قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water)

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water)

سافت واتر (Soft Water) یکی از بهترین برندهای دستگاه های تصفیه آب خانگی است که در ساختار آن از قطعات تایوانی و با سطح کیفی بسیار مطلوب استفاده می شود. یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر این است که در کنار سطح کیفی بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارند. 

دستگاه تصفیه آب سافت واتر قادر به حفظ کلیه املاح و ناخالصی های آب شرب و حذف بو و طعم نامطبوع آب می باشند. سختی آب خروجی از این دستگاه به میزان بالایی کاهش یافته و آبی کاملا سالم و گوارا در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. 

دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر با مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند و قیمت متفاوتی هم با توجه به این موضوع دارند. در این زمینه شاید برای شما جالب باشد که چه عواملی در تعیین قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی Soft Water تاثیر گذار هستند؟ برای خرید دستگاه های تصفیه آب سافت واتر باید به چه نکاتی توجه کرد؟ 

در ادامه مهم ترین نکاتی را بررسی می کنیم که توجه به آنها برای خرید دستگاه های تصفیه آب سافت واتر حائز اهمیت می باشد. 


عوامل موثر در تعیین قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر


مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر شامل موارد زیر می شوند: 


1- سطح کیفی و جنس قطعات: یکی از مهم ترین عواملی که می تواند تعیین کننده قیمت دستگاه های تصفیه آب سافت واتر باشد، سطح کیفی و جنس قطعات در ساختار آن است. از آن جایی که سطح کیفی قطعات و فیلترهای استفاده شده در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی می تواند در کیفیت آب خروجی از دستگاه هم تاثیر گذار باشد، بهتر است قبل از خرید جنس قطعات و سطح کیفی فیلترها را به دقت بررسی کنید. 

2- تعداد فیلترها: دستگاه های تصفیه آب خانگی معمول، 6 مرحله ای هستند. در واقع در ساختار این دستگاه ها از 6 فیلتر تصفیه آب استفاده شده است. با این حال گاهی در ساختار دستگاه های تصفیه آب از فیلترهای بیش تری هم استفاده می شود که این موضوع در تعیین قیمت آن موثر است. 

3- جنس شاسی: در کنار مواردی که گفته شد جنس پایه یا شاسی دستگاه هم در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است. پایه دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر می تواند از نوع فایبر گلاس یا فلزی باشد. 

4- نوع فیلترها: سطح و برند فیلترهای تعبیه شده در ساختار دستگاه های تصفیه آب سافت واتر هم می تواند مشخص کننده قیمت آن باشد. 

در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی از فیلترهای ممبران که دارای بالاترین دقت برای فیلتراسیون آب هستند استفاده می شود. ممبران ها از اصلی ترین قطعات در ساختار دستگاه های تصفیه آب می باشند و بر همین اساس توجه به برند ممبران برای خرید اهمیت زیادی دارد و می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد. 


خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر اصل 


دستگاه های تصفیه آب سافت واتر اصل، بالاترین سطح کیفی را برای تصفیه آب و فیلتراسیون دارند، این موضوع باعث شده تا سافت واتر یکی از پر فروش ترین برندهای دستگاه های تصفیه آب خانگی باشد. دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر مطابق با استانداردهای بین المللی ISO ،CE ،Water Quality ،NSF  تولید شده اند. کلیه قطعات استفاده شده در دستگاه های تصفیه آب سافت واتر بالاترین سطح کیفی را دارند و در ساختار آنها معمولا از فیلترهای ممبران RO برای تصفیه آب استفاده می شود. 

داشتن این ویژگی ها و مزیت ها باعث شده تا سطح کیفی آب خروجی از دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر در محدوده مطلوب قرار داشته باشد. در کنار این دستگاه های تصفیه آب سافت واتر طول عمر بالایی هم دارند و در صورت تعویض به موقع فیلترهای تصفیه آب و رعایت اصول لازم برای نگهداری سیستم، هیچ مشکلی در ساختار آنها بروز نمی کند. 


خرید دستگاه تصفیه آب اصل سافت واتر


برند سافت واتر (Soft water) تولید کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی با بالاترین سطح کیفی می باشد، اما پس از گذشت زمانی بسیاری از نمونه های تقلبی این دستگاه توسط سود جویان به بازار عرضه شدند. در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال سافت واتر توجه به کیفیت قطعات دستگاه و تشخیص اصل بودن محصول اهمیت بالایی دارد. 

توجه کنید که برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی، نباید قیمت را به عنوان مهم ترین پارامتر در نظر بگیرید. در مواردی ممکن است برای کاهش قیمت تمام دستگاه، در ساختار آن از قطعات و فیلترهایی با سطح کیفی پایین استفاده شود که این موضوع می تواند کیفیت آب خروجی را هم تحت تاثیر قرار دهد. 


دستگاه تصفیه آب سافت واتر ساخت کجاست؟


یکی از پر تکرار ترین پرسش هایی که برای خرید دستگاه های تصفیه آب سافت واتر عنوان می شود، این است که دستگاه های تصفیه آب سافت واتر ساخت کدام کشور هستند؟ دستگاه های تصفیه آب سافت واتر در ایران تولید شده با قطعات و فیلترهای تایوانی ولی مونتاژ داخلی هستند. 

این دستگاه ها سطح کیفی بسیار مطلوبی دارند و همان طور که گفته شد در ساختار آنها از قطعات و فیلترهای اصل و با کیفیت استفاده می شود. 

برخی از مدل های دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر در سایت آبین شامل موارد زیر می شوند:

1- دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای سافت واتر
2- دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل RO7-orp
3- دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SW

دستگاه های تصفیه آب سافت واتر و سایر برندهای دستگاه های تصفیه آب در مجموعه آبین با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می شوند. سایت آبین در کنار ارائه محصولات، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان تصفیه آب در تماس باشید. در صورت تمایل برای مشاهده سایر محصولات و بهره گیری از امکان دریافت مشاوره به وب سایت www.abin.ir مراجعه کنید. 

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر