آب گوارا بهترین هدیه برای افراد خانواده

آب گوارا بهترین هدیه برای افراد خانواده

در سال 1973 میلادی  شخصی به نام KOUW PINNQ  خط تولید کارخانه CCK را برای ساخت دستگاه های تصفیه آب در تایوان راه اندازی کرد. کشور تایوان به عنوان مهد تولید، رشد و پیشرفت دستگاه های تصفیه آب در جهان بهترین برند ها و دستگاه های تصفیه آب را تولید و به بازار جهانی ارائه می کند.
CCK یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین برند های تصفیه آب در تایوان و جهان می باشد که نام این برند پرآوازه به دلیل داشتن محصولات با کیفیت و استفاده از قطعات با اصالت در ساخت دستگاه‌های تصفیه آب، بر هیچ کس پوشیده نیست.
این کمپانی خوشنام تایوانی سهم بزرگی از بازار تصفیه آب در دنیا را به خود اختصاص داده است و در کشور عزیزمان ایران نیز بسیاری از دستگاه های قدرتمند CCK در بازار سنتی و بازار تصفیه آب آنلاین همانند وب سایت آبین وجود دارد. مجموعه آبین مفتخر است به عنوان یک Market Place معتبر در زمینه تجهیزات و صنعت تصفیه آب و  با همکاری تامین کننده های بزرگ در ایران بدون وجود واسطه، دستگاه های تصفیه آب خانگی CCK را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

چرا برند CCK در میان مردم طرفداران بسیاری دارد؟


توجه به نیاز مصرف کننده، رعایت حقوق آن ها و استفاده از تجهیزات با کیفیت عواملی هستند که وجود آنها در ساخت و تولید هر محصولی از موارد ضروری به شمار می رود، برند سی سی کا (C.C.K) با تکیه بر این 3 اصل و استفاده از مواد اولیه مرغوب و با اصالت در ساخت دستگاه های تصفیه آب خانگی و فیلتر ها، باعث طول عمر و ماندگاری دستگاه شده، و داشتن کیفیت مطلوب آب خروجی منجر به محبوبت در میان کاربران شده است.


از دیگر عواملی که باعث محبوبیت سی سی کا در بین طرفدارانش و نقاط قوت تولیدات این برند سرشناس شده است، بهره مندی از جدیدترین و بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا مانند ساخت فیلترهای اکسیژن ساز و فناوری یونیزاسیون به جهت تولید فیلتر قلیایی ساز آب می باشد. 
هوزینگ ها (محفظه ی نگهدارنده فیلتر ) در دستگاه های تصفیه آب C.C.K به صورت دبل اورینگ می باشند و به این معناست که استفاده از فناوری دو اورینگ در ساخت هوزینگ ها از نشت آب جلوگیری کرده و اطمینان بخش می باشد. 
امروزه بهترین سیستم فیلتراسیون برای دستگاه های تصفیه آب، استفاده روش اسمز معکوس RO  می باشد که اکثر دستگاه های تصفیه آب خانگی سی سی کا نیز مطابق با سیستم اسمز معکوس فرایند تصفیه آب را انجام داده و منجر به حذف تمامی آلودگی ها، آلاینده های سمی، املاح مضر آب، مواد شیمیایی و میکروب های بیماری زا می گردد. 
کلیه دستگاه  های تصفیه آبی که از  فناوری اسمز معکوس بهره می برند مجهز به مخزن ذخیره آب می باشند، CCK  با هدف کمک به سلامت آب مصرفی مخاطبان خود تمامی مخزن های ذخیره آب را با خاصیت آنتی باکتریال به صورت ضد جلبک  و ضد سرطان ساخته و به بازار عرضه کرده است. 

C.C.K  اصل یا تقلبی مسئله این است...

همواره تشخیص محصولات اصل از تقلبی در صنایع مختلف و بازار ها وجود داشته و یکی از دغدغه های مشتریان به هنگام خرید لوازم ضروری و محبوبشان می باشد. دستگاه های تصفیه آب سی سی کا نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن است در بازار با نام تجاری CCK ولی محصولی تقلبی به شما ارائه شود، اصلی ترین مشخصه اصالت محصولات سی سی کا حک شدن نام برند و جمله ی Made In Taiwan  می باشد که به صورت برجسته بر روی پیشانی و قسمت های مختلف دستگاه حک شده است همچنین بر روی تمامی اتصالات دستگاه و یا در قسمت زیرین پمپ دستگاه نیز نام C.C.K  حک شده است تا از فعالیت سودجویان جلوگیری شود و شما بتوانید با خاطر آسوده به تهیه دستگاه تصفیه آب سی سی کا (CCK)  بپردازید.

معرفی برند معتبر دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی اصل

قدرت انتخاب و تنوع بسیار زیاد در محصولات C.C.K


 cck به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین برند در ساخت دستگاه های تصفیه آب و تولید محصولات اورجینال، به یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت تصفیه آب در بازار جهانی تبدیل شد و دستگاه های تصفیه آب متنوعی در مدل ها و با قابلیت های مختلف در رزومه ی کاری خود به ثبت رسانید، همچنین برای احترام به سلایق و نیاز های مشتریان خود دستگاه های تصفیه آب را در چندین مرحله (6 مرحله ای، 7 و 8 مرحله ای) به بازار ارائه نمود. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی چند مدل از بهترین و پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی برند سی سی کا بپردازیم.

معرفی و بررسی تخصصی برترین محصولات سی سی کا

کارخانه سی سی کا با بهره گیری از فناوری روز دنیا، نیروهای حرفه ای و متخصصان زبده دستگاه هایی را ساخته و به بازار عرضه کرده است که تمامی  آن ها دارای استاندارد و تاییدیه  از اروپا و آسیا نظیر SGS، NSF، FDA، SASO و Water Quality  می باشند.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا (CCK) مدل RO-Gold 2019

دستگاه تصفیه آب CCK مدل RO-Gold 2019 یکی از دستگاه های حرفه ای بسیار با کیفیت، محصول سال 2019 از شرکت سی سی کا می باشد که به دلیل عملکرد خوب و طراحی براکت جدید با رنگ طلایی بسیار مورد پسند مخاطبان خود قرار گرفت و به فروش بسیاری دست یافت.
این دستگاه تصفیه آب با گذراندن 6 مرحله فیلتراسیون به وسیله ی فیلتر های الیافی (رسوب گیر)، فیلتر کربن گرانول و کربن بلاک، فیلتر ممبران اسمز معکوس (RO)، فیلتر پست کربن (تثبیت طعم و حذف بو نامطبوع آب) و فیلتر مینرال (افزودن مواد معدنی و مغذی به آب) فرایند تصفیه آب را انجام می دهد.
 سیستم فیلتراسیون  این دستگاه، اسمز معکوس RO می باشد که با دقت  بسیار بالا به اندازه 0.0001 میکرون باعث حذف تمامی املاح و مواد مضر، باکتری و میکروب، مواد شیمیایی، نیترات و نیتریت، کلر و مشتقات آن، فلزات سنگین مانند سرب و جیوه می شود. کیفیت ساخت این دستگاه همانند محصولات دیگر سی سی کا در بالاترین رتبه قرار دارد و از متریال درجه یک در آن استفاده شده است.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا (CCK) مدل 7S

از دیگر محصولات قدرتمند کمپانی سی سی کا تایوانی، دستگاه تصفیه آب خانگی CCK مدل 7S می باشد، این دستگاه برای مصارف خانگی بسیار مناسب بوده و با 7 مرحله فیلتراسیون آب تصفیه شده  عاری از هرگونه آلودگی، زلال و گوارا برای شما به ارمغان می آورد.
نقطه قوت این دستگاه بهره مندی از فیلتر قلیایی کننده آب می باشد، فیلتر قلیایی ساز آب تحت عنوان فیلتر آلکالاین باعث تنظیم اسیدیته آب و افزایش PH  آب می شود. کمک به سلامت پوست و مو، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کنترل بسیاری از بیماری ها از جمله فواید مصرف آب قلیایی می باشد که دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل 7S این امکان رابرای شما فراهم کرده است.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا  (CCK) مدل RO-10

همانطور که گفته شد دستگاه های تصفیه آب سی سی کا در مدل ها و با قابلیت های متنوعی ارائه می شوند، یکی دیگر از محصولات با دوام ساخته شده توسط کمپانی  CCK دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل RO-10 می باشد. 
این دستگاه تصفیه آب علاوه بر تصفیه کردن و خالص سازی آب، عملیات استرلیزه و گندزدایی آب را نیز توسط فیلتر اشعه فرابنفش یووی (UV) انجام می دهد و باکتری و میکروب هایی که در برابر حذف شدن از خود مقاومت نشان می دهند را به راحتی و ظرف مدت زمان 3 ثانیه از بین می برد. 
دستگاه تصفیه آب خانگی CCK مدل RO-10 یک محصول طراحی شده برای مصارف خانگی می باشد که با گذراندن 8 مرحله فیلتراسیون عملیات تصفیه کردن آب را انجام می دهد، این دستگاه علاوه بر داشتن فیلترهای مرحله اول تا ششم، از فیلتر قلیایی ساز آلکالاین و فیلتر لامپ اشعه فرابنفش یووی نیز در فرایند تصفیه آب استفاده کرده است.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 2
سیمین گشتیل
نویسنده یا مترجم: سیمین گشتیل
نظرات (2)
ثریا فدایی
ثریا فدایی
باید بگم دستگاه تصفیه آب cck بسیار دقیق و مرحله به مرحله تصفیه آب رو انجام میده و آب خروجی بسیار تمیز و عاری از هرگونه آلودگی بهتون تحویل میده
هادی اسماعیلی
هادی اسماعیلی
چون دستگاه تصفیه آب cck فیک و تقلبی در بازار زیاد شده حتما سعی کنید از جاهای مطمئن و معتبر خریدتون رو انجام بدین تا از سلامت کالا مطمئن بشین
ارسال نظر