تانک پک بزرگترین تولید کننده سیستم ها و مخازن تصفیه آب

تانک پک بزرگترین تولید کننده سیستم ها و مخازن تصفیه آب

 
گروه صنعتی تانک پک (TankPac)، در سال 1990 میلادی در کشور تایوان افتتاح شد و در 1992 فعالیت تولیدی خود را با تولید تانک های ذخیره آب آغاز نمود. تایوان کشوری پیشرو در زمینه تولید و ارائه دستگاه های تصفیه آب در جهان است و تانک پک محصول بسیار با کیفیت تایوان محسوب می گردد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی پیشرفته، این شرکت را به مشهورترین و معتبرترین تولیدکنندگان مخازن و دستگاه های تصفیه آب تبدیل کرده است. تمام محصولات این برند دارای نشان کیفیت و سلامت محصول از اتحادیه اروپا و آمریکا ازجمله گواهینامه های FDA ،Water Quality و CE و گارانتی می باشند، که خیال مصرف کنندگان تانک پک را از کیفیت و طول عمر محصولات راحت می کند. 

اگر قصد تهیه یک دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید با وب سایت معتبر آبین تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما برای تهیه یک دستگاه تصفیه آب مناسب و اورجینال بهرمند شوید.


مخازن تانک پک بهترین مخازن در صنعت تصفیه آب


کمپانی تایوانی تانک پک TankPac بزرگترین برند در زمینه تولید و ارائه مخازن تحت فشار دستگاه های تصفیه آب در جهان است، این شرکت از روش قالب گیری چرخشی برای ساخت مخازن پلاستیکی و با کیفیت خود استفاده می کند. این مخازن آب برای استفاده در دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس (RO) ساخته شده اند و طراحی و کیفیت منحصر به فردی دارند.

اگر به دنبال یک منبع تصفیه آب برای دستگاه خود هستید، بهترین برند، برند تانک پک (TankPac) است. به دلیل کیفیت بالای این مخازن، بیشتر شرکت های سازنده سیستم های تصفیه آب، از مخازن TankPac بر روی دستگاه های خود استفاده می کنند. 


تکنولوژی اسمز معکوس (RO) از قوی ترین روش ها برای تصفیه خانگی و صنعتی آب است، که به صورت گسترده در ساخت دستگاه های تصفیه آب استفاده می گردد. این فناوری برخلاف عملکرد مطلوب در حذف تمام آلاینده های آب (به میزان 99%)، سرعت بسیار پایینی دارد، برای مثال برای تولید یک لیوان آب تصفیه شده، به 10 دقیقه زمان لازم است؛ بنابراین، همه دستگاه های تصفیه آب برای ذخیره آب به منبع تصفیه آب نیازمند هستند. مخازن آب TankPac از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است، آب ذخیره شده در مخزن تانک پک، طعم و کیفیت خود را اصلاً از دست نداده و دچار آلودگی های میکروبی نمی گردد.


ساختار منحصر به فرد منبع تصفیه آب تانک پک


جنس مخازن ذخیره آب تانک پک از پلاستیک با گرید خوراکی (Food grade) است و از سه لایه فلزی و یک روکش پلی پروپیلن (PP) ساخته شده اند، در داخل مخزن یک بالن پلاستیکی و فضای میان بدنه و بالن، هوا وجود دارد. با باز کردن شیر برداشت دستگاه تصفیه آب، به دلیل ورود هوا به مخزن، آب به بیرون هدایت می گردد. استفاده از فلز برای پوسته داخلی (دیافراگم) مخزن به این علت است که فلز نسبت به پلاستیک در مقابل فشار بالا تحمل بیشتری دارد، همچنین تخلخل مولکولی کمتر در فلز، از کم شدن فشار در مخزن ذخیره آب جلوگیری می کند. شکل زیر ساختار یک مخزن تانک پک را نشان می دهد. 

مخزن تصفیه آب تانک پک
 

مزایای محصولات اورجینال تانک پک


در این بخش قصد داریم با مزیت های محصولات با کیفیت برند تانک پک آشنا شویم. به دلیل شهرت این برند در ساخت مخازن تصفیه آب، ابتدا به بررسی مخازن و سپس به بررسی مزیت های دستگاه های تصفیه آب تانک پک می پردازیم.


مزیت های مخازن تانک پک


به جرات می توان گفت که کمپانی تانک پک (tank pac) از بهترین تکنولوژی ساخت مخازن ذخیره آب در دنیا بهره می برد. این مخازن تصفیه آب دارای مزایای بی شماری از جمله موارد زیر هستند:


•    محصول بسیار با کیفیت تایوانی
•    جریان ثابت و پایدار آب خروجی
•    جنس مخزن از پلاستیک پلی پروپیلن با استاندارد فود گرید (Food grade) یا استیل ضد زنگ
•    دارای اتصالات (رابط ها) استیل ضد زنگ جهت جلوگیری از ورود مس و برنج به آب
•    انجام عملیات پرداخت بر روی همه تانک در خط تولید برای جلوگیری از ورود بوی بد از دیافراگم به آب
•    ساخت دیافراگم از جنس بوتیل و پلی پروپیلن به منظور جدا کردن آب و هوا از یکدیگر
•    جلوگیری از تغییر طعم و کیفیت آب تصفیه شده
•    مخزن سه لایه با خاصیت آنتی باکتریال
•    جلوگیری از رشد جلبک ها و انواع میکروب ها
•    مخازن ذخیره آب کاملا پلمپ و جلوگیری از ورود آلودگی ها  به مخزن 
•    تحمل فشار زیاد به میزان 100psi
•    دارای استانداردهای کیفیت و سلامت محصول (NSF ،CE و Water Quallity)

مزیت های دستگاه های تصفیه آب خانگی TankPac 


اجزا و قطعات استفاده شده در دستگاه های تصفیه آب تانک پک، از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده اند و دارای مزایای زیر هستند:  


•    محصول بسیار با کیفیت تایوانی
•    تصفیه آب براساس تکنولوژی اسمز معکوس (RO)
•    دارای اتصالات فیتینگی جهت نصب و تعویض آسان و جلوگیری از نشت آب
•    تانک ذخیره آب با اورجینال با برند تانک پک
•    قطعات تماماً تایوانی با برند حک شده Tank pac بر بدنه دستگاه
•    دارای فیلتر ممبران فیلمتک 13 لایه آمریکایی
•    دارای مخزن ذخیره مجزا و آنتی باکتریال به منظور جلوگیری از رشد باکتری و میکروب ها 
•    مجهز به پمپ کم صدا و سوئیچ های برقی
•    دارای گواهینامه های بین المللی CE – WQ – FDA – ISO – NSF
•    دارای هوزینگ هایی از مواد با کیفیت
•    مجهز به شیر میکس برای تنظیم املاح آب و PH

برترین و پرطرفدارترین محصولات تانک پک 


برند TankPac، با تکیه بر فناوری های پیشرفته در طراحی و ساخت محصولات با کیفیت، به معتبرین برند در تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی و مخازن ذخیره آب مبدل گردیده است. به منظور آشنایی بیشتر شما عزیزان، در این مقاله به معرفی برخی ویژگی های برجسته و ممتاز دستگاه های تصفیه آب خانگی و مخازن ساخت کمپانی تانک پک می پردازیم.

دستگاه های تصفیه آب تانک پک


دستگاه تصفیه آب خانگی تانک پک مدل tank pac S8


تانک پک (tank pac) برند معتبر تایوانی است که ابتدا با تولید مخازن تصفیه آب با کیفیت خود شهرت زیادی پیدا کرد و امروزه در تولید بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی، سهم بزرگی در بازار تصفیه آب را به خود اختصاص داده است. دستگاه تصفیه آب خانگی مدل tank pac S8، فیلتراسیون آب را با روش اسمز معکوس (RO) و در 8 مرحله انجام می دهد و از مقرون به صرفه ترین محصولات برند تانک پک محسوب می گردد. 
بدنه این دستگاه به صورت پایه دار و از استیل ضد زنگ و پلاستیک ساخته شده است. دستگاه تصفیه آب خانگی مدل tank pac S8، اندازه مناسبی دارد و می توان آن را در زیر سینک قرار داد.
از محاسن این دستگاه تصفیه آب خانگی تانک پک می توان به فیلتر پست کربن درجه 1 و ارگانیک، مخزن ذخیره آنتی باکتریال، فلیتر ممبران 13 لایه آمریکایی، تمام اتوماتیک بودن و عدم نیاز به مراقبت، دارای شیر برداشت استیل با طراحی فانتزی، پمپ تصفیه قوی و قطعات تماماً تایوانی اشاره نمود. دستگاه tank pac S8 علاوه بر فیلترهای مرحله 1 تا 3 و فیلتر ممبران اسمز معکوس دارای فیلتر قلیایی (آلکالاین) برای تنظیم PH آب آشامیدنی و فیلتر اکسیژن ساز (اینفرارد) برای افزایش سطح انرژی بدن می باشد.

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای تانک پک مدل RO-TP 2200


دستگاه تصفیه خانگی تانک پک مدل RO-TP 2200، براساس فناوری اسمز معکوس (Reverse Osmosis) و در 6 مرحله آب را تصفیه می کند که جدیدترین فناوری در دستگاه های تصفیه آب خانگی به شمار می آید.


در این دستگاه به جای فیلتر مینرال از فیلتر قلیایی کننده آب (ORP) استفاده شده است. فیلتر قلیایی در این دستگاه تانک پک بهترین فیلتر قلیایی است که با بهره گیری از فرایند الکترولیز ، PH آب را بالا برده و موجب تولید آب قلیایی مفید برای بدن می گردد. آب قلیایی دارای مزایای بسیاری است و باعث سلامت پوست و مو، بهبود فعالیت روده، سم زدایی از بدن، افزایش سیستم ایمنی بدن، کاهش وزن و قند خون و ... می گردد.


از ویژگی های فنی برجسته دستگاه تصفیه آب مدل RO-TP 2200 تانک پک، می توان به اتصالات فیتینگی جهت سهولت در تعویض و نصب، مخرن مجزای آنتی باکتریال، فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه و گواهینامه های بین المللی NSF، ISO، FDA، WQ و CE اشاره نمود.

دستگاه تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP 3600

دستگاه تصفیه آب خانگی قدرتمند تانک پک مدل RO-TP 3600 براساس تکنولوژی اسمز معکوس RO از 8 مرحله فیلتراسیون برای تولید آب گوارا استفاده می کند. در دو مرحله پایانی فیلتراسیون این دستگاه از فیلتر اکسیژن ساز (infrared) و نانوفیلتراسیون (آنتی باکتریال) برای تصفیه بهتر آب استفاده می گردد. از مزیت های برجسته این دستگاه، استفاده از استیل ضد زنگ و پلاستیک برای بدنه اصلی دستگاه، مخزن ذخیره آب تانک پک به صورت مجزا و هوزینگ های با کیفیت، اتصالات فیتینگی و سویچ های برقی برای نصب و تعویض آسان می باشند. این دستگاه تصفیه آب تانک پک، نمک و تمام آلودگی های و مواد مضر موجود در آب را حذف می کند؛ استفاده از فیلتر اکسیژن ساز در این دستگاه تصفیه آب خانگی موجب متابولیسم و عمل هیدارته کردن بهتر بدن می گردد و برای استفاده ورزشکاران بسیار مناسب است.

دستگاه تصفیه آب خانگی تانک پک مدل RO-TP 4400

 این دستگاه یکی از قویترین دستگاه های تصفیه آب ساخت شرکت تانک پک TankPac است که طی 8 مرحله فیلتراسیون آب با استفاده از فناوری اسمز معکوس RO، آبی بسیار خالص را تولید می کند. دستگاه تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP 4400 شامل فیلتر الیافی (PP)، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن، مینرال، نانوفیلتراسیون و فیلتر مکمل 4 در 1 و اختصاصی دستگاه می باشد.


فیلتر نانوفیلتراسیون از غشای سلولزی (گیاهی) با توان مکش بالا ساخته شده است. این فیلتر خاصیت آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی) دارد و مانند فیلتر ممبران دستگاه های اسمز معکوس، قادر به حذف تمام آلاینده ها و فلزات سنگین مانند سرب و جیوه می باشد. فیلتر مکمل 4 در 1 این دستگاه، یک فیلتر بیوسرامیکی متشکل از 4 قسمت متمایز از مواد بیوسرامیکی یا سنگ ریزه مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم، فسفر، روی و ... می باشد. این فیلتر به تنهایی عملکردی مشابه چند فیلتر دستگاه تصفیه از جمله فیلتر مینرال، قلیایی و کربن گرانول را با هم دارد و تمام ناخالصی های موجود در آب را حذف می کند.

استفاده از فیلتر بیوسرامیکی در این دستگاه دارای مزایایی مانند اضافه کردن مواد معدنی به آب تصفیه شده، رفع بو و مزه نامطبوع آب، تنظیم PH آب، تولید آب سالم و طبیعی می باشد. این دستگاه تانک پک قابلیت تولید 220 لیتر آب در شبانه روز را دارد که مقدار قابل توجهی است و برای خانواده های پر جمعیت مناسب می باشد. از دیگر مزیت های دستگاه تصفیه آب مدل RO-TP 4400 استفاده از اتصالات فیتینگی برای سهولت در نصب و تعویض قطعات دستگاه است.

مخزن تصفیه آب تانک پک مدل NPTK-3.2G A1


به دلیل سرعت بسیار پایین تکنولوژی اسمز معکوس (تولید یک لیتر آب در 10 دقیقه)، استفاده از مخزن ذخیره آب در دستگاه های تصفیه آب ضروری است. به جرات می توان گفت که بهترین مخزن های تصفیه آب RO تحت فشار در بازار جهانی توسط کمپانی تایوانی تانک پک TankPac تولید می شود که دارای خاصیت آنتی باکتریال، طراحی و ویژگی های منحصر به فرد و گواهینامه و استانداردهای 58NSF و CE اروپا برای سیستم های تحت فشار را دارد. این مخزن های تصفیه آب از پلاستیک پلی پروپیلن با گرید خوراکی (Food grade) ساخته شده و مشکل ورود آلاینده هایی مانند مس یا برنج به آب را ندارند. مخزن تانک پک مدل NPTK-3.2G A1 گنجایش 3.2 گالن برابر 12 لیتر آب را دارد و می تواند فشار استانداردی برابر  50psi را تحمل کند. 
 
فروشگاه آبین با ارائه مجموعه کاملی از دستگاه های تصفیه آب تانک پک و تجهیزات با کیفیت مربوط به آن است و در این راستا آماده ارائه مشاوره رایگان متناسب با نیاز شما می باشد.

 


 

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
راضیه کوه پیمانی
نویسنده یا مترجم: راضیه کوه پیمانی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر