بهترین برندهای دستگاه تصفیه هوای خانگی

بهترین برندهای دستگاه تصفیه هوای خانگی

دستگاه های تصفیه هوا، دارای توانایی بسیار مطلوبی برای حذف تمام آلاینده ها در محیط کار و منزل می باشند و با توجه به این موضوع استفاده از آنها کاربرد بالایی دارد. سیستم های تصفیه هوا می توانند باعث کاهش آلودگی هوا شوند و از بروز بسیاری بیماری های ناشی از تنفس هوای آلوده جلوگیری می کنند. از آن جایی که وجود برخی آلاینده ها در هوا می تواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد و به منظور رفع این مشکلات بهتر است که از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید.

سیستم های تصفیه هوای خانگی علاوه بر افزایش کیفیت هوا، باعث کاهش عوامل آلرژیک و نیز کاهش بروز آسم و تنگی نفس در انسان شود. دستگاه های تصفیه هوای موجود در بازار دارای برندها و کیفیت های متنوعی می باشند و تنوع بالای این محصولات، انتخاب دستگاه تصفیه هوای مناسب را دشوار کرده است. 

در ادامه به بررسی برخی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه هوای خانگی می پردازیم.


معرفی بهترین برندهای دستگاه تصفیه هوا


یکی از مهم ترین عواملی را که برای خرید دستگاه های تصفیه هوا باید به آن توجه کنید، سطح کیفی و برند دستگاه تصفیه هوا می باشد. خرید دستگاه تصفیه هوا با برند معتبر و سطح کیفی بالا، به شما اطمینان می دهد که هیچ مشکلی در ساختار سیستم بعد از خرید و نصب بروز نمی کند. در کنار این دستگاه های تصفیه هوای خانگی با سطح کیفی بالا، دارای بهترین عملکرد هم برای حذف آلاینده ها می باشند. 

با توجه به نکته ای که گفته شد توصیه می شود برای خرید دستگاه های تصفیه هوای خانگی، سطح کیفی را به عنوان مهم ترین پارامتر در نظر بگیرید. محصولات اصل و با کیفیت، دارای بهترین عملکرد و طول عمر مناسب هستند و فیلترهای تعبیه شده در ساختار آنها هم دارای سطح کیفی بسیار مطلوبی می باشد. 


دستگاه تصفیه هوای کنت  (Kent)


برند کنت یکی از قدیمی ترین و بهترین برندهای دستگاه تصفیه هوا می باشد. این برند مشهور فعالیت خود را در تولید دستگاه تصفیه هوا از سال 1999 آغاز کرد و امروزه نیز در تولید محصولات خود از تکنولوژی روز دنیا بهره می گیرد. دستگاه تصفیه هوا کنت با داشتن قطعات دارای سطح کیفی بالا، در میان مصرف کنندگان خود به محبوبیت بالایی دست یافته است. سیستم فیلتراسیون در دستگاه تصفیه هوای کنت بسیار قدرتمند است و می تواند کوچک ترین ذرات آلاینده موجود در هوا را حذف و فیلتر کند.

سطح کیفی بالای دستگاه تصفیه هوای کنت باعث شده تا سیستم های تصفیه هوای این برند موفق به کسب استانداردهای معتبر بین المللی مثل استاندارد CE و TUV شوند. این دستگاه تصفیه هوا به سرعت آلودگی های موجود در هوا را جذب کرده و پس از تصفیه و پاکسازی آن، هوای سالم و ضدعفونی شده را در محیط پخش می کند. یکی از ویژگی های برجسته دستگاه تصفیه هوا کنت، سیستم فیلتراسیون ساده و قدرتمند سه مرحله ای در آن است که این دستگاه را در گروه بهترین سیستم های تصفیه هوا قرار داده است. موارد زیر از بهترین مدل های دستگاه های تصفیه هوای کنت (Kent) هستند:

1- دستگاه تصفیه هوای ماشین کنت
2- دستگاه تصفیه هوا کنت مدل Aura
3- دستگاه تصفیه هوا کنت مدل Ozone W-M


دستگاه تصفیه هوای هیوندای (HYUNDI)


برند هیوندای دارای سال ها تجربه موفق در زمینه تولید و عرضه دستگاه های تصفیه هوا و تجهیزات تهویه مطبوع به سراسر دنیا می باشد و امروزه به یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه هوا تبدیل شده است. دستگاه های تصفیه هوا هیوندای برای تصفیه هوا از تکنولوژی سوپر فیلتراسیون استفاده می کنند و نسبت به محصولات مشابه خود بسیار قدرتمند و کم صدا هستند.

 استفاده از دستگاه تصفیه هوا هیوندای جهت پاکسازی هوا و جلوگیری از بروز بیماری های تنفسی واگیر و آلرژیک در تمام افراد جامعه حتی کودکان، سالمندان بسیار مفید است. از این دستگاه تصفیه هوا بسته به قدرت فیلتراسیون و میزان فضای تحت پوشش می توان در منازل مسکونی، محیط های اداری، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و سایر اماکن عمومی استفاده کرد. یکی از بهترین مدل های سیستم های تصفیه هوای این برند، دستگاه تصفیه هوای هیوندای (HYUNDI) مدل EOS-501D می باشد. 


دستگاه تصفیه هوای نئوتک (NEOTEC)


نئوتک (NEOTEC) یکی از بهترین برندهای دستگاه های تصفیه هوا در سراسر دنیا می باشد. دستگاه های تصفیه هوای نئوتک کیفیت بسیار بالایی دارند و در ساختار آنها از فیلترهای تصفیه هوا با بالاترین سطح کیفی استفاده شده است. در دستگاه تصفیه هوا نئوتک پاکسازی کامل هوا طی چند مرحله انجام می شود. این دستگاه ها توانایی حذف آلرژن های موجود در هوا را دارند و استفاده از آنها برای کسانی که ریه های حساسی دارند، بسیار مناسب می باشد. 

ساختار دستگاه های تصفیه هوای نئوتک به صورتی است که دارای قدرت فیلتراسیون بسیار مطلوب می باشند و توانایی حذف آلاینده ها را با دقت 99.97% دارند. استفاده از دستگاه های تصفیه هوای نئوتک باعث حذف آلاینده هایی مثل گرد و غبار، دود و بوی نامطبوع، گازها و بخارات شیمیایی و نیز آلرژن ها می شوند. برخی از بهترین مدل های دستگاه های تصفیه هوای نئوتک شامل موارد زیر می شوند:

1- دستگاه تصفیه هوای خودرو نئوتک مدل XJ-801
2- دستگاه تصفیه هوا نئوتک مدل XJ-2800
3- دستگاه تصفیه هوا نئوتک XJ-110
4- دستگاه تصفیه هوا نئوتک مدل XJ-201
5- دستگاه تصفیه هوا نئوتک مدل XJ-202


«وب سایت آبین ارائه دهنده انواع دستگاه های تصفیه هوا با برندهای مختلف می باشد و امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. برای دریافت مشاوره در زمینه خرید دستگاه های تصفیه هوا با مراجعه به وب سایت www.abin.ir با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر