معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر


سافت واتر یکی از بهترین برندهای تایوانی است، که امروزه به یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی مبدل شده است. محصولات تولیدی سافت واتر همیشه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به مصرف کننده خود از نظر کیفیت کاملاً اطمینان می دهد. یکی از مزیت های مهم این کمپانی بهره مندی از بهترین و سختگیرانه ترین استانداردهای بین المللی در زمینه سلامت آب است، که بیانگر استفاده از مواد اولیه درجه یک و کاملاً بهداشتی در ساخت محصولات می باشد. در این مقاله با برخی از مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر و ویژگی های مهم آن ها آشنا می شویم.

 

مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

 

دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft water) از بهترین نمونه های تصفیه آب خانگی تایوانی هستند، که تحت لیسانس آمریکا طراحی و تولید می شوند. برخی از این محصولات که توسط مجموعه تصفیه آب آبین عرضه می شود، به شرح زیر هستند: 

 

•    دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای سافت واتر (Soft water): دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای سافت واتر با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و بر اساس استانداردهای معتبر بین المللی نظیر استاندارد CE ،WQ ،FDA و NSF تولید شده است. این دستگاه عملکرد فوق العاده ای دارد و از 6 فیلتر تصفیه آب مرغوب برای تولید آب آشامیدنی سالم و با کیفیت استفاده می کند. مراحل فیلتراسیون در دستگاه سافت واتر به ترتیب توسط فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و فیلتر مینرال انجام می شود. این دستگاه در 5 مرحله اول آلاینده ها، فلزات سنگین، ذرات معلق و کلر موجود در آب را حذف کرده و در مرحله آخر مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند. 


•    دستگاه تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای سافت واتر مدل RO7-orp: این دستگاه تصفیه آب خانگی محصولی بسیار با کیفیت از کمپانی سافت واتر می باشد که بر اساس استانداردهای معتبر جهانی تصفیه آب نظیر استاندارد CE ،WQ ،FDA و NSF و تحت لیسانس کشور آمریکا تولید شده است. دستگاه تصفیه آب خانگی RO7-orp سافت واتر با بهره گیری از 7 مرحله فیلتراسیون به روش اسمز معکوس به تصفیه و خالص سازی آب می پردازد. مزیت های مهم و منحصر به فرد این دستگاه تصفیه آب، استفاده از شیر برداشت اهرمی، ممبران فیلمتک آمریکایی، هوزینگ دبل اورینگ و مخزن ذخیره 4 گالنی هستند.

 

•    دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای سافت واتر: این دستگاه با استفاده از بهترین روش تصفیه آب یعنی اسمز معکوس آب را به خوبی تصفیه می کند. در این روش آلاینده ها و فلزات سنگین موچود در آب با دقت بسیار بالایی حذف می شوند. حذف این موارد از آب اهیمت زیادی دارد، زیرا زیاد بودن مقدار آن ها در آب موجب بیماری های قلبی، عروقی و کلیوی می شود. در روش اسمز معکوس فیلتر ممبران مهم ترین نقش را بر عهده دارد و به همین دلیل کیفیت آن بسیار مهم است. فیلتر ممبران این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد و دقت آن 0.0001 میکرون می باشد. دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای سافت واتر علاوه بر تصفیه آب، خواص آب را نیز به وسیله فیلتر مرحه آخر یعنی فیلتر مینرال افزایش می دهد. 


•    دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای سافت واتر مدل 29U1 (بدون پمپ): این دستگاه خانگی با استفاده روش اولترافیلتراسیون آب را تصفیه و فیلتراسیون می کند و نیازی به استفاده از پمپ و مخزن برای تولید و ذخیره آب تصفیه شده ندارد. فیلترهای مورد استفاده در این دستگاه تصفیه آب خانگی شامل فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، فیلتر UF، پست کربن و فیلتر مینرال هستند. دستگاه تصفیه آب خانگی مدل 29U1 سافت واتر یک دستگاه 6 مرحله ای است که توسط روش اولترافیلتراسیون تنها قادر به حذف گل و لای، ذرات معلق و کلوئیدی، ناخالصی های درشت آب می باشد و در این روش کاهش چندانی در TDS آب ورودی به وجود نخواهد آمد.


•    دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای سافت واتر مدل SW: دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای مدل SW سافت واتر با بهترین فیلترها و قطعات ساخته شده است و عملکرد فوق العاده ای در حذف ناخالصی ها و تصفیه آب آشامیدنی دارد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است، که فضای کمی را در زیر سینک اشغال کند. فیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب خانگی مدل SW سافت واتر توسط فیلترهای با کیفیت الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر پست کربن و مینرال انجام می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه قابلیت نصب آن به یخچال ساید بای ساید است.

 

باید دقت داشت که بسیاری از دستگاه های تصفیه آب خانگی نامرغوب به نام سافت واتر به فروش می رسند، در حالی که با فیلترها و قطعات بی کیفیتی تولید می شوند. بدیهی است، که آب خروجی از این دستگاه ها نیز از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشد. توصیه ما به شما این است که دستگاه تصفیه آب اصل سافت واتر را حتما از مراکز و فروشگاه های معتبر خریداری کنید. 

فروشگاه تصفیه آب آبین بزرگترین عرضه کننده دستگاه های تصفیه آب اصل سافت واتر و برندهای معتبر تایوانی در ایران است، که به دلیل ارائه محصولات اورجینال، برای تمامی محصولات خود گارانتی طولانی مدتی در نظر می گیرد. برای دریافت مشاوره رایگان کارشناسان مجرب تیم ما در خرید و انتخاب یک دستگاه تصفیه آب اورجینال با قیمت رقابتی می توانید با راه های ارتباطی تماس برقرار کنید. 

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر