هیوندای برندی با طراحی منحصر به فرد

هیوندای برندی با طراحی منحصر به فرد

برند هیوندای از معروف ترین برندهای جهانی در کره جنوبی است. این برند هیوندای در جهان بیشتر در صنعت خودروسازی، ماشین آلات و مواد پتروشیمی شهرت دارد، اما اکنون حوزه فعالیت این برند گسترش یافته و دامنه وسیعی از وسایل خانگی، الکتریکی و ساختمانی را نیز شامل می گردد.
برند هیوندای واکورتک (Hyundai Wacortec) در سال 2004 میلادی در شهر سئول پایتخت کره جنوبی تاسیس شد و در حوزه تولید دستگاه های آب سردکن و آب گرمکن (دیسپنسر)، دستگاه سیستم های خانگی، تجاری و صنعتی تصفیه آب و هوا و سایر محصولات فعالیت می کند. این برند کره ای دارای شبکه توزیع گسترده در 40 کشور دنیا می باشد. از مهم ترین اهداف این برند در بازارهای جهانی، استفاده از فناوری های پیشرفته و طراحی خلاقانه در تولید محصولاتی با کیفیت از مواد اولیه مرغوب و در نهایت کسب رضایت مشتری است. 


دستگاه های تصفیه هیوندای دارای سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس (RO) هستند و با استفاده از آن هر آبی را به آب تصفیه و سالم تبدیل می کند. تمام دستگاه های تصفیه آب هیوندای واکورتک دارای گواهینامه های NSF ،Water Quallity Association آمریکا و HI Seoul کره جنوبی و 24 ماه گارانتی هستند. دستگاه های تصفیه آب هیوندای، آب را از آلاینده هایی مانند میکروارگانیسم های بیماری زا، مواد شیمیایی آلی خطرناک و غیره پاک می کنند. 


در ادامه مقاله با دستگاه های تصفیه آب خانگی هیوندای و ویژگی های آنها بیشتر آشنا می شویم.

چرا دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک را انتخاب کنیم؟

•    فیلتر ممبران برخط (inline): فیلتر ممبران استفاده شده در دستگاه های تصفیه آب هیوندای به صورت inline هستند؛ بنابراین، ممبران این دستگاه بهداشتی تر از سایر ممبران ها است و تعویض راحت‌تری دارند.
•    تمام قطعات دستگاه از مواد بهداشتی برای تولید آب آشامیدنی ساخته شده است که مانع اضافه شدن مواد سمی به آب تصفیه می گردد.
•    تعویض آسان فیلترهای دستگاه
•    پمپ قوی دستگاه: پمپ تصفیه آب دستگاه هیوندای، فشار بسیار بالای 120PSI دارد.
•    دارای توان تولید 200 لیتر آب و بیشتر در روز که برای مصرف روزانه یک خانواده پرجمعیت هم کافی است.
•    دارای مخزن ذخیره آب 3 گالنی استیل و کیفیت عالی که دارای خاصیت ضدباکتری و ضد قارچ است و باعث حفظ کیفیت آب برای زمان طولانی تر می گردد. 
•    استفاده از فیلتر تصفیه آب کره ای اورجینال
•    استفاده از تمام اجزا و قطعات بهداشتی و دارای تاییدیه های NSF ،WQA و Hi Seoul کره جنوبی
•    قابلیت بالا در حذف جامدات معلقی مانند شن، ماسه و گل و لای، مواد آلی و شیمیایی، فلزات سنگین و دیگر مواد سمی

مدل های پرطرفدار دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای

مدل های پرطرفدار هیوندای واکورتک

شرکت کره ای هیوندای دارای محصولات با کیفیت و طراحی ویژه ای است. در ادامه به معرفی دو مدل از پرطرفدارترین مدل های دستگاه های تصفیه خانگی آب هیوندای می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای واکورتک مدل HW-UP-100M

دستگاه تصفیه هیوندای مدل HW-UP-100M محصولی وارداتی از کره جنوبی می باشد که با استفاده از 4 مرحله فیلتراسیون و تکنولوژی اسمز معکوس RO هر گونه آلودگی را از آب رفع می کند. جنس بدنه این دستگاه از استیل و پلاستیک فود گرید (گیاهی – خوراکی) می باشد و به صورت جعبه ای (کیسی) و با طراحی منحصر به فرد و رنگ بندی جذاب ساخته شده است.

این دستگاه توسط شرکت مشهور کره ای هیوندای واکورتک (Hyundai Wacortec) تولید گردیده و در حذف تمام باکتری ها و میکروارگانیسم ها، املاح مضر و سایر آلودگی ها از آب آشامیدنی بسیار قدرتمند عمل می کند. این دستگاه عملیات فیلتراسیون را طی 4 مرحله و با فیلترهای الیافی، کربن فعال، ممبران و پست کربن اختصاصی خود انجام می دهد و بدلیل اندازه مناسب می توان این دستگاه در زیر سینک، روی دیوار یا روی میز نصب نمود. این مدل از دستگاه هیوندای علاوه بر دارا بودن استانداردهای کیفیت NSF و Hi Seoul، دارای گواهینامه اصالت کالا می باشد.

از جمله نقاط قوت این دستگاه، کیفیت بالای قطعات این محصول، اتصالات فیتینگی برای تعویض آسان و مخزن تحت فشار هیوندای 12 لیتری هستند و مهم ترین مزیت آن نسبت به بقیه مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی، اندازه کوچک، پنل شیشه ای (حرارت دیده)، نصب و استفاده آسان و ظاهر شیک و منحصر به فرد آن است. این دستگاه تصفیه خانگی هیوندای، توان تولید 75 گالن (بیشتر از 200 لیتر) در روز را دارد که برای مصرف خانگی مقدار قابل توجهی است.

دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای واکورتک مدل HQ7-4FRS

این مدل از دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای (Hyundai) برای نصب زیر سینک آشپزخانه مناسب است و از 4 مرحله برای فیلتراسیون آب استفاده می کند. بزرگترین مزیت های این دستگاه، طراحی بکار رفته در فیلترهای آن است که تعویض آنها (Quick fitting) را آسان می کند. دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای واکورتک مدل HQ7-4FRS، دارای گواهی اصالت محصول، گواهی مبدا کالا و استانداردهای جهانی NSF ،WQA و Hi Seoul کره جنوبی است که به مشتریان اطمینان خاطر بیشتری می دهد. 


فیلترهای بکار رفته در این دستگاه شامل فیلتر الیافی، فیلتر کربن گرانول UDF، فیلتر ممبران اسمز معکوس و فیلتر پست کربن هستند. نقاط قوت دستگاه، فضای کوچک اشغالی، طراحی جذاب، کیفیت بالای محصولات کره ای، بدون نشت آب، دارا بودن مخزن تحت فشار هیوندای 3.2 گالن (12 لیتر) و ساخته شده از مواد زیست سازگار با FDA و تاییدیه های کیفیت و اصالت کالا هستند. عملکرد بهتر و عمر بیشتر دستگاه نیازمند نگهداری و تعویض فیلترهای دستگاه است؛ عمر مفید فیلترهای الیافی 6 ماه، فیلتر کربن فعال 9 ماه، فیلتر ممبران 12 تا 24 ماه، فیلتر پست کربن 9 الی 12 ماه می باشد. این دستگاه علاوه بر ظاهر جذاب و منحصر به فرد خود، برای حذف گل و لای و ماسه های ریز، کلر، آلاینده های شیمیایی و آلی، میکروبی، نیترات و نیتریت، جیوه، سرب و فلزات سنگین، فیلتراسیون خوبی دارد.

فروشگاه آبین با فعالیت گسترده در حوزه دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی و تجهیزات وابسته در ایران مفتخر است که مجموعه ای از بهترین دستگاه های تصفیه آب هیوندای را در اختیار شما عزیزان قرار دهد، چنانچه قصد تهیه یک دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت را دارید با کارشناسان آبین تماس حاصل فرمایید. 

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
راضیه کوه پیمانی
نویسنده یا مترجم: راضیه کوه پیمانی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر