آیا شرکت دوپونت می تواند کیفیت فیلمتک را حفظ کند؟

آیا شرکت دوپونت می تواند کیفیت فیلمتک را حفظ کند؟

عناصر سیستم اسمز معکوس آب شور از جمله ممبران دوپونت، عملکرد بی نظیری از خود نشان داده اند. با استفاده از ممبران Dupont اسمز معکوس آب شور جدید برای کاربردهای صنعتی، مصرف انرژی تا 20 درصد کاهش یافته و در عین حال کیفیت نفوذپذیری ممبران اصل دوپونت نیز تا 60 درصد بهبود پیدا می کند.


مجموعه فیلمتک شامل محصولاتی با فناوری جداسازی است که در کاربردهای صنعتی، شهری، تجاری و مصرفی آب بسیار موثر هستند. به همین جهت با خرید ممبران دوپونت از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن بهره مند خواهید شد.


محصولات برند فیلمتک در عرصه تصفیه آب با بهره گیری از فناوری های اثبات شده و بسیار مؤثر، مانند اسمز معکوس (RO) و نانوفیلتراسیون (NF)، مواد جامد و آلی محلول بیشتری را دفع می کنند و انرژی کمتری نیز در این فرآیند مصرف می نمایند. حال باید ببینیم که ممبران اصل دوپونت نیز می تواند کیفیت تصفیه آب فیلمتک را حفظ کند یا خیر؟


ممبران دوپونت (Dupont) فیلمتک اصلی


این ممبران تصفیه آب که از آن در فرآیندهای صنعتی استفاده می شود ساخت کشور آمریکا بوده و ضریب اطمینان بالایی دارد. ممبران اصل دوپونت از متریال خاصی به نام کامپوزیت غشای نازک پلی آمید تهیه شده است که به صورت مدور به دور یک لوله از جنس پلاستیک پیچیده شده اند.


در میان لایه های غشایی در ممبران Dupont، لایه های مختلفی تحت عنوان feed spacer قرار گرفته است که موجب کاهش رسوب در فیلتر و افزایش طول عمر آن می گردد. از این فیلتر ممبران می توان در طیف وسیعی از محیط های اسیدی یا قلیایی با pH متفاوت استفاده کرد.


مزایای استفاده از فیلتر ممبران اصل دوپونت


از جمله مزایای ویژه این محصول باکیفیت که در واقع با خرید ممبران دوپونت از آن ها بهره مند خواهید شد، باید به موارد زیر اشاره کرد:


•    دوام طولانی و طول عمر بسیار بالا
•    مقاومت بالا در مقابل افت فشار
•    مناسب جهت استفاده در کاربردهای صنعتی
•    دفع حجم زیاد نمک و کیفیت بالای آب تصفیه شده
•    قابلیت کارکرد در طیف وسیعی از pH
•    محصول باکیفیت و اورجینال شرکت Dupont آمریکا

 

مزایای استفاده از فیلتر ممبران دوپونت

 

واحد تولیدی شرکت Dupont آمریکا


این شرکت یکی از برترین تولید کنندگان فیلترهای تصفیه آب صنعتی در آمریکا بوده که توانسته است در سال 2019 امتیاز تولید ممبران های اسمز معکوس برند فیلمتک را از شرکت DOW اخذ کند. واحد تولیدی Dupont آمریکا بالغ بر دو قرن است که در پیشرفت فناوری در حیطه تصفیه آب فعالیت گسترده ای دارد.


تمامی محصولات آن پیش از این متعلق به برند DOW بودند و دوپونت توانست برای تولید و عرضه ممبران صنعتی تصفیه آب اسمز معکوس با شرکت هایی نظیر TapTec و فیلمتک همکاری کند.


کیفیت ممبران اصل دوپونت


با خرید ممبران دوپونت و استفاده از آن در کاربردهای صنعتی می توانید مصرف انرژی را تا 20 درصد کاهش داده و در عین حال کیفیت نفوذپذیری را تا 60 درصد بهبود بخشید.


فیلترهای ممبران دوپونت عملکرد و راندمان سیستم تصفیه آب را تا سطح بسیار بالایی افزایش می دهند و در عین حال پایداری بی نظیری نیز دارند. بر این اساس، ممبران RO استانداردهای صنعتی را دارا بوده و چندین دهه عملکرد آن ها ثابت کرده است که با سیستم های حال حاضر سازگاری کامل دارند.


این مسئله باعث می شود که نسل بعدی از ممبران های RO آب شور کیفیت آب را بهبود ببخشد و در عین حال مصرف انرژی را کاهش نیز کاهش دهند. این کاهش مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست در حالی است که عملکرد بلندمدت شناخته شده و قابل اعتماد مرتبط با نام تجاری فیلمتک FilmTec را نیز حفظ می کند.


سازگاری ممبران دوپونت با محیط زیست


با گسترش صنایع، افزایش جمعیت و همچنین آلودگی، نگرانی های زیست محیطی در حال افزایش است. یکی از مشکلات عمده سازندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان فیلترهای ممبران تصفیه آب نیز سازگاری آن ها و حفاظت از محیط زیست است.


همانطور که گفتیم خرید ممبران دوپونت دو ویژگی افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی را با هم برای شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر آن نیز شرکت دوپونت در این راستا مصرف کنندگان محصولات خود را تشویق می کند تا فرآیندهای تولیدی و کاربردهای محصولات آن را از دو نقطه نظر سلامت و کیفیت محیطی بررسی کنند.


در نتیجه این بررسی مشخص می شود که در ساخت این محصول از روش های نامتناسب با کاربرد در ساخت آن استفاده نشده است. در کل باید گفت که فلسفه نظارت بر محصول در این شرکت ناشی از نگرانی های زیست محیطی آن است.


خرید ممبران اصل دوپونت


راندمان بالای ممبران اصل دوپونت سبب شده است تا طرفداران زیادی در صنعت تصفیه آب به خود اختصاص دهد. با این حال بهتر است همواره پیش از اقدام به خرید نسبت به مطالعه اطلاعات کامل و مشخصات فنی محصول مبادرت ورزید.

خرید ممبران اصل دوپونت


وب سایت آبین عرضه کننده محصولات با کیفیت برندهای معتبر تصفیه آب در ایران است که اقدام به ارائه دیتا شیت و تمام نکات مثبت و منفی محصولات در وب سایت خود کرده است. یکی دیگر از خدمات فوق العاده ای که این شرکت برای خریداران خود در نظر گرفته است، مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات است.


به این ترتیب اگر در زمینه خرید ممبران دوپونت و یا تجهیزات آبی نیاز به مشاوره تخصصی دارید از طریق شماره 02122228116 با کارشناسان ما در تماس باشید.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نیلوفر شیرازی
نویسنده یا مترجم: نیلوفر شیرازی
نظرات (1)
سودمند
سودمند
فیلتر دوپونت یکی از بهترین برندهای فیلتر در دنیا هستش که از هر نظر بهتر و قوی از محصولات دیگه عمل می‌کنه به نظرم که سالیان طولانی می‌تونه کیفیت خودش رو حفظ کنه و همیشه برتر باشه.
ارسال نظر