تفاوت ممبران دوپونت و DOW

تفاوت ممبران دوپونت و DOW

ممبران های فیلمتک دارای توانایی بسیار مطلوبی برای از بین بردن آلاینده های آب هستند، بر همین اساس کاربرد بالایی در صنایع مختلف دارند. به صورت کلی ممبران های فیلمتک توسط دو کمپانی دوپونت و DOW طراحی و تولید می شوند. ممبران های فیلمتک دوپونت و DOW دارای سطح کیفی بالایی هستند و در کنار داشتن دقت بالا برای فیلتراسیون، دارای طول عمر بالایی می باشند. 

با این حال بعد از بررسی برای خرید ممبران های فیلمتک، حتما با این پرسش مواجه می شوید که ممبران های فیلمتک دوپونت و DOW چه تفاوت هایی دارند؟ در ادامه نکاتی را که بررسی می کنیم که به شما برای اطلاع از تفاوت های ممبران های دوپونت و DOW کمک می کند.


ممبران های دوپونت و DOW ساخت چه کمپانی هستند؟


در گذشته ممبران های فیلمتک توسط کمپانی DOW طراحی و تولید می شدند و بعد از وارد شدن به بازار به یکی از با کیفیت ترین ممبران ها تبدیل شده اند. در واقع کمپانی DOW به تولید محصولات تصفیه آب با نام تجاری فیلمتک و به کارگیری تکنولوژی های بروز می پرداخت. این محصولات تنوع بالایی بر اساس پارامترهای مختلف دارند و با داشتن ویژگی هایی مثل طول عمر بالا، به محبوب ترین برند در صنعت تصفیه آب تبدیل شده اند. 

کمپانی DOW از همان ابتدا در کنار تولید فیلترهای ممبران، به تحقیق و تولید در زمینه مواد شیمیایی هم می پرداخت. در ادامه روند کاری این کمپانی به صورتی دنبال شد که در سال 2019 تصمیم به فروش امتیاز ممبران های فیلمتک گرفته و به یک کمپانی متمرکزتر در علم تولید مواد شیمیایی تبدیل شد. 

در سال 2019، کمپانی دوپونت، امتیاز تولید و فروش فیلترهای ممبران فیلمتک DOW را خریداری کرده و از این پس ممبران ها با این برند، توسط کمپانی دوپونت تولید شدند. بنابراین در ادامه فیلترهای ممبران فیلمتک، توسط کمپانی دوپونت با همان سطح کیفی به بازار تصفیه آب وارد شدند. 

با توجه به مواردی که گفته شد می توان دریافت که فیلترهای ممبران فیلمتک دوپونت و DOW تفاوت زیادی از نظر سطح کیفی و ساختار نداشته و تنها توسط کمپانی های متفاوتی تولید می شوند. فیلترهای ممبران دوپونت، همان کیفیت ممبران های DOW را حفظ کرده و تنها تفاوت در تغییر جزئی نام تجاری این برند است. 


فیلتر ممبران دوپونت بخرم یا DOW؟


حال که متوجه تغییرات این دو کمپانی تولید کننده ممبران های فیلمتک شدید، ممکن است برای شما سوال شود که فیلتر ممبران دوپونت بخرم یا DOW؟ در این زمینه باید گفت که ممبران های فیلمتک دوپونت و DOW، هر دو سطح کیفی بسیار مطلوبی داشته و تنها برای خرید باید به یک نکته مهم و اساسی توجه داشته باشید؛ این نکته همان خرید ممبران های دوپونت و DOW اصل می باشد. فقط فیلترهای ممبران اصل سطح کیفی و عملکرد مطلوبی برای تصفیه آب دارند و اصالت کالا باید به عنوان مهم ترین پارامتر در نظر گرفته شود. 

اساسی ترین عاملی که می تواند به شما برای خرید ممبران های اصل کمک کند، خرید از فروشگاه های معتبر است. فروشگاه های تصفیه آب معتبر، در کنار ارائه محصولات اصل، فرصت دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان را هم برای شما فراهم می کنند تا بتوانید بهترین محصول را با توجه به نیاز انتخاب کنید. 

فیلتر ممبران دوپونت بخرم یا dow؟

تمام پارامترهای عنوان شده در مشخصات فنی این دو محصول هم مشابه است و نشان دهنده عملکرد یکسان این ممبران ها می باشد. ممبران های دوپونت و DOW را می توانید در کاربردهای مشابه مورد استفاده قرار دهید. به این صورت که اگر پیش از این ممبران های فیلمتک DOW را خریداری کرده اید، می توانید بعد از نیاز به تعویض ممبران ها، از ممبران های دوپونت با همان مدل و مشخصات استفاده کنید.

در صورت تمایل به خرید فیلترهای ممبران دوپونت حتما به اطلاعات دقیق تری در این زمینه احتیاج دارید، در ادامه به بررسی خلاصه این اطلاعات می پردازیم. در صورت تمایل برای مطالعه توضیحات تکمیلی، مطالعه مقاله فیلتر ممبران دوپونت پیشنهاد می شود. 


فیلترهای ممبران فیلمتک دوپونت (Dupont)


ممبران های دوپونت بر اساس بروزترین تکنولوژی ها تولید شده و بر همین اساس عملکرد مطلوبی برای فیلتراسیون آب با تعبیه در سیستم های مختلف دارند. این موضوع باعث شده تا از بهترین و پر کاربرد ترین برندهای ممبران محسوب شوند. برخی از ویژگی های فیلترهای ممبران فیلمتک دوپونت شامل داشتن دفع نمک، طول عمر مطلوب، سطح فعال بالا، استاندارد بین المللی NSF می شوند.

از پر کاربردترین مدل های فیلترهای ممبران دوپونت شامل فیلتر ممبران 8 اینچ فیلمتک (Dupont Filmtec) مدل BW30-400 و فیلتر ممبران فیلمتک (Dupont Filmtec) مدل BW30-4040 می شوند. این ممبران ها می توانند در مواردی مثل سیستم های تصفیه آب کشاورزی، آب شیرین کن های گلخانه ای، صنایع داروسازی، سیستم های فیلتراسیون دیگ های بخار و... مورد استفاده قرار بگیرند.

فیلتر ممبران فیلمتک دوپونت


«سایت آبین ارائه دهنده ممبران های دوپونت اصل می باشد و امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای خرید کالا و نیاز به دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
دسترسی
دسترسی
از نظر من ممبران دوپونت یکی از بهترین ممبران هستش که از نظر کیفیتی با هیچ فیلتر ممبران دیگه ای برابری نمیکنه.
ارسال نظر