سافت واتر (Soft Water) برند 70ساله

سافت واتر (Soft Water) برند 70ساله

سافت واتر برند محبوب تایوانی است که در سال 1946 تحت لیسانس آمریکا شکل گرفت؛ مهم ترین ویژگی این برند قدیمی، کیفیت محصولات آن است. اما نکته قابل توجه، قیمت کاملا مقرون به صرفه محصولات سافت واتر است، که در کنار کیفیت محصولات، آن را به یکی از محبوب ترین برندها تبدیل کرده است. برند سافت واتر از پر فروش ترین کمپانی ها در زمینه دستگاه تصفیه آب خانگی در جهان است و اکثر دستگاه های این کمپانی به کشور های آسیایی و حتی اروپایی صادر می شوند.

ایران از کشور هایی است که در سال های طولانی، پذیرای محصولات با کیفیت بالای سافت واتر بوده و بازخورد خوبی از مصرف کنندگان این نوع محصولات دریافت کرده است؛ علت تدوام در واردات محصولاتی با این برند نیز به همین موضوع اشاره دارد.

 

گواهینامه های بین المللی سافت واتر (Soft Water)


اگر به دنبال تایید اصالت برند سافت واتر هستید، داشتن گواهینامه ها و تاییدیه های بین المللی کمک قابل توجه ای در این زمینه  به شما می کند؛ یکی از این تاییدیه ها NSF است، NSF سازمان غیر وابسته جهانی در زمینه ی بررسی کیفیت و ایمنی آب می باشد.

انتخاب محصول با برند سافت واتر (Soft Water) که دارای تاییدیه NSF است، به شما این اطمینان را می دهد که محصول مطابق با استانداردهای کاملا سخت گیرانه تولید شده است و آب خروجی دارای سطح کیفی مورد تایید سازمان جهانی و معتبر NSF است.

در کنار این، کمپانی سافت واتر (Soft Water) در طول این سال ها موفق به اخذ دیگر تاییدیه و گواهینامه های معتبر جهان در زمینه تولید و عرضه دستگاه های تصفیه آب شده است از جمله: FDA، WATER QUALITY آمریکا و  CE اروپا.

دستگاه سافت واتر ساخت کجاست؟ نکته قابل توجه در زمینه خرید محصول از برند Soft Water این است که، قطعات این محصولات، تایوانی هستند و در ایران مونتاژ می شوند اما متاسفانه در عرصه رقابت برای فروش بیش تر ممکن است، در برخی مراکز فروش برای کاهش قیمت از کیفیت و استانداردهای دستگاه کاسته شود؛ به طور مثال ممکن است در برخی محصولات، قطعات اصل و با کیفیت تایوانی با قطعات ایرانی و چینی جایگزین شوند، این دستگاه ها به هیچ عنوان کیفیت لازم را ندارند. برای رهایی از این مشکل حتما از فروشگاه های معتبر و با سابقه در این زمینه خرید کنید.


بررسی بهترین دستگاه های تصفیه آب برند سافت واتر


در ادامه و انتهای مطلب قصد داریم شما را با بهترین مدل های دستگاه های این برند آشنا کنیم.

 

1- دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل RO8_OX


دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل RO8_OX، با روش اسمز معکوس کار می کند. این روش فیلتراسیون علاوه بر تصفیه آب، مجهز به فیلتر اکسیژن ساز و ممبران 13 لایه آمریکایی با توان تولید بالا آب است؛ فیلتر اکسیژن ساز با استفاده از مواد بیوسرامیکی باعث شکست مولکولی آب شده و سطح اکسیژن خون را بالا می برد، که در نتیجه آن شادابی، نشاط و عملکرد بهتر سیستم عصبی حاصل می شود. 

مخزن ذخیره این دستگاه آنتی باکتریال می باشد و در کل، دستگاهی است که خروجی آن آبی عاری از آلودگی و با خاصیت آنتی اکسیدان است. اگر در کنار قیمت مناسب به دنبال محصول با کیفیت و برندی با اصالت هستید، این کالا با توجه به مزیت هایی که دارد گزینه مناسبی برای شماست.


2- دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل RO7_ORP


از دیگر محصولات برند محبوب سافت واتر، دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل RO7_ORP است، که در 7 مرحله فیلتراسیون، آب را به طور کامل تصفیه می کند؛ این دستگاه علاوه بر سیستم فیلتراسیون دقیق و کارامد، مجهز به فیلتر قلیایی (Alkaline) است، که با توجه به خواص آب قلیایی برای بدن، کارایی این دستگاه را تا حد زیادی افزایش می دهد. از دیگر مزیت های این کالا فیلتر ممبران قدرتمند آمریکایی، هوزینگ دبل اورینگ، شیر برداشت اهرمی، گیج فشار روغنی و دیگر موارد است.

 

بررسی بهترین دستگاه های تصفیه آب برند سافت واتر


مزیت های استفاده از دستگاه های تصفیه آب با برند سافت واتر


مزایای استفاده از دستگاه های برند معتبر Soft water به شرح زیر می باشد:


•     محصولات برند سافت واتر در کنار کارایی بالا، ظاهر زیبایی دارند و فضای کمی را اشغال می کنند.
•    با توجه به سیستم های فیلتراسیون کاملا پیشرفته و دقیق در ساخت دستگاه های تصفیه آب با این برند تمام آلاینده ها، املاح، باکتری ها، میکروارگانیسم ها و... از آب حذف می شوند و در صورت داشتن فیلتر های قلیایی و اکسیژن ساز، آب قلیایی شده و خواص آن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
•    این دستگاه ها تمام نیاز های شما را برای داشتن آبی با کیفیت بالا برطرف کرده و از بیماری هایی که ناشی از آب آلوده و سخت است، رهایی می یابید.
•    دوام و کیفیت بالای قطعات، از ویژگی های فوق العاده این برند با اصالت است.
•    به دلیل این که این برند کاملا شناخته شده و استفاده از دستگاه های سافت واتر (Soft Water) در ایران رایج است، دسترسی به فیلتر های مصرفی در سیستم های فیلتراسیون این دستگاه کاملا راحت می باشد.
•    این موضوع که قدرت فیلتراسیون دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر در سطح بالاست واضح است؛ اما در کنار این سیستم کامل، نصب و تعویض فیلتر آسان در این دستگاه ها نسبت به دیگر نمونه های وارداتی از دیگر مزیت های این کمپانی است.
•    در کنار این مزیت ها، با اینکه محصولات این برند وارداتی است و کیفیت بالایی دارد، اما قیمت آن نسبت به دیگر محصولات کاملا به صرفه است.
•    در ساخت فیلترهای محصولات این برند، معمولا از موادی بر پایه گیاهی استفاده می شود.
•    استفاده از شیر برقی به جای چهار راهی که نسبت به آن عمر طولانی تر، احتمال خرابی کمتر و عملکردی دقیق تر دارد و در نهایت بسیار کار آمدتر است. 
•    دستگاه های این برند عمدتا دارای گیج های فشار روغنی هستند، که می تواند کمک خیلی خوبی به رفع عیب، تعمیر و تنظیم دستگاه ها داشته باشند. 

 

با توجه به مزیت هایی که دستگاه های تصفیه آب خانگی Soft Water دارند؛ در صورت نیاز به مشاوره در امر خرید، با مراجعه به سایت آبین و هم چنین از طریق تماس تلفنی می توانید از امکان مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله «خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water)» توصیه می شود.

 

فیلترهای مورد استفاده در دستگاه های سافت واتر


فیلتر هایی که معمولا در دستگاه های این برند وجود دارند، شامل موارد زیر می باشند:


1.    فیلتر الیافی (PP) که از پلی پروپیلن ساخته شده است و با توجه به ساختار، رسوب موجود در آب را حذف می کند. با توجه به این مسئله، بعد از مدت زمانی که معمولا بین 3 تا 6 ماه است، فیلتر از سفید به قهوه ای تغییر رنگ می دهد. 

2.    فیلتر کربن گرانول (UDF) که توانایی زدودن آلاینده هایی مثل کلر و مشتقات آن، گازهای شیمیایی و..... را دارد و بو و طعم نامطبوع آب را از بین می برد.

3.    فیلتر کربن بلاک (CTO) تکمیل کننده مراحل قبلی فیلتراسیون می باشد و باعث حذف مواد آلی فرار، کلر، مواد شیمیایی سرطان زا و... می شود. 

4.    ممبران که اصلی ترین فیلتر است و کارایی آن به پایین آوردن سطح املاح آب و حذف آلاینده های خطرناکی مثل نیترات مربوط می شود، در نتیجه سختی آب را در محدوده استاندارد تنظیم می کند.

5.    فیلتر پست کربن یا کربن نهایی که بو و طعم ناشی از راکد ماندن آب در مخزن را از بین می برد.

6.    فیلتر قلیایی (Alkaline) که آب اسیدی را به آب قلیایی تبدیل کرده است و با توجه به خاصیت های آب قلیایی مثل حذف چربی ها و اسیدهای بدن، رفع بیماری های گوارشی، تنظیم فشار خون و... کارایی بالایی در دستگاه های تصفیه آب دارد.

7.    فیلتر مینرال در مرحله ی آخر، سطح املاح آب را در محدوده استاندارد تنظیم می کند و باعث اضافه شدن املاح مفیدی مانند کلسیم و منیزیم به آب می شود.


دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر ممکن است علاوه بر این فیلترها، فیلترهای دیگری مثل اکسیژن ساز، یووی (UV)  و... را داشته باشند، که باعث افزایش سطح کیفی دستگاه شده و آب مصرفی شما را به آبی شیرین، گوارا و با سطح خواص بالا تبدیل می کند. البته تنوع فیلترها به نوع دستگاه مربوط است، پس در هنگام خرید دستگاه به نوع آلاینده ای که انتظار دارید از آب حذف شود و نوع فیلترها دقت کنید.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر