه تعویض کرد. 


فیلتر کربن بلاک 20 اینچ اسلیم سی سی کا (CCK)


فیلتر کربن بلاک 20 اینچ اسلیم سی سی کا (CCK) دارای ذرات کربن فعال (کربن جامد و فشرده) با پایه گیاهی و کاملا بهداشتی است. فیلتر کربن بلاک 20 اینچ اسلیم سی سی کا (CCK) از نوع فیلترهای کارتریج می باشد و درون هوزینگ مخصوص خود در دستگاه تصفیه آب خانگی قرار می گیرد. 

فیلتر کربن بلاک سی سی کا قدرت بالایی در حذف کلر، مواد آلی، طعم و بوی نامطبوع آب دارد و از رسیدن مواد اکسنده ای مانند کلر به فیلتر ممبران جلوگیری می کند. سرعت فیلتراسیون در این فیلتر کربنی بسیار بالاست و با تعبیه در ساختار دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی بهترین عملکرد را برای تصفیه آب دارد. فیلتر کربن بلاک اسلیم 20 اینچ سی سی کا معمولا در مرحله سوم و پس از فیلترهای کربن گرانول در سیستم تصفیه آب نیمه صنعتی استفاده می شود.

در واقع روند فیلتراسیون فیلتر کربن بلاک 20 اینچ اسلیم سی سی کا (CCK) به صورتی است که تمام آلاینده های به جامانده از مرحله دوم فیلتراسیون را حذف می کند. این فیلتر کربنی دارای طول 20 و قطر خارجی 4 اینچ می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های فیلترهای کربن بلاک سی سی کا، این است که بر پایه مواد اولیه گیاهی و با بالاترین سطح کیفی طراحی و تولید شده اند. 

***خرید فیلترهای سی سی کا اصل برای داشتن راندمان مناسب در حین فیلتراسیون آب اهمیت زیادی دارد. این موضوع باعث شده تا توجه به خرید کالا از فروشگاه های معتبر توصیه شود. در صورت تمایل برای خرید فیلترهای تصفیه آب سی سی کا (CCK)، ضمن بررسی اصالت کالا، مشخصات آن را هم به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که کالای خریداری شده تا کاربرد مورد نظر شما مطابقت دارد. 


«وب سایت آبین ارائه دهنده دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی با بالاترین سطح کیفی می باشد و این امکان را برای شما فراهم کرده است تا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان تصفیه آب در ارتباط باشید. در صورت تمایل برای خرید دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی، با مراجعه به وب سایت abin.ir از امکان دریافت مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر