معرفی برترین برندهای ممبران تصفیه آب صنعتی

معرفی برترین برندهای ممبران تصفیه آب صنعتی

در بین روش های مختلف برای تصفیه آب، سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس یکی از اساسی ترین نقش ها را در صنایع مختلف دارند. در ساختار سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس، ممبران ها اصلی ترین فیلتر هستند و توانایی حذف آلاینده های آب را با دقت بسیار بالایی دارند. این موضوع باعث شده تا امروزه استفاده از ممبران های تصفیه آب به صورت گسترده ای در صنایع مختلف برای تصفیه آب رواج داشته باشد. در کنار عملکرد بسیار دقیق دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس، استفاده از این روش کم هزینه تر از سایر روش هاست و در کنار این بازدهی بالاتری را هم دارد. 


«از آن جایی که فیلترهای ممبران در دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس، اصلی ترین نقش را برای فیلتراسیون آب دارند، توجه به سطح کیفی آنها برای خرید اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل برای خرید ممبران های تصفیه آب اسمز معکوس توصیه می شود، که ممبرانی را با برند معتبر و سطح کیفی بسیار بالا خریداری کنید.»


توجه به خرید ممبران های تصفیه آب اصل هم یکی از مهم ترین مواردی است که در ادامه در روند کار دستگاه تاثیر بسیار زیادی دارد. استفاده از ممبران های تصفیه آب غیر اصل در سیستم، بازدهی سیستم های تصفیه آب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، در کنار این ممبران های تصفیه آب تقلبی طول عمر کوتاه تری هم دارند. 
این موضوع باعث شده تا در طول سال ها شرکت های زیادی دست به تولید و عرضه ممبران های تصفیه آب بزنند. در این بین برخی از برندهای ممبران های تصفیه آب به دلیل طراحی و ساخت اصولی دارای سطح کیفی بسیار بالایی می باشند، به همین دلیل استفاده از آنها در صنایع مختلف کاربرد بیشتری دارد. 


برترین شرکت های تولید کننده ممبران تصفیه آب صنعتی


با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی معتبر ترین برندهای ممبران تصفیه آب صنعتی بپردازیم، که مطالعه آن در صورت تمایل برای خرید ممبران کمک مطلوبی را به شما می کند. 


شرکت DOW


در صورتی که قصد خرید فیلترهای ممبران صنعتی را داشته باشید، با کمی جستجو در وب سایت های مختلف، حتما به معتبر ترین برند فیلترهای ممبران یعنی فیلترهای ممبران فیلمتک با برند DOW برخورد می کنید. اما نکته جالب این جاست که برند DOW از ادغام شدن دو شرکت معتبر آمریکایی ایجاد شده و در طی سال ها با ارائه محصولات خاص با سطح کیفی بالا در صنعت تصفیه آب، به یکی از معتبر ترین برندها تبدیل شده است. 
در واقع شرکت DuPont یکی از شرکت های معتبر آمریکایی است که در سال 2017 با ادغام Dow chemical تاسیس شده است و در ادامه فعالیت خود را با تولید محصولات کشاورزی، علم مواد و محصولات خاص ادامه داده است. این موضوع باعث شده تا این شرکت با سه برند در عرصه های مختلف شروع به فالعیت کند که یکی از آن برندها DOW می باشد. 


امروزه DOW به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کننده های فیلترهای ممبران اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون به شمار می رود. محصولات برند DOW شامل فیلترهای ممبران آب دریا و آب های لب شور می شود، اما نکته این جاست که برند DOW با توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف قصد تولید محصولاتی را در تصفیه فاضلاب هم دارد. 
در این راستا قابل ذکر است که شروع تولید ممبران های تصفیه آب با شرکت فیلمتک است، که بعدا برای توسعه به شرکت DuPont پیوست و فعالیت خود را برای تولید محصولات تصفیه آب با این عنوان دنبال کرد. امروزه فیلترهای ممبران فیلمتک به عنوان یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین فیلترهای ممبران برای تعبیه در دستگاه های تصفیه آب صنعتی و خانگی شناخته می شوند و استفاده از این فیلترها در صنایع مختلف برای تصفیه آب به صورت گسترده ای رواج دارد. 


ما در مجموعه آبین انواع فیلترهای ممبران فیلمتک اصل را در اختیار شما قرار دادیم، در ادامه به معرفی فیلترهای ممبران فیلمتک در سایت آبین می پردازیم: 


1-    فیلتر ممبران 8 اینچ فیلمتک مدل BW30-400
2-    فیلتر ممبران 4 اینچ فیلمتک مدل BW30-4040
3-    فیلتر ممبران 4 اینچ فیلمتک مدل SW30HRLE-4040
4-    فیلتر ممبران 8 اینچ فیلمتک مدل SW30HRLE-400
5-    فیلتر ممبران 8 اینچ فیلمتک مدل SW30HRLE-400i
6-    فیلتر ممبران 8 اینچ فیلمتک مدل SW30HR-380
7-    فیلتر ممبران 4 اینچ فیلمتک مدل SW30-4021
8-    فیلتر ممبران 4 اینچ فیلمتک مدل LC LE-4040
9-    فیلتر ممبران 4 اینچ فیلمتک مدل LC HR-4040
10-    فیلتر ممبران 8 اینچ فیلمتک مدل BW30HR-440 

 

شرکت LGChem کره جنوبی

 

شرکت LGChem کره جنوبی که در زمنیه مواد شیمیایی فعالیت دارد، در سطح جهانی تولید کننده یکی از مرغوب ترین و بهترین برندهای فیلتر ممبران می باشد. این شرکت که در سال 1947 در کشور کره جنوبی تاسیس شده است، به طور مداوم از طریق چالش ها و نوآوری های خاص به پیشرفت دست یافته است. یکی از زمینه های فعالیت شرکت ال جی ساخت فیلترهای ممبران تصفیه آب صنعتی در انواع و مدل های مختلف می باشد. ممبران های تصفیه آب LG مانند دیگر برندها دارای انواع مدل های فیلتر ممبران تصفیه اب لب شور و فیلتر ممبران دریایی می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید مدل های مختلف فیلتر ممبران ال جی کم را در سایت آبین ببینید.

 


شرکت TORAY


TORAY شرکت ژاپنی است که یکی از تولید کننده های معتبر فلیترهای ممبران اسمز معکوس و نانو فیلتراسیون به شمار می رود. برند TORAY روند تولید بسیار اصولی را برای فیلترهای ممبران دارد و ممبران های TORAY از نظر سطح کیفی دارای گواهینامه ISO-9001 هستند. این موضوع باعث شده تا امروزه استفاده از فیلترهای ممبران توری در بسیاری از کشورها به صورت گسترده ای رواج داشته باشد. محصولات برند TORAY در صنعت تصفیه آب در بخش هایی مثل موارد زیر دسته بندی می شوند: 


1-    سری TM700 برای آب ورودی با شوری بالا
2-    سری TMH و TMG برای آب ورودی با شوری کم 
3-    سری TM800 برای آب دریا
4-    سری TM800H برای آب دریا با شوری بسیار بالا
5-    سری ممبران های تصفیه آب خانگی 


شرکت Hydranautics


شرکت هیدروناتیکس در سال 1970 برای تولید فیلترهای تصفیه آب صنعتی و به صورت اختصاصی ممبران های تصفیه آب اسمز معکوس تاسیس شد. این شرکت در ادامه به تولید انواع ممبران های تصفیه آب مناسب برای آب دریا و لب شور پرداخت و یکی از با کیفیت ترین فیلترهای ممبران را به بازار تصفیه آب عرضه کرد. شرکت Hydranautics در شیکاگو قرار گرفته و محصولات خود را به کشورهای مختلفی ارائه می کند. 


در سایت آبین فیلترهای ممبران هایدروناتیک اصل را با مدل های زیر ارائه کرده ایم: 


1-    فیلتر ممبران 8 اینچ هایدوناتیک 
2-    فیلتر ممبران 4 اینچ هایدروناتیک 


شرکت CSM


شرکت CSM در سال 1972 در کره جنوبی تاسیس شد و با انجام سال ها تحقیق در مورد تولید ممبران تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس در سال 1998 اولین مدل از ممبران های تصفیه آب را به بازار عرضه کرد. این موضوع باعث شد تا فیلترهای ممبران CSM بر اساس اصول لازم تولید شده و سطح کیفی بسیار بالایی را برای استفاده در صنایع مختلف برای تصفیه آب داشته باشد. در ادامه شرکت CSM علاوه بر تولید ممبران های تصفیه آب اسمز معکوس به تولید انواع ممبران های تصفیه آب نانو فیلتراسیون، اولترافیلتراسیون و سایر فیلترهای تصفیه آب پرداخت. انواع فیلترهای ممبران CSM اصل در سایت تصفیه آب آبین شامل موارد زیر می شود: 


1-    فیلتر ممبران 8 اینچ CSM مدل RE8040-Fen
2-    فیلتر ممبران 4 اینچ CSM مدل RE4040-BE
3-    فیلتر ممبران 8 اینچ CSM مدل RE8040-BE

 

شرکت Vontron 

 

شرکت ونترون دارای تکنولوژی ساخت ممبران می باشد و قابلیت طراحی قوی سیستم و سرویس های پشتیبانی فنی با کیفیت بالا را برای مشتریان دارد. ونترون یکی از تولید کنندگان ممبران های فیلتراسیون حلزون مارپیچی در جهان است، که ظرفیت تولید سالانه 30 میلیون متر مربع ممبران اسمز معکوس کامپوزیتی و نانو فیلتراسیون را دارد. در سال 2001 خط تولید فیلتر ممبران توسط این شرکت راه اندازی شده است. بعد از گذشت 18 سال از توسعه شرکت ونترون 18 سری و بیش از 100 محلصول فیلتر ممبران شامل ممبران های نمک زدایی، ممبران های مقاوم در برابر فولینگ، فیلترهای ممبران مقاوم در برابر اکسیداسیون، ممبران های نانوفیلتراسیون، ممبران های جداسازی خاص و ممبران های تصفیه آب خانگی را تولید کرده است و در 130 کشور و منطقه محصولات خود را توزیع کرده است. برای مشاهده فیلترهای ممبران تصفیه آب صنعتی ونترون می توانید به بخش فیلترهای تصفیه آب صنعتی در سایت آبین مراجعه کنید.


شرکت ممبرانیوم


شرکت ممبرانیوم در سال 1968 در روسیه تاسیس شد، اما فعالیت این شرکت در سال 1982 برای تولید انواع ممبران تصفیه آب اسمز معکوس، نانو فیلتراسیون و اولترافیلتراسیون شروع شد. فلیترهای ممبران ممبرانیوم با بالاترین سطح کیفی و به صورت کاملا اصولی تولید شده اند و به همین دلیل عملکرد بسیار مطلوبی را با تعبیه در سیستم های مختلف تصفیه آب دارند. فیلترهای ممبران ممبرانیوم در سایت آبین شامل مدل های زیر می شود: 


1-    فیلتر ممبران 4 اینچ ممبرانیوم مدل KM4040-C
2-    فیلتر ممبران 8 اینچ ممبرانیوم مدل KM8040-C
3-    فیلتر ممبران 8 اینچ ممبرانیوم مدل KC8040-C2


شرکت لنسس


لنسس شرکت آلمانی تولید کننده ممبران های صنعتی می باشد، که در اولین گام تولید ممبران های صنعتی را با بالاترین سطح کیفی هدف خود قرار داده است، این کمپانی چند سال بعد از شروع به تولید ممبران، توانست به این هدف دست پیدا کند. 


کمپانی بزرگ لنسس در سال 2004 در آلمان برای تولید محصولات شیمیایی تاسیس شد و در ادامه توانست در رتبه چهارم فروش سالانه محصولات شیمیایی در آلمان قرار بگیرد. در کنار تولید محصولات شیمیایی لنسس در ادامه دست به تولید ممبران های تصفیه آب صنعتی زد و ثابت کرد که توانایی تولید ممبران های تصفیه آب را با بالاترین سطح کیفی و عملکرد مناسب دارد. 
از آن جایی که سطح کیفی و عملکرد ممبران های لنسس آلمان توسط عده زیادی از افراد ثابت شده است، استفاده از این ممبران ها در صنایع مختلف برای تصفیه آب رواج پیدا کرده است. 


در سایت تصفیه آب آبین می توانید ممبران صنعتی اصل لنسس را با مدل زیر مشاهده کنید:

 

ممبران لوبرین 8 اینچ لنسس 


***در آخرین بخش از مقاله قصد داریم تا نکته بسیار مهمی را گوشزد کنیم که برای خرید ممبران های تصفیه آب صنعتی به عنوان مهم ترین نکته کاربرد دارد، این نکته مهم، خرید ممبران های تصفیه آب صنعتی از فروشگاه معتبری می باشد که ممبران را با ضمانت اصل بودن به شما ارائه می کند. در صورتی که در دستگاه تصفیه آب صنعتی از ممبران تقلبی استفاده شود، سیستم مدتی بعد از تعبیه ممبران از مدار خارج می شود. 


کارشناسان مجموعه آبین برای راحتی شما در خرید ممبران ها و محصولات تصفیه آب به ارائه مشاوره رایگان از طریق تماس تلفنی می پردازند، در صورت تمایل با مراجعه به سایت تصفیه آب abin.ir با ما در ارتباط باشید.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر