اُجنرال همراه همیشگی در گرما و سرما 

  اُجنرال همراه همیشگی در گرما و سرما 


اُجنرال یکی از شرکت های زیر مجموعهی FUJITSU (فوجیتسو) برند معروف ژاپنی است که در سال 1936 میلادی فعالیت خود را در زمینه تجهیزات الکترونیکی در توکیو ژاپن آغاز کرد و در آن زمان بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت.
با شروع انقلاب صنعتی و اقتصادی در ژاپن توانست شرکت  GENERAL (جنرال) را به عنوان یکی از مجموعه های مهم خود قرار دهد و با پشتیبانی از این برند، نام محصولات جنرال را بر سر زبان ها بیاندازد.
در سال 1960 میلادی اولین خط تولید تجهیزات تهویه مطبوع توسط کمپانی جنرال راه اندازی شد و تولد اولین کولر گازی پنجره ای در ژاپن شکل گرفت. نکته ی مهمی که در زمان تاسیس این شرکت وجود داشت نام GENERAL  بود که در بازار جهانی و در وب سایت رسمی این شرکت با نام GENERAL ثبت شد اما در لوگو و در میان مردم آن را با نام O GENERAL (اُجنرال) می شناسند، در کشور عزیزمان ایران نیز محصولات این برند همگی با نام تجاری اُجنرال در اختیار عموم قرار گرفت.

رفته رفته اجنرال با ساختن محصولات سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع که تمامی آن ها از کیفیت بسیار خوبی بهره مند بودند، توانست جایگاه خوبی به محصولات خود در بازار ژاپن ببخشد و محبوبیت پیدا کند. حدوداً 11 سال طول کشید تا این شرکت توانست محصولات خود را راهی کشورهای حاشیه خلیج فارس کند و کویت یکی از کشورهایی بود که به دلیل داشتن آب و هوای حاره ای (گرم و خشک) برای فروش بیشتر و شروع تجارت جهانی مورد توجه اجنرال واقع شد.
همه ی ما محصولات ژاپنی را به دلیل داشتن دوام و کیفیت بسیار خوب آن ها می شناسیم که  محصولات شرکت اجنرال نیز از این قاعده مستثنی نیستند، اجنرال بعد از انقلاب صنعتی و اقتصادی ژاپن محصولات متنوعی در زمینه تهویه مطبوع، Air Condition ها ، کولرهای گازی پنجره ای و اسپلیت (دوگانه) به بازار عرضه کرد و در نهایت از دستگاه های تصفیه آب خانگی با کیفیت عالی نیز رونمایی کرد.

دلایل پر فروش بودن محصولات خانگی اُجنرال

محصولات ژاپنی به دلیل ماندگاری و دوام بالا طرفداران بسیاری در میان مردم دنیا دارند، برند اجنرال ژاپن نیز با تولید کولرهای گازی که می توانند در شرایط بد جوی و دمای 50 درجه سانتی گراد و بالاتر به خوبی عمل کنند و هوای خنک و دلپذیری را به شما هدیه دهند، مورد توجه افرادی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند قرار گرفت و محبوبیت دو چندانی کسب کرد.

کولرهای گازی باکیفیت محصولات تهویه مطبوع و تصفیه آب اجنرال


ورود به دنیای تصفیه آب و تجهیزات آبی 


اجنرال بعد از کسب محبوبیت در صنعت تهویه مطبوع و سیستم های سرمایشی و گرمایشی با کیفیت، تصمیم گرفت وارد صنعت تصفیه آب شود و شانس خود را با تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی و کمک به سلامت مردم امتحان کند.
این شرکت توانست از طریق دستگاه های تصفیه آب خانگی اجنرال با بهره مندی از سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس (RO) و استفاده از فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی با ظرفیت 50 گالن ، همچنین مواد مرغوب با گرید خوراکی بهداشتی (ABS Food Grade) استفاده شده در ساخت دستگاه، باز هم اجنرال توانست پاسخ گوی اعتماد مشتریان خود باشد و نیاز های آن ها را تامین کند.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب اجنرال (OGENERAL)

•    استفاده از قطعات با اصالت و با کیفیت در ساخت دستگاه
•    بهره مندی از بهترین سیستم تصفیه آب (اسمز معکوس RO)  
•    حذف 99% از آلودگی ها و املاح مضر آب
•    تنوع بسیار در مدل های دستگاه و حق انتخاب گسترده
•     اُجنرال در رده دستگاه های تصفیه آب پر فروش قرار دارد
•    دارای استانداردها و تاییدیه های معتبر از اروپا و آسیا

در این مقاله قصد داریم به بررسی 3 مدل از دستگاه های تصفیه آب خانگی اجنرال در رده های مختلف بپردازیم، شما می توانید جزییات کامل و قیمت دقیق این دستگاه های تصفیه آب را در صفحه محصولات برند اجنرال در وب سایت بزرگ آبین (بازار آنلاین تجهیزات آبی) مشاهده فرمایید.


دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال (OGENERAL) مدل RO-10


دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال مدل RO-10 به عنوان یکی از محصولات پر قدرت و حرفه ای برند اجنرال شناخته شده است، این دستگاه تصفیه آب با گذراندن 8 مرحله فیلتراسیون به وسیله ی فیلترهای الیافی، فیلتر کربن گرانول، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران اسمز معکوس، فیلتر پست کربن، فیلتر مینرال جهت افزودن مواد معدنی به آب، فیلترقلیایی کننده آب (آلکالاین ORP)  و فیلتر اشعه فرابنفش یووی (UV) منجر به از بین رفتن املاح  و مواد مضر آب، آلودگی ها و انواع میکرو ارگانیسم ها و میکروب های بیماری زا موجود در آب می شود، دستگاه تصفیه آب اجنرال مدل  RO-10 برای تصفیه کردن آب از روش اسمز معکوس استفاده می کند که به وسیله این سیستم حدود 99% از مواد مضر و جامدات محلول در آب، مواد شیمیایی مانند نیترات و نیتریت از آب حذف می گردند.

از مهمترین ویژگی های این دستگاه تصفیه آب می توان به حذف شوری آب و داشتن  خاصیت شیرین کنندگی اشاره کرد، این دستگاه تصفیه کننده آب علاوه بر پالایش و خالص سازی آب، توسط فیلتر اشعه فرابنفش  ( UV) به کار رفته در آن عملیات استرلیزه و گند زدایی آب را نیز انجام می دهد و هدف آن از بین بردن باکتری ها و میکروب هایی است که در برابر حذف شدن از خود مقاومت نشان می دهند. دستگاه تصفیه آب اجنرال مدل RO-10 برای مصارف خانگی بسیار مناسب بوده و با تولید 280 الی 300 لیتر آب تصفیه شده در شبانه روز نیاز های یک خانوار را به راحتی تامین می کند.


دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اجنرال با داشتن فیلتری تحت عنوان قلیایی ساز آب (یونیزه کننده) باعث تولید آب قلیایی می شود، آب قلیایی به آبی گفته می شود که درصد قلیایی بودن آن زیاد است و PH  آب بالایی دارد، مصرف آب قلیایی برای حفظ سلامت بدن و بهبود بسیاری از بیماری ها مانند دیابت، کلسترول خون، سنگ کلیه بسیار موثر است.


 


دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال (OGENERAL) مدل RO-08

دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال مدل RO_08  یکی از دستگاه های تصفیه آب میان رده با کیفیت بسیار خوب محصول کمپانی اجنرال می باشد، بدنه این دستگاه از یک براکت مقاوم و ضد ضربه ساخته شده است و تعدادی از فیلترهای تصفیه آب را در دل خود جای داده است، به وسیله ی این دستگاه تصفیه آب تمامی مواد محلول و زیان آور ریز و درشت در آب طی 6 مرحله فیلتراسیون با سیستم اسمز معکوس حذف می شود و در دو مرحله ی پایانی فیلتر قلیایی ساز و اکسیژن ساز آب قرار دارد، به وسیله ی فیلتر قلیایی کننده  آب (آلکالاین) آب قلیایی مفید برای سلامت بدن تولید می شود و به وسیله  فیلتر اکسیژن ساز (انرژی زا) سوخت و ساز بدن افزایش یافته و منجر به افزایش انرژی بدن می گردد.

دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال (OGENERAL) مدل RO-01

یکی از دستگاه های با کیفیت خوب و با کارایی ساده همچنین قیمت مناسب با توجه به امکانات دستگاه، تصفیه آب خانگی اجنرال مدل RO-01  می باشد، این دستگاه تصفیه کننده و شیرین کننده آب مجهز به فیلتر ممبران اسمز معکوس با ظرفیت مناسب برای تولید آب، یکی از دستگاه های تصفیه آب 6 مرحله ای با عملکرد ساده محصول کمپانی اجنرال می باشد. 
دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال مدل RO-01  با حذف درصد بسیاری از باکتری ها، میکروارگانیسم ها، شوینده ها و مواد شیمیایی موجود در آب، همچنین موادی مانند گل و لای و شن وماسه و سنگ ریزه، منجر به تولید آب شفاف، گوارا با طعم بسیار دلنشین می شود.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
سیمین گشتیل
نویسنده یا مترجم: سیمین گشتیل
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر