قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان 

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان 

استان اصفهان به دلیل بارش کم باران و مدیریت نادرست با بحران کم آبی روبرو شده است. در گذشته تمامی آب مورد نیاز برای مصارف خانگی از منابع آب سطحی یعنی همان سد زاینده رود تامین می شد. ولی به دلیل بحران کم آبی مسئولان چاره کار را استفاده از آب چاه دانستند. آب چاه آلودگی های محیط را جذب می کند و به همین دلیل در صورت تصفیه نادرست سلامت انسان را به خطر می اندازد. تمام آب اصفهان در حال حاضر از تصفیه خانه بابا شیخعلی تامین می شود. 

همانطور که می دانید منشا بسیاری از بیماری ها، آب آلوده می باشد. به همین دلیل نوشیدن آب تمیز برای تمامی افراد الزامی است. این در صورتی است که به دلیل هزینه های بالای آب شهری با کیفیت بالایی تصفیه نمی شود. آب شهری دارای آلاینده ها و فلزات سنگین بسیاری می باشد. همچنین در تصفیه شهری برای از بین بردن باکتری ها و میکروب ها به آن ها مقادیر زیادی کلر اضافه می شود. کلر ماده ای ضدعفونی کننده می باشد ولی مقدار زیاد آن مضرات جبران ناپذیری برای انسان دارد. به همین دلیل استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی برای تمامی خانواده ها تبدیل به امری ضروری شده است.

 بهترین راه برای حذف آلاینده ها و فلزات سنگین استفاده از روش اسمز معکوس است. در تصفیه آب شهری از این روش به دلیل هزینه بالا استفاده نمی شود، ولی بیشتر دستگاه های تصفیه آب با روش اسمز معکوس آب را تصفیه می کنند. دستگاه های تصفیه آب خانگی انواع و مدل های مختلفی دارند و قیمت آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. برای خرید مطمئن دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان به وبسایت تصفیه آب آبین مراجعه کرده و به صورت رایگان با مشاوران و متخصصان ما در ارتباط باشید. 


عوامل موثر بر قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان


قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی بستگی به عوامل زیادی دارد و قیمت و رنج ثابتی برای آن ها وجود ندارد. در ادامه عوامل موثر در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی را با یکدیگر بررسی می کنیم: 


•    نوع دستگاه تصفیه آب: دستگاه های تصفیه آب خانگی دو مدل زیر سنیکی و رومیزی دارند. مدل رومیزی فضای کم تری را اشغال کرده و ظاهری قشنگ تر دارد، ولی قیمت آن نیز بیشتر است. مدل زیر سینکی همانطور که از اسم آن پیداست، معمولا زیر سینک نصب می شود و تمامی فیلترها و اجزای دستگاه پیدا می باشند. قیمت مدل های زیر سنکی مناسب تر می باشد. همچنین ارتقا این مدل ها راحت تر است. 

•    روش تصفیه آب: دستگاه های تصفیه آب خانگی از دو روش اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می کنند. در روش اسمز معکوس از فیلتر ممبران استفاده می شود. فیلتر ممبران قیمت بالاتری نسبت به فیلتر اولترافیلتراسیون دارد. به همین دلیل دستگاه هایی که از روش اسمز معکوس استفاده می کنند، گران تر هستند. اسمز معکوس بهترین روش برای تصفیه آب می باشد و امروز تقریبا تمامی دستگاه ها از این روش استفاده می کنند.

•    تعداد فیلتر: فیلترهای دستگاه تصفیه آب معمولا بین 5 تا 10 فیلتر دارند. در روش اسمز معکوس دستگاه در 5 مرحله آب را به خوبی تصفیه می کند و فیلترهای بعدی برای افزایش خواص آب یا تصفیه بهتر آن هستند.

•    برند دستگاه: برند و شرکت تولید کننده دستگاه در قیمت دستگاه موثر می باشد. دستگاه های ساخت شرکت های معروف قیمت بالاتری دارند. 

•    کیفیت فیلترها: فیلترها با کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد. هر چه کیفیت فیلترها پایین تر باشد، قیمت دستگاه نیز کمتر است. البته گران بودن همیشه به معنای کیفیت بالا نمی باشد. خرید فیلترهای بی کیفیت در ادامه کار برای شما هزینه بر است. 

•    نوع فیلترها: فیلترها انواع و مدل های مختلفی دارند. بسته به اینکه چه نوع فیلترهایی بر روی دستگاه شما نصب باشد، قیمت دستگاه متفاوت است. برای مثال فیلتر یووی قیمت بالایی دارد و در صورت نصب، قیمت دستگاه بیشتر می شود. 

•    جنس بدنه: بدنه و شاسی دستگاه تصفیه آب از مواد مختلفی مثل پلاستیک، فلز و پلی اتیلن ساخته می شود. بدنه هایی با جنس فلز مقاوم تر هستند. 


تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان 


دستگاه تصفیه آب خانگی مانند هر دستگاه دیگری نیاز به سرویس دوره ای و تعمیر دارد. فیلترهای دستگاه باید به موقع تعویض شوند، همچنین برای حل مشکلاتی از قبیل کم شدن میزان آب خروجی، صدای زیادی دستگاه و تلخی بیش از حد آب باید از متخصصان و سرویس کاران کمک بگیرید. عیب یابی و حل این مشکلات بدون تجربه ممکن نیست. شرکت تصفیه آب آبین در تمام زمینه های مربوط به تعمیر و سرویس دستگاه تصفیه آب به شما مشاوره رایگان می دهد. تنها کافی است با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید. در کنار این برای اطلاع از قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی می توانید با مراجعه به وب سایت آبین با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.


فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان


در وبسایت تصفیه آب آبین شما می توانید دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نیاز خود را از هر برندی انتخاب کرده و خریداری کنید. در مورد هر دستگاه اطلاعات کافی در اختیار شما قرار گرفته، به این صورت بهترین انتخاب را خواهید داشت. همچنین این وبسایت دارای تمامی فیلترها و قطعات جانبی دستگاه تصفیه آب می باشد و شما می توانید صفر تا صد خرید خود را به راحتی و از خانه انجام دهید. دستگاه خریداری شده توسط شما به محل مورد نظر شما ارسال و توسط نصابان شرکت نصب می شود. برای دریافت مشاوره نیز می توانید با متخصصان و مشاوران تیم ما به صورت رایگان در ارتباط باشید. 

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
پریناز تیموری
نویسنده یا مترجم: پریناز تیموری
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر