آکواپرو (Aqua Pro) برندی حرفه ای در تصفیه آب

آکواپرو (Aqua Pro) برندی حرفه ای در تصفیه آب

آکواپرو (Aqua Pro)، یکی از معتبرترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی در جهان است، که با محصولات زیبا و بسیار مرغوب خود در مدت کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این برند ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد. آکواپرو دارای محصولات گسترده‌ و بسیار با کیفیت از جمله سیستم های اسمز معکوس، دستگاه های تصفیه آب آشامیدنی، دستگاه های فیلتراسیون آب، دستگاه های فیلتراسیون آب کاملاً خانگی، دستگاه های فیلتراسیون آب UV، نرم کننده های آب، رسوب گیرهای عالی آب، فیلترهای تصفیه آب، تانک های ذخیره آب، اتصالات عالی، به ویژه فیلترهای کارتریج و تجهیزات جانبی می باشد. در ادامه با معرفی برند معتبر آکواپرو و بهترین مدل  های دستگاه تصفیه آب آبین با ما همراه باشید.


چرا دستگاه تصفیه آب آکواپرو Aqua Pro؟


دستگاه تصفیه آب خانگی، ما را به سرچشمه آب گوارا و سالم متصل می کند و بدون هیچ محدودیت و با اطمینان کامل می توانیم از آن در تمام مصارف خوراکی از قبیل آشامیدن، پخت و پز، شست و شوی میوه و سبزیجات استفاده کنیم. استفاده از دستگاه تصفیه آب آکواپرو با قطعات بسیار با کیفیت، دارای مزیت های زیادی از جمله موارد زیر می باشد:


•    بهترین فیلتر ممبران: فیلتر ممبران این دستگاه های تصفیه آب ساخت کشور آمریکا و دارای غشای 13 لایه است.
•    حذف نمک و کلیه املاح مضر محلول در آب
•    قدرت تنظیم PH  و TDS آب در مقدار استاندارد آب آشامیدنی
•    آب با مواد معدنی مفید: تمام مواد معدنی مفیدی که در قرص های مولتی ویتامین وجود دارد و حتی مواد معدنی مفید و کمیاب در طبیعت، در فیلترهای دستگاه آکواپرو جا داده شده است.
•    پمپ قوی دستگاه: پمپ اورجینال و فشار بالای این دستگاه ساخت کشور تایوان است. این پمپ ها بسیار قوی، بدون لرزش و صدا می باشند.
•    استفاده از مواد ارگانیک: تمام اتصالات و هوزینگ ها در این دستگاه از مواد ارگانیک ساخته شده اند. هوزینگ (محفظه نگهداری) فیلترها در دستگاه آکواپرو دابل اورینگ است و آب بندی عالی دارد.
•    مجهز به شیر تنظیم املاح 
•    دارای شیر برداشت فانتزی اهرمی (برای نصب روی سینک)
•    جابجایی آسان
•    حذف همه مواد شیمیایی از جمله نیتریت و نیترات از آب  
•    حذف همه میکروب ها و ویروس ها
•    گواهینامه های معتبر: محصولات تولید شده توسط برند آکواپرو، دارای گواهینامه های استاندارد WQA و NSF هستند که استاندارد بودن، تضمین کیفیت و بهداشتی بودن دستگاه را نشان می دهند.

پرفروش ترین مدل های دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواپرو

پرفروش ترین مدل های دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواپرو 


همه دستگاه های تصفیه آب این شرکت از روش اسمز معکوس RO برای تولید آب سالم و گوارا استفاده می کنند و در مدل های 6، 7 و 8 مرحله ای و مدل کیسی، زیر سینکی و ... تولید شده اند. در زیر با برخی مدل های پرفروش دستگاه های تصفیه آکواپرو آشنا می شویم.


1- دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو مدل RO6-Fiberglass


این مدل از دستگاه آکواپرو، 6 مرحله فیلتراسیون دارد و مانند بقیه مدل های آکواپرو برای تولید آب تصفیه شده از تکنولوژی اسمز معکوس RO استفاده می کند. بدنه اصلی این دستگاه از فایبرگلاس ساخته شده که موجب وزن کمتر دستگاه می گردد. فیلترهای عملیات پیش تصفیه این دستگاه، فیلترهای الیافی، کربن گرانول و کربن بلاک هستند و در هوزینگ و محفظه خود قرار می گیرند. به دلیل قابل مشاهده بودن فیلتر الیافی (PP)، این فیلتر را در هوزینگ شفاف قرار داده‌اند. 
نقاط قوت دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو مدل RO6-Fiberglass، تانک ذخیره 4 گالنی مجزا، سبکی و قابلیت جابجایی، پمپ فشار قوی و بدون لرزش دستگاه و دارا بودن گواهینامه های استاندارد کیفیت است.


2- دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو مدل Aqua-ORP7-S


دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو مدل Aqua-ORP7-S، هفت مرحله فیلتراسیون آب به روش اسمز معکوس (RO) دارد. مزیت اصلی این دستگاه نسبت به دستگاه تصفیه 6 مرحله ای، استفاده از فیلتر قلیایی و تنظیم PH آب است. هر چه آب اسیدی تر باشد، حاوی مقادیر بیشتری از مواد سمی مانند یون آهن، سرب، منگنز، مس و روی بوده و برای سلامتی انسان بسیار مضر است. از جمله معایب دیگر آب اسیدی، تسریع خرابی لوله های فلزی آب، تغییر رنگ لباس ها و وسایل آشپزخانه و سمیت بیشتر آب می باشد. آب قلیایی در PH بالاتر از 5/8، سخت تر است و طعم نامطلوبی دارد و باعث ایجاد رسوب در ظروف و وسایل می گردد. PH آب آشامیدنی استاندارد در محدوده 6.5 تا 8.5 مشخص شده است و فیلتر قلیایی این دستگاه، PH آب را در مقدار استاندارد برای آب آشامیدنی تنظیم می کند.


3- دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو مدل RO8-ORP-UV


این مدل از دستگاه آکواپرو مدل RO8-ORP-UV دارای 8 مرحله فیلتراسیون است و از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مانند فیلتراسیون اسمز معکوس (RO)، سیستم ضدعفونی اشعه فرابنفش (UV) و فیلتر قلیایی کننده آب (ORP) استفاده می کند. بدنه دستگاه از استیل مقاوم ساخته شده و برای قرار گرفتن در زیر سینک مناسب است. دستگاه تصفیه آب آکواپرو مدل RO8-ORP-UV دارای شیر تنظیم املاح (شیر میکس) می باشد، درنتیجه سختی و مقدار استاندارد املاح مفید آب را تنظیم می کند. از ویژگی های بارز این دستگاه آکواپرو استفاده از فیلتر قلیایی و فیلتر اشعه فرابنفش (UV)  است. 
آب قلیایی دارای محاسن زیادی است، که می توان به حذف اسیدها و چربی های بدن، رفع بیماری های گوارشی، تنظیم کلسترل و قند در بیماران دیابتی، تنظیم فشار خون و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره نمود. فیلتر فرابنفش بکار رفته در این مدل از دستگاه های تصفیه آکواپرو، شامل یک محفظه استیل و یک لامپ اشعه UV می باشد. آب در این مرحله به مدت 3 ثانیه تحت تابش اشعه فرابنفش قرار گرفته و گندزدایی و استریل می شود. بنابراین باعث از بین رفتن تمام میکروارگانسیم های بیماری زا و مقاوم به کلر و درنتیجه بیماری های مرتبط با آن می شود.


4- دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو مدل RO6-67S1


این مدل یکی از بهترین دستگاه های فیلتراسیون 6 مرحله‌ای آکواپرو است و دارای فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، فیلتر ممبران، پست کربن و فیلتر مینرال می باشد. جنس بدنه اصلی دستگاه تصفیه آب آکواپرو مدل RO6-67S1 از استیل مقاوم است و ممبران آن از نوع ممبران 13 لایه فیلمتک آمریکایی می باشد که در نوع خود بی نظیر است.
از دیگر مزیت های این دستگاه دابل اورینگ بودن هوزینگ فیلترهای دستگاه می باشد، که از نشت احتمالی آب جلوگیری می کند. این مدل از دستگاه آکواپرو، با تکنولوژی فیلتراسیون مؤثر خود موجب حذف بسیاری از آلودگی ها مانند گل و لای و زنگ آهن، آلاینده سمی و آلی، فلزات سنگین جیوه و آرسنیک و میکروب ها، ویروس ها و سایر آلودگی های بیولوژیکی می شود.
 

 وب سایت معتبر آبین، شامل مجموعه ای از  بهترین و پرطرفداریترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو است، اگر در انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خانگی متناسب با نیاز خود، دچار مشکل شده اید، می توانید برای کمک گرفتن از کارشناسان حرفه ای ما تماس حاصل فرمایید.  

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
راضیه کوه پیمانی
نویسنده یا مترجم: راضیه کوه پیمانی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر